Hvor mange er vi tilbage i septembergruppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

L&V

Ved ikke om man kan sige jeg stadig er her da jeg jo nok lidt er en slow starter men er lige her i hvert fald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

RiUL

Jeg er her også 

Og er blevet lidt dårlig til at skrive, men nu starter Oliver jo snart i DP, så må vi se, om der blir lidt tomt herhjemme, nu når jeg ikke har noget job, men glæder mig til at kunne komme op og træne lidt mere, og gøre ordentlig rent, og LÆSE EN BOG

ps. vi saaaaavner jer 

Anmeld

8. august 2012

MomInTheMaking

Ka+Ma=Be skriver:

Hej piger 

Jeg ville egentlig bare høre, hvor mange vi er tilbage i gruppen? Om i bare læser med på sidelinien eller skriver fra tid til anden? 

Her er jo blevet en del stille siden ungerne kom til verden! Men fritiden er jo også en helt anden end dengang.

Så råb lige højt! Er i her endnu?

I'm still here.. der skulle næsten laves en fødselsdags tråd, hvor man kunne lægge billede og/eller information om fødselsdagen ind.

der kommer i hvert fald nok en del af de fødselsdags opdateringer.

Anmeld

8. august 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Ved ikke om man kan sige jeg stadig er her da jeg jo nok lidt er en slow starter men er lige her i hvert fald

Bedre sent end aldrig, eller hva man nu siger hehe.

Anmeld

8. august 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Jeg er her også 

Og er blevet lidt dårlig til at skrive, men nu starter Oliver jo snart i DP, så må vi se, om der blir lidt tomt herhjemme, nu når jeg ikke har noget job, men glæder mig til at kunne komme op og træne lidt mere, og gøre ordentlig rent, og LÆSE EN BOG

ps. vi saaaaavner jer 

Ihh det bliver så spændende! 

Er sikker på at Oliver vil ELSKE det  

Ja det kunne være dejligt at få nået lidt. Jeg synes min dag hedder: aflevere Benjamin, rydde op, hente benjamin, lave mad, spise, i seng - dagen om på ny! hehe

Vi savner også jer!!! 

Anmeld

8. august 2012

Ka+Ma=Be

Mom In The Making skriver:

I'm still here.. der skulle næsten laves en fødselsdags tråd, hvor man kunne lægge billede og/eller information om fødselsdagen ind.

der kommer i hvert fald nok en del af de fødselsdags opdateringer.

Orv DET var en god ide! Dem kommer der nok en masse af, ja!

Anmeld

8. august 2012

Kofoed.

Et lille beskeden hej herfra.

Anmeld

8. august 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Et lille beskeden hej herfra.

Hej! 

Anmeld

8. august 2012

Kofoed.

Ka+Ma=Be skriver:

Hej! 

Hi hi.

Jeg er på flere gange dagligt, men gider ikke svare så tit mere, synes min mobil laver alt for mange autokorrektion fejl og stationæren var i stykker fra midt juni til i går.

Anmeld

8. august 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Hi hi.

Jeg er på flere gange dagligt, men gider ikke svare så tit mere, synes min mobil laver alt for mange autokorrektion fejl og stationæren var i stykker fra midt juni til i går.

Kender godt følelsen! Jeg er også  mest online fra telefonen hvor jeg ikke rigtigt orker at svare. Men har været meget på pc'en de sidste par dage Hvis nogen ellers skulle være i tvivl hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.