Madlog! Looove!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nørbo92 skriver:

Jah man skal lig ind i det
Men spørg endelig hvis det er !

Hehe, det skal jeg nok!  Og FLOT med dit vægttab!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

5timesacharm..right?

rikkeregnbue skriver:

Hehe, det skal jeg nok!  Og FLOT med dit vægttab!

Mange tak

Anmeld

13. august 2012

Carl-Emil's mor

Nørbo92 skriver:

Inde på madlog hedder jeg N_1992
Jeg har ik registreret vægt siden torsdag, og min kæreste har fjernet den så jeg først kan veje mig her på onsdag :b
Hihi

Det kunne være rigtig godt!
Jeg har ogs haft kigget efter gruppen..

Jamen så kan vi sagtens følges lidt, mit mål er en 25-30 kg mere af også gerne til februar

min gruppe derinde hedder baby mødre 2012 mener jeg da ihvertfald nok

men der er I velkomne

og husk nu lige piger, når i taber jer så skal I beregne kcal på ny for den går altså også ned det kender jeg en hel del der har glemt

Har man træng til lakridser eller andet så har jeg masser af gode fif og tricks

Anmeld

13. august 2012

Carl-Emil's mor

undskyld jeg spammer men har nu lavet en ny LUKKET gruppe der hedder baby.dk ny gruppe

send en besked til mig derinde hedder ceals19 eller herinde med jeres madlog.dk navn så invitere jeg jer derind

Anmeld

13. august 2012

5timesacharm..right?

Carl-Emil's mor skriver:

min gruppe derinde hedder baby mødre 2012 mener jeg da ihvertfald nok

men der er I velkomne

og husk nu lige piger, når i taber jer så skal I beregne kcal på ny for den går altså også ned det kender jeg en hel del der har glemt

Har man træng til lakridser eller andet så har jeg masser af gode fif og tricks

Vil gerne have fifs

Anmeld

13. august 2012

Carl-Emil's mor

Nørbo92 skriver:

Vil gerne have fifs

f.eks jeg må spise helt op til 1475 kcal om dagen pga min megen motion, men jeg satte det selv ned til 1250 kcal om dagen for at sikre mig at jeg taber mig

dernæst så fjernede jeg faktisk yderligere 100 kcal så det er 1150 kcal om dagen..

de 100 kcal jeg fjernede har jeg så målt op i lakridser poletter har værrest kcal, så har jeg vejet mig frem til hvor mange poletter der går på 100 kcal også laver jeg hver uge en 7 små bøtter med slik ( denne uge poletter ) hvor det svare til 100 kcal, på den måde kan jeg tillade mig hverdag at spise lidt uden at "det går udover" mit daglige kcal forbrug hvis du forstår ?

Dernæst så her i varmen savner jeg is, så jeg fryser bananer giver dem ca 24 timer i fryseren også er de bare mums men vejer dem inden frysning og skriver dem på den dag de skal spises

Anmeld

13. august 2012

5timesacharm..right?

Carl-Emil's mor skriver:

f.eks jeg må spise helt op til 1475 kcal om dagen pga min megen motion, men jeg satte det selv ned til 1250 kcal om dagen for at sikre mig at jeg taber mig

dernæst så fjernede jeg faktisk yderligere 100 kcal så det er 1150 kcal om dagen..

de 100 kcal jeg fjernede har jeg så målt op i lakridser poletter har værrest kcal, så har jeg vejet mig frem til hvor mange poletter der går på 100 kcal også laver jeg hver uge en 7 små bøtter med slik ( denne uge poletter ) hvor det svare til 100 kcal, på den måde kan jeg tillade mig hverdag at spise lidt uden at "det går udover" mit daglige kcal forbrug hvis du forstår ?

Dernæst så her i varmen savner jeg is, så jeg fryser bananer giver dem ca 24 timer i fryseren også er de bare mums men vejer dem inden frysning og skriver dem på den dag de skal spises

Det var squ da smart!!
Tak for tippet!

Anmeld

13. august 2012

Carl-Emil's mor

Nørbo92 skriver:

Det var squ da smart!!
Tak for tippet!

heheh jeg elsker ihvertfald mine små bøtter men guf

i næste uge står den på noget så "klamt" som ostepops men har SÅ meget lyst til dem så det er der i bøtterne i næste uge det fungere ihvertfald godt for mig sådan her

jeg er nu nede på faktisk kun at spise 1000 kcal om dagen + de 100 kcal i guf så egentlig kun 1100 kcal om dagen og nu har min krop vænnet sig til det og har det SÅ godt på det

Anmeld

13. august 2012

5timesacharm..right?

har også lige ændret mit kcal behov til 1200, men vil bruge din idé med de små bøtter

tror også at det vil fungere godt for mig

Anmeld

13. august 2012

Lone Jakobsen

Nørbo92 skriver:

Man gir 99,- for 10 uger

ja det var også 10 uger jeg valgte at starte ud med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.