Kombivogn ... :) Anbefal..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

johannesb

Hvis det var mig der skulle have en combivogn havde jeg helt sikkert valgt en Trille Hippa light sort med sæler (babyfutten.dk). Jeg syntes det virker som en super lækker vogn. Eller Abc Design er også en lækker vogn. Vi har en Trille Dream som vi er super glade for, men skulle jeg have en ny barnevogn ville det blive en combi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

K&S

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Vi har en Emmaljunga mondial duo combi. Elsker den og kan varmt anbefale den.

Vi valgte at købe med klassisk stel, og har ikke fortrudt overhovedet. 

Liggemålet er 80 på barnevognsdelen og 90 på klapvognsdelen. Man kan få bla. Trille combi barnevogn med  90 i liggemål. Men jeg bryder mig personligt ikke om det mærke. 

Vær opmærksom på at combi vogne ikke er sikkerhedsgodkendt til institutionsbrug. Det klarer vi ved at købe en billig sovevogn, hvis han skal være et sted, hvor vi selv skal have vogn til ham 

Vi er også meget glade for vores :-) vi har dog med sportsstel, som vi bedst kunne lide...! 

TS: Da Anton ikke længere kunne ligge i barnevognsdelen, købte vi en altanbarnevogn til herhjemme og ude sover han i klapvognen :-) 

Anmeld

10. august 2012

Ønskebarnet12

christina92 skriver:

Det skal jeg nok

Fik du købt den? og prøvet den?

Anmeld

11. august 2012

Jemion

HeidiØ skriver:

Tjek mit svar ovenover Jeg synes simpelthen allerede han er for stor til den. Han sover meget bedre i DP's vogn Det er aston modellen. Ved godt det er den du også gerne vil ha, det husker jeg noget om Og vi har altså osse været glade for den, den har været dejlig nem og praktisk.. men her efter ca 1 år er vi lidt trætte af den!

Må nok indrømme at jeg er helt enig med dig at i starten var vi rigtig glad for vores aston men nu efter et års som du siger irritere den mig helt vildt! Noah kan næsten ikke ligge i den mere

Anmeld

12. august 2012

christina92

Ønskebarnet12 skriver:

Fik du købt den? og prøvet den?

Ja vi fik den købt  Men skal stadig først hente overdelen til kombivognen d. 16.

Anmeld

12. august 2012

HeidiØ

Jemion skriver:

Må nok indrømme at jeg er helt enig med dig at i starten var vi rigtig glad for vores aston men nu efter et års som du siger irritere den mig helt vildt! Noah kan næsten ikke ligge i den mere

Lige netop! Æv!

Anmeld

12. august 2012

Jemion

HeidiØ skriver:

Lige netop! Æv!

Plus den har det ikke for godt efter ham fyren faldt ned i den! Så når noah ligger i den ligger han med hovedet ned af

Anmeld

12. august 2012

HeidiØ

Jemion skriver:

Plus den har det ikke for godt efter ham fyren faldt ned i den! Så når noah ligger i den ligger han med hovedet ned af

Nå ja, det er rigtigt.. ej, ok det var altså osse lidt vildt

Anmeld

12. august 2012

Nemesis

Kan anbefale ABC design.

Købte selv en kombi fordi mit bagagerum var så småt at barnevogn var helt udelukket.

Den vejer 10,4 kg så den er dejlig nem at håndtere. Sara var en lille fis så hun brugte barnevognsdelen til hun var 1 år.

klapvognsdelen bruger vi stadig, men jeg er sikker på det var sidste år vi har den med os, så den ryger nok snart.

Herhjemme har hun en barnevogn hun sover i, for der Er altså forskel på en barnevognsmadras og så en klapvogn.

ABC (visse modeller) kan du få adaptorstykke til stellet til visse autostole. Selvom jeg mener at det er bedre for barnet og barnets ryg at komme op af autostolen.

:-) Sisse

Anmeld

13. august 2012

Ønskebarnet12

christina92 skriver:

Ja vi fik den købt  Men skal stadig først hente overdelen til kombivognen d. 16.

Okay Tillykke med drømmeposen, håber i kan lide den:-D jeg er helt forelsket i den synes den er både pæn og se på, og dejlig blød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.