Madlog! Looove!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

5timesacharm..right?

TrineMine86 skriver:

fantastisk - og STORT tillykke med det flotte vægttab

jeg er også blevet KÆMPE (som i mega, mega mega KÆMPE) fan af madlog - har været igang i en uge og tabt 2.1 kg, og JA, man bliver rigtig fanget af det

al held og lykke med det fremtidige vægttab

det er squ ogs flot!    stort tillykke med det!

det er en lækker side !

og tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Carl-Emil's mor

Nørbo92 skriver:

ja det holder squ gejsten oppe, og man bliver grebet af det sys jeg :b

meget jeg har vejedag 1 gang om ugen men kommer til at veje mig hver eneste morgen heheh

men synes også det gode er at man kan spise helt almindelig ting så det ikke er som en kur

Anmeld

7. august 2012

5timesacharm..right?

Carl-Emil's mor skriver:

meget jeg har vejedag 1 gang om ugen men kommer til at veje mig hver eneste morgen heheh

men synes også det gode er at man kan spise helt almindelig ting så det ikke er som en kur

jeg havde også aftalt med mig selv at jeg skulle veje mig 1 gang om ugen, men har også snydt en del

Anmeld

13. august 2012

Den lykkelige

TILLYKKE med dit vægttab.. jeg er selv på madlog og har været det LÆNGE med nu er jeg gået i gang for alvor.. Jeg har været igang i præcis 5 uger idag og tabt 6,6 kg.. 34 cm fordelt på kroppen og 15 % af det ønskede vægttab har jeg netop klaret.. så der er laaaang vej igen, men er sikker på jeg klare det denne gang!!
God kamp mod kiloene   

Anmeld

13. august 2012

5timesacharm..right?

Den lykkelige skriver:

TILLYKKE med dit vægttab.. jeg er selv på madlog og har været det LÆNGE med nu er jeg gået i gang for alvor.. Jeg har været igang i præcis 5 uger idag og tabt 6,6 kg.. 34 cm fordelt på kroppen og 15 % af det ønskede vægttab har jeg netop klaret.. så der er laaaang vej igen, men er sikker på jeg klare det denne gang!!
God kamp mod kiloene   

Hvor er det flot! Stort tillykke

Jeg kæmper ogs bar videre, bliver så glad når man træder på vægten og tallene bliver mindre mindre
Hvor langt ønsker du at komme ned?

Stort kram til dig og held og lykke
Måske vi kan følge hinanden lidt, og bakke hinanden lidt op??

Anmeld

13. august 2012

Den lykkelige

Hvor er det flot! Stort tillykke

Jeg kæmper ogs bar videre, bliver så glad når man træder på vægten og tallene bliver mindre mindre
Hvor langt ønsker du at komme ned?

Stort kram til dig og held og lykke
Måske vi kan følge hinanden lidt, og bakke hinanden lidt op??

Jeg har 44-46 kg jeg ville tabe i alt (vejer 106,3 idag).. (vil gerne ned på 65-69 ca) Så en lang kamp.. men nu er der da røget 6,6 af dem.. skønt! Men kan nå det til februar hvis jeg forsætter som nu  Så det satser jeg på!!
Jo jeg ved der har været en baby.dk gruppe derinde, men ved ikke om den eksistere længere.. men vi kunne jo oprette en ny for os der er aktive??  Hvad hedder du derinde??

Anmeld

13. august 2012

5timesacharm..right?

Den lykkelige skriver:

Jeg har 44-46 kg jeg ville tabe i alt (vejer 106,3 idag).. (vil gerne ned på 65-69 ca) Så en lang kamp.. men nu er der da røget 6,6 af dem.. skønt! Men kan nå det til februar hvis jeg forsætter som nu  Så det satser jeg på!!
Jo jeg ved der har været en baby.dk gruppe derinde, men ved ikke om den eksistere længere.. men vi kunne jo oprette en ny for os der er aktive??  Hvad hedder du derinde??

Inde på madlog hedder jeg N_1992
Jeg har ik registreret vægt siden torsdag, og min kæreste har fjernet den så jeg først kan veje mig her på onsdag :b
Hihi

Det kunne være rigtig godt!
Jeg har ogs haft kigget efter gruppen..

Jamen så kan vi sagtens følges lidt, mit mål er en 25-30 kg mere af også gerne til februar

Anmeld

13. august 2012

Den lykkelige

Nørbo92 skriver:

Jeg har ik registreret vægt siden torsdag, og min kæreste har fjernet den så jeg først kan veje mig her på onsdag :b
Hihi

Jamen så kan vi sagtens følges lidt, mit mål er en 25-30 kg mere af også gerne til februar

Hi hi ja min kæreste er også træt af at jeg vejer mig hver dag også får nedtur på, på de dage hvor vægten svinger lidt
Ok jeg opretter en ny gruppen og tråd herinde om andre vil være med
Kunne være super hvis vi nåede vores mål til februar og bare være lækre og tilfredse..  

Anmeld

13. august 2012

Den lykkelige

Nørbo92 skriver:

Hihi

Så er der sendt invitation

Anmeld

13. august 2012

Lone Jakobsen

uh jeg synes bare det lyder super godt har selv overvejet madlog, men har ikke kastet mig ud i det endnu.

hvad koster det at være medlem derinde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.