Kombivogn ... :) Anbefal..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

HeidiØ

AalborgPigen skriver:

Hvorfor er du træt af den søde? 

Tjah, jeg ved det egentlig ikke .. det er jo MEGA fedt man får barnevogn, klapvogn og autostol for 3600,- .. men først var jeg træt af "liften" som var helt blød i siderne. Dog overlevede vi! Hehe ..

Nu er jeg bare lidt træt af at den er mindre end en alm barnevogn - efter han er startet i dp, sover han self til middag dernede - hun har jo alm barnevogne. Han sover op til 2 timer i den. Herhjemme sover han bare ikke særlig meget, og jeg mistænker lidt at det er fordi barnevognen er for trang til ham ?  .. Men igen. Jeg ved det ikke. Nu så jeg mig bare sur på den

Også fordi den bare er helt "åben" med regnslag og myggenet, hvis du forstår.. den er bare ikke sån.. hyggelig! Eller hva man kan sige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

ønskebørn74

HeidiØ skriver:

Faktisk vil jeg rigtig gerne anbefale vores fra Flip Flap.. men jeg er bare allerede rigtig træt af den og alligevel endt med at købe klapvogn fra Emmaljunga. Så jeg ville holde mig til emmaljunga, de har mange kombi'er

hvorfor blev i træt af den.. og hvilken en er det??

Anmeld

9. august 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Vi har en Emmaljunga mondial duo combi. Elsker den og kan varmt anbefale den.

Vi valgte at købe med klassisk stel, og har ikke fortrudt overhovedet. 

Liggemålet er 80 på barnevognsdelen og 90 på klapvognsdelen. Man kan få bla. Trille combi barnevogn med  90 i liggemål. Men jeg bryder mig personligt ikke om det mærke. 

Vær opmærksom på at combi vogne ikke er sikkerhedsgodkendt til institutionsbrug. Det klarer vi ved at købe en billig sovevogn, hvis han skal være et sted, hvor vi selv skal have vogn til ham 

Anmeld

9. august 2012

christina92

Ønskebarnet12 skriver:

Uhhhtillykke den super flot hvad farve har i købt den i? Vi har købt en slee bee pose/drømmepose fra Bilka den er på tilbud i denne uge til 500 kr. Vi har så gemt kvitteringen da de sagde hvis den ikke passede barnevognen kunne vi sagtens få penge retur når som helst men tror faktisk godt den kan være i den, nu når jeg har åbent og set lidt på den, har selvfølgelig lukket den ind i plastik posen igen, da jeg købte kombivognen viste damen i butikken en vokse pose den var på halv pris til 1000 kr men jeg dummede mig og købte den ikke. Den lå helt perfekt i kombivognen

Så tog jeg lige en hurtig beslutning!

Har sendt manden i Bilka, vi kan jo nå at tjekke om den passer og gør den ikke kan vi jo nå at bytte den inden d. 9/9

Tusind tak for hjælpen!

Anmeld

9. august 2012

Tulle28

Vi har en Mountain Buggy og er superglade for den:-)

http://www.tojbamsen.dk/group.asp?group=1274

Anmeld

9. august 2012

Ønskebarnet12

christina92 skriver:

Så tog jeg lige en hurtig beslutning!

Har sendt manden i Bilka, vi kan jo nå at tjekke om den passer og gør den ikke kan vi jo nå at bytte den inden d. 9/9

Tusind tak for hjælpen!

Vi har købt den i sort men pga vores lejlighed er så lille så vi henter den en eller to dage før terminen men skriv lige om drømmeposeN passer i vognen 

Anmeld

9. august 2012

Pigent

AalborgPigen skriver:

Kæresten og jeg har snakket om hvilken barnevogn, vi skal have når tid er .. Og jeg er lidt fasineret af de der kombivogne m.autostol, barnevogn og klapvogn.. Men kun det ene stel .. 

Nogle herinde der kan anbefale et mærke eller en model ? 

Hvis jeg var dig ville jeg vælge en hvor autostolen er en af de kendte modeller fx Römer, Cybex, Maxi Cosi, Recaro osv.

http://www.britax-roemer.dk/klapvogne/klapvogne/b-smart 

Den her kan man få lift til og sætte en Römer autostol på. Den kan købes på nettet hos ønskebørn, men uden lift. Du kan spørger i ønskebørn om de har liften eller kan få den hjem. 

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/vogne-og-tilbehoer/klapvogne/britax-b-smart-klapvogn--roemer-babysafe-autostol/c-23/c-141/p-5203

Römer B-smart kan købes her, med lift og du kan også købe Römer autostole.

http://www.babywalz.dk/catalogsearch/result/?q=b+smart

http://www.babywalz.dk/autostole-barnevogne/sog-efter-maerker/romer.html

Du kunne også købe klapvogen og autostolen hos ønskebørn også bestille liften på babywalz.dk

Anmeld

9. august 2012

HeidiØ

ønskebarn74 skriver:

hvorfor blev i træt af den.. og hvilken en er det??

Tjek mit svar ovenover Jeg synes simpelthen allerede han er for stor til den. Han sover meget bedre i DP's vogn Det er aston modellen. Ved godt det er den du også gerne vil ha, det husker jeg noget om Og vi har altså osse været glade for den, den har været dejlig nem og praktisk.. men her efter ca 1 år er vi lidt trætte af den!

Anmeld

9. august 2012

oktoberbabyen

HeidiØ skriver:

Tjek mit svar ovenover Jeg synes simpelthen allerede han er for stor til den. Han sover meget bedre i DP's vogn Det er aston modellen. Ved godt det er den du også gerne vil ha, det husker jeg noget om Og vi har altså osse været glade for den, den har været dejlig nem og praktisk.. men her efter ca 1 år er vi lidt trætte af den!

vil gerne lige sige at vores søn sover i en basson grande herhjemme og sover altså heller ikke ligeså længe som i dp så det er ikke sikkert det er vognes skyld

TS: vi har købt en flip flap har ikke fået den endnu, men har faktisk kun hørt rigtig meget godt om den

og har man brug for en sovevogn til den tid er der masser af billige.. så har man ikke givet for meget for en vogn men det er jo smag og behag..

det her er vores 3. barn så vi ved nogenlunde hvad vi har behov og brug for

Anmeld

9. august 2012

christina92

Ønskebarnet12 skriver:

Vi har købt den i sort men pga vores lejlighed er så lille så vi henter den en eller to dage før terminen men skriv lige om drømmeposeN passer i vognen 

Det skal jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.