Er blevt en smule asocial :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Jeg har selv fornylig fået konstateret fibromyalgi som os er en sygdom med kroniske daglige smerter og total mave problemer. Det er ik altid min familie forstår jeg har det skidt men det kan man heller ik forvente. 

Men det jeg egentlig ville sige er at jeg godt kan nikke genkendende til det du skriver jeg bliver os mange gange hjemme da jeg ik vil være til besvær. Min kæreste har os måtte melde fra til noget da han ik vil afsted alene og min krop magted ik den lange køretur. 

Du er velkommen til at skrive privat til mig. 

Vil sige med tiden blir det bedre når man selv begynder at se lidt positivt på det hele og indser at der stadig er mange ting man godt kan så blir det bedre. 

Kender lidt til fibromyalgi, har været på smertehåndterings kursus med et par stykker heller ikke sjovt.

Nej selvfølgelig kan man ikke forvente de kan forstå det, da de jo ikke har prøvet at have kroniske smerter. Men man kan prøve.  at vise empati ( tænker jeg )

Jeg håber det bliver bedre, når der kommer lidt ro på. Og at jeg igen kan finde troen på mig selv. Syntes det er svært, at miste hele fundamentet. Og bygge det op på ny.

Når man så samtidig møder undring, og mnaglende forståelse har ikke gjordt det nemmer for mig.

Mange tak , måske jeg benytter mig at tilbudet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Kender du den her Ske teori?

Personligt har jeg lige sendt den til min mor

http://www.newyorkerbyheart.com/2010/02/spoon-theory-ske-teorien-hjaelp-til-forstaelse-for-det-at-have-en-kronisk-sygdom.html

Nej den kender jeg ikke - tak det vil jeg prøve at kikke på.

Har dog opgivet tanken om min families forståelse

Anmeld

7. august 2012

Missq4

vil ikke smutte unden at sende en krammer  ved ikke helt hvad jeg skal sige ud over det mange af de andre siger

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Kender du den her Ske teori?

Personligt har jeg lige sendt den til min mor

http://www.newyorkerbyheart.com/2010/02/spoon-theory-ske-teorien-hjaelp-til-forstaelse-for-det-at-have-en-kronisk-sygdom.html

Ej hvor den bare bekriver så godt ... er gemt

MANGE TAK

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

Missq4 skriver:

vil ikke smutte unden at sende en krammer  ved ikke helt hvad jeg skal sige ud over det mange af de andre siger

Mange tak for kram. Hvor er det sødt

Anmeld

7. august 2012

aarhusmor

Anonym skriver:

Ej hvor den bare bekriver så godt ... er gemt

MANGE TAK

Det var så lidt Ja forståelse møder man ikke så meget af, ikke engang fra andre syge altid, men der er trods alt en viden om hvor slemt det kan være at leve med

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Det var så lidt Ja forståelse møder man ikke så meget af, ikke engang fra andre syge altid, men der er trods alt en viden om hvor slemt det kan være at leve med

Har heldig få men gode venner med forståelse

Held og lykke med dit studie. Håber det kommer til at gå godt

Anmeld

7. august 2012

aarhusmor

Anonym skriver:

Har heldig få men gode venner med forståelse

Held og lykke med dit studie. Håber det kommer til at gå godt

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.