knibeøvelser..send mig en opskrift:D:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. august 2012

Anonym trådstarter

jeg har prøvet nu et stykke tid og lave knibeøvelser..men tror simpelthen ikke at jeg gør det rigtigt..

læste et sted at ballerne faktisk ikke skal strammes??..

nogle der kan forklare eller har en guide til hvordan man laver dem

ved godt det ikke er noget at være anonym over..men jeg har faktisk ikke født børn, men vil gerne igang med dem alligevel da jeg tænker det kun kan forbedres dernede..så det er lidt pinligt ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Anonym trådstarter

7. august 2012

Anja.t

Anonym skriver:

op

Knibeøvelse

Værsgo

Anmeld

7. august 2012

FjolleTrold

Anonym skriver:

jeg har prøvet nu et stykke tid og lave knibeøvelser..men tror simpelthen ikke at jeg gør det rigtigt..

ved godt det ikke er noget at være anonym over..men jeg har faktisk ikke født børn, men vil gerne igang med dem alligevel da jeg tænker det kun kan forbedres dernede..så det er lidt pinligt ..

Dine baller skal absolut INTET lave. Det er en meget lille bevægelse. Du kan starte med at lave venepumpe øvelser, så kan du lettere mærke det.

Anmeld

7. august 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Øv dig fx når du tisser.. På den måde at du "kapper" strålen over.. Det er sådan det skal følels.. Og så er det bare med at lave mange og ofte

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Øv dig fx når du tisser.. På den måde at du "kapper" strålen over.. Det er sådan det skal følels.. Og så er det bare med at lave mange og ofte

årh okai..hvor hurtigt ska man kunne mærke forskel?

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

FjolleTrold skriver:

Dine baller skal absolut INTET lave. Det er en meget lille bevægelse. Du kan starte med at lave venepumpe øvelser, så kan du lettere mærke det.

venepumpe?

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

Anja.t skriver:

Knibeøvelse

Værsgo

tak jeg kigger på det

Anmeld

7. august 2012

Rosengreen

http://www.gynzone.dk/kvinde-liv/baekkenbundstraening

Måske det kunne hjælpe?  Det hjalp mig 

Anmeld

7. august 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Du får lige et link til en tråd jeg lavede i februar - der er nemlig en "guide" i tråden 

https://www.baby.dk/debat/162173pi1/kend-din-krop/problemer-med-ufrivillig-vandladning-efter-foedslen.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.