Kombivogn ... :) Anbefal..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

tarkoflen

AalborgPigen skriver:

Jeg syntes nemlig også den der brio er super fin  

Jeg har to hold venner, som købte den brio en anden viser... Klapvognsdelen har de stort set ikke brugt, og begge har købt en anden klapvogn, fordi ryggen ikke kan lægges ned, så barnet kan ikke sove i den. Autostol delen har de heller ikke brugt ret meget, men det er selvfølgelig smart lige i starten, hvis de falder i søvn i bilen, og man hurtigt skal ind og handle...

Men jeg tror, at jeg ville vælge en med en ordentlig klapvognsdel, ellers går fidusen lidt af den

Har jeg forresten misset at du er gravid, eller tænker du bare lige så meget på alting, som jeg gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

christina92

Ønskebarnet12 skriver:

Okay Tillykke med drømmeposen, håber i kan lide den:-D jeg er helt forelsket i den synes den er både pæn og se på, og dejlig blød

ELSKER at den er så enkelt!

Og tror nu nok vi skal få den til at passe, er den for lang er det jo nok kun når bærepladen er i, og det er bare en alm. MDF plade så med en handyman som min finder vi nok en løsning

Men skal nok lige give lyd når jeg ved det

Anmeld

13. august 2012

Ønskebarnet12

christina92 skriver:

ELSKER at den er så enkelt!

Og tror nu nok vi skal få den til at passe, er den for lang er det jo nok kun når bærepladen er i, og det er bare en alm. MDF plade så med en handyman som min finder vi nok en løsning

Men skal nok lige give lyd når jeg ved det

Jaaa:-D Den er dejlig nem og den skal nok holde bebsen varm jeg tror godt den kan være i kombivognen, da man kan jo gøre den mindre

Anmeld

13. august 2012

Mille83

AalborgPigen skriver:

Kæresten og jeg har snakket om hvilken barnevogn, vi skal have når tid er .. Og jeg er lidt fasineret af de der kombivogne m.autostol, barnevogn og klapvogn.. Men kun det ene stel .. 

Nogle herinde der kan anbefale et mærke eller en model ? 

Bugaboo 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.