Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ka+Ma=Be skriver: Kender godt følelsen! Jeg er også mest online fra telefonen hvor jeg ikke rigtigt orker at svare. Men har været meget på pc'en de sidste par dage Hvis nogen ellers skulle være i tvivl hehe
Kender godt følelsen! Jeg er også mest online fra telefonen hvor jeg ikke rigtigt orker at svare. Men har været meget på pc'en de sidste par dage Hvis nogen ellers skulle være i tvivl hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed. skriver: Det kan vi godt se på antallet af nye debatter
Det kan vi godt se på antallet af nye debatter
Nogle må jo puste lidt ild til asken!
Ka+Ma=Be skriver: Nogle må jo puste lidt ild til asken!
Ka+Ma=Be skriver: L Bedre sent end aldrig, eller hva man nu siger hehe.
L
Bedre sent end aldrig, eller hva man nu siger hehe.
Ka+Ma=Be skriver: Orv DET var en god ide! Dem kommer der nok en masse af, ja!
Orv DET var en god ide! Dem kommer der nok en masse af, ja!
, ja jeg kan nok ikke dy mig i hvert fald. hehe
Jeg er her også og kigger med stort set hver dag, dog er jeg ikke så aktiv.. Jeg glæder mig også til maange fine fødselsdagsbilleder og opdateringer!!
Kofoed. skriver: Held og lykke, ha ha. Venter du også på skole start eller hvad?
Held og lykke, ha ha. Venter du også på skole start eller hvad?
Hov hov! Vær lidt optimist hehe. Jeg har da fået "vækket" nogle af jer
Ja jeg skal starte i skole her i slut august Og Benjamin er jo i vuggestue hele dagen Så har jeg masser af tid til at sidde her og kukkelure (og kigge på alt det rod jeg burde rydde op!)
Frejsmor skriver: Jeg er her også og kigger med stort set hver dag, dog er jeg ikke så aktiv.. Jeg glæder mig også til maange fine fødselsdagsbilleder og opdateringer!!
Sådan!
Ja jeg glæder mig altså også! Det er virkelig stort. Og også meget følelsesladet hvis i spørger mig hehe.
Tænk at vi får et år siden sad her og delte alle vores tanker om graviditet, fødsel og det er blive mor!
Ka+Ma=Be skriver: Hov hov! Vær lidt optimist hehe. Jeg har da fået "vækket" nogle af jer Ja jeg skal starte i skole her i slut august Og Benjamin er jo i vuggestue hele dagen Så har jeg masser af tid til at sidde her og kukkelure (og kigge på alt det rod jeg burde rydde op!)
Kofoed. skriver: Den sidste kommentar kender jeg alt for godt Jeg skal starte på torsdag, blive dejligt.
Den sidste kommentar kender jeg alt for godt Jeg skal starte på torsdag, blive dejligt.
Hvor spændende! Det skal nok blive super godt. Bliver alligevel lidt dejligt at komme igang igen-. Overbeviser jeg i hvert fald mig selv om
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128