knibeøvelser..send mig en opskrift:D:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

miig1989

Bare lige sådan for en sikkerheds skyld vil jeg lige sige, at det med at kappr strålen mens man tisser ikke er noget, man skal gøre alt for ofte, da der kan komme bakterier op i urinrøret, når man gør det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

modesty

Du skal IKKE gøre på samme måde som når du kapper tissestrålen over. Du skal gøre som hvis du skulle holde på en prut. Knibeøvelser laves omkring endetarmen - så følger resten af bækkenbunden automatisk med. Knib i 8-10 sekunder af gangen og slap af i cirka samme tid. 20 knib, gerne 3 gange om dagen. Øv dig også i længere knib på cirka 60 sekunder.

Og ja, du skal slappe af i al anden muskulatur imens. Balder, mavemuskler o.s.v. Det kan godt være lidt svært, men man lærer det med tiden.

Anmeld

8. august 2012

Team Putte

Anonym skriver:

jeg har prøvet nu et stykke tid og lave knibeøvelser..men tror simpelthen ikke at jeg gør det rigtigt..

læste et sted at ballerne faktisk ikke skal strammes??..

nogle der kan forklare eller har en guide til hvordan man laver dem

ved godt det ikke er noget at være anonym over..men jeg har faktisk ikke født børn, men vil gerne igang med dem alligevel da jeg tænker det kun kan forbedres dernede..så det er lidt pinligt ..

www.knibnu.dk

De sender dig nye øvelser på mail hver dag SÅ nemt og godt forklaret

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Du skal IKKE gøre på samme måde som når du kapper tissestrålen over. Du skal gøre som hvis du skulle holde på en prut. Knibeøvelser laves omkring endetarmen - så følger resten af bækkenbunden automatisk med. Knib i 8-10 sekunder af gangen og slap af i cirka samme tid. 20 knib, gerne 3 gange om dagen. Øv dig også i længere knib på cirka 60 sekunder.

Og ja, du skal slappe af i al anden muskulatur imens. Balder, mavemuskler o.s.v. Det kan godt være lidt svært, men man lærer det med tiden.

jeg fatter virkelig ikke en skid a fhvordan jeg skal gøre

hver gang jeg prøver kniber jeg altså ballerne og rø*'en sammen

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

Anja.t skriver:

Knibeøvelse

Værsgo

forstår jeg det rigtigt at jeg ska trække sammen omkring endetarms åbningen samtidig med at jeg trækker maven ind?

Anmeld

8. august 2012

modesty

Anonym skriver:

jeg fatter virkelig ikke en skid a fhvordan jeg skal gøre

hver gang jeg prøver kniber jeg altså ballerne og rø*'en sammen

Men kan du mærke din ringmuskel? Altså ikke dine balder, men musklen der sidder i din endetarm. Kan du mærke at du også spænder dér?

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Men kan du mærke din ringmuskel? Altså ikke dine balder, men musklen der sidder i din endetarm. Kan du mærke at du også spænder dér?

ja jeg spænder den og trækker maven ind som jeg læste i et af linksne..

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

ja jeg spænder den og trækker maven ind som jeg læste i et af linksne..

skal det føles som om man trækker ringmusklen sammen ?

Anmeld

8. august 2012

modesty

Anonym skriver:

skal det føles som om man trækker ringmusklen sammen ?

Ja. Som når du skal holde på en prut. 

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

ddedeteFø

Ja. Som når du skal holde på en prut. 

Okay det føles bar ikk som om man bruger nogle muskler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.