Madlog! Looove!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Krisuer

Carl-Emil's mor skriver:

undskyld jeg spammer men har nu lavet en ny LUKKET gruppe der hedder baby.dk ny gruppe

send en besked til mig derinde hedder ceals19 eller herinde med jeres madlog.dk navn så invitere jeg jer derind

Jeg vil da gerne være med i gruppen 

Jeg hedder Krisuer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

5timesacharm..right?

Lone Jakobsen skriver:

ja det var også 10 uger jeg valgte at starte ud med

tror at du vil blive rigtig glad for det

Anmeld

13. august 2012

Lone Jakobsen

er spændt på om jeg kan holde ved

Anmeld

13. august 2012

5timesacharm..right?

Lone Jakobsen skriver:

er spændt på om jeg kan holde ved

Det var jeg også spændt på, men det er en stor øjenåbner og man bliver helt opslugt af at følge det

Anmeld

13. august 2012

Stivdie

Hej skønne piger!

Først, stort tillykke med jeres fine vægttab :-)
Jeg har selv haft brugt ShapeUp Club app'en og har været rigtig glad for den.
Jeg har lige en lille kommentar til jeres kalorieindtag, pas på det ikke bliver FOR lavt i al jeres iver. Kroppen skal stadig have noget at leve af, og hvis I har meget lavt indtag over en længere periode risikerer i at tære på jeres muskelmasse og få vitaminmangel. Derfor, husk al spise kød (også selv om der tit er mange kalorier i) og overvej at tage en vitaminpille hver dag for at undgå mangler. ShapeUp app'en kommer med en advarsel hvis kalorieindtaget kommer under 1200 om dagen, så det har jeg holdt mig til.
Men ellers, keep up the good spirit!!!! Al respekt til jer, der tager den hårde kamp mod kiloene op!

Anmeld

13. august 2012

Carl-Emil's mor

Stivdie skriver:

Hej skønne piger!

Først, stort tillykke med jeres fine vægttab :-)
Jeg har selv haft brugt ShapeUp Club app'en og har været rigtig glad for den.
Jeg har lige en lille kommentar til jeres kalorieindtag, pas på det ikke bliver FOR lavt i al jeres iver. Kroppen skal stadig have noget at leve af, og hvis I har meget lavt indtag over en længere periode risikerer i at tære på jeres muskelmasse og få vitaminmangel. Derfor, husk al spise kød (også selv om der tit er mange kalorier i) og overvej at tage en vitaminpille hver dag for at undgå mangler. ShapeUp app'en kommer med en advarsel hvis kalorieindtaget kommer under 1200 om dagen, så det har jeg holdt mig til.
Men ellers, keep up the good spirit!!!! Al respekt til jer, der tager den hårde kamp mod kiloene op!

det må gerne komme under 1200!

har man som jeg ultra lavt stofskifte er det helt ok med kun 1100 kcal om dage på ikke motion dage

Anmeld

14. august 2012

Vivian87

Ka+Ma=Be skriver:

Hvor er det flot!  Tænk at det er gået så hurtigt!

Jeg kan også varmt anbefale en app fra Shape-up club! Det er lige som madlog, men gratis (man kan betale sig til flere funktioner).

Den har jeg været SÅ glad for og det er så skide nemt at have det lige ved hånden i stedet for at logge på pc'en hver gang!

Held og lykke med de sidste kg! 

Hvad hedder den app???

Anmeld

14. august 2012

Stivdie

Carl-Emil's mor skriver:

det må gerne komme under 1200!

har man som jeg ultra lavt stofskifte er det helt ok med kun 1100 kcal om dage på ikke motion dage

Ja, for nogen er det bestemt helt ok, at det kommer under 1200:-)
Men der er forskel på folk. Kender en der var nødt til at tabe sig akut grundet sygdom, som blev indlagt på hospitalet fordi indtaget skulle med på 1000 kcal i en periode, og her ville lægerne altså have lov at være med hele tiden. Men her har udgangspunktet selvfølgelig også været et andet!
Jeg gjorde nu det, da jeg ville tabe mig i sin tid, at jeg først fandt ud af, hvor meget der skulle til for at jeg kunne opretholde min målvægt (i mit tilfælde ca 1700 kcal), og da jeg jo var et pænt stykke over min målvægt ville jeg jo tabe mig allerede her :-)
Derefter kunne jeg så beslutte mig for hvor hvor meget hurtigere jeg gerne ville tabe mig. Endte med at køre efter 1400 (ca et halvt kilo om ugen for mig) som grund og så medregne motion, så jeg fik lidt højere indtag, når jeg motionerede. Det virkede fint for mig! Det lykkedes mig at nå målvægten og her 4 år efter holder jeg den stadig :-)

Anmeld

14. august 2012

Carl-Emil's mor

Stivdie skriver:

Ja, for nogen er det bestemt helt ok, at det kommer under 1200:-)
Men der er forskel på folk. Kender en der var nødt til at tabe sig akut grundet sygdom, som blev indlagt på hospitalet fordi indtaget skulle med på 1000 kcal i en periode, og her ville lægerne altså have lov at være med hele tiden. Men her har udgangspunktet selvfølgelig også været et andet!
Jeg gjorde nu det, da jeg ville tabe mig i sin tid, at jeg først fandt ud af, hvor meget der skulle til for at jeg kunne opretholde min målvægt (i mit tilfælde ca 1700 kcal), og da jeg jo var et pænt stykke over min målvægt ville jeg jo tabe mig allerede her :-)
Derefter kunne jeg så beslutte mig for hvor hvor meget hurtigere jeg gerne ville tabe mig. Endte med at køre efter 1400 (ca et halvt kilo om ugen for mig) som grund og så medregne motion, så jeg fik lidt højere indtag, når jeg motionerede. Det virkede fint for mig! Det lykkedes mig at nå målvægten og her 4 år efter holder jeg den stadig :-)

der er nemlig forskel på folk

jeg træner 3-5 gange om ugen og omdanner jo så også lidt fedt til muskler men spiser jeg hvad jeg i princippet " bør " pga min aktivitet med målet at tabe 1 kg om ugen så sker der bare intet pga mit stofskifte så derfor er jeg en af dem der må sætte det langt ned

Skide flot at du nåede dit mål - jeg glæder mig til at mit mål er nået og har bestemt at det skal ske inden sommeren 2013

Anmeld

14. august 2012

Moar2011

Ka+Ma=Be skriver:

Hvor er det flot!  Tænk at det er gået så hurtigt!

Jeg kan også varmt anbefale en app fra Shape-up club! Det er lige som madlog, men gratis (man kan betale sig til flere funktioner).

Den har jeg været SÅ glad for og det er så skide nemt at have det lige ved hånden i stedet for at logge på pc'en hver gang!

Held og lykke med de sidste kg! 

hvordan fungere den ? og hvad har du tabt dig ved at bruge den ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.