Hvor mange er vi tilbage i septembergruppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.702 visninger
37 svar
0 synes godt om
7. august 2012

Ka+Ma=Be

Hej piger 

Jeg ville egentlig bare høre, hvor mange vi er tilbage i gruppen? Om i bare læser med på sidelinien eller skriver fra tid til anden? 

Her er jo blevet en del stille siden ungerne kom til verden! Men fritiden er jo også en helt anden end dengang.

Så råb lige højt! Er i her endnu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

SaNiNa

Ka+Ma=Be skriver:

Hej piger 

Jeg ville egentlig bare høre, hvor mange vi er tilbage i gruppen? Om i bare læser med på sidelinien eller skriver fra tid til anden? 

Her er jo blevet en del stille siden ungerne kom til verden! Men fritiden er jo også en helt anden end dengang.

Jeps er her stadig læser ofte med på sidelinjen det er jo ikke altid jeg lige har et råd eller andet at sige.

Men vi er her.

Anmeld

7. august 2012

Jemion

Jeg er her stadig, ser dog bare lidt med fra sidelinjen og svare engang imellem.. Har lidt svært ved at koncentrere mig om at skulle svare osv når jeg har noah om benene.. Men nu er han startet i vuggeren så skulle gerne blive lidt mere aktiv nu

Anmeld

7. august 2012

Frk.S

Jeg er her.

Jeg var her så ikke rigtig da jeg var gravid, men jeg er her nu.

Jeg har da også abonneret på dine tråde om 1 års update og den med at komme med 13 billeder. Så jeg kan læse jeres updates - og ikke mindst selv huske at skrive i dem når Freja runder 1 år. 

Anmeld

7. august 2012

TrineMine86

Ka+Ma=Be skriver:

Hej piger 

JEG er heeeer  er online hver dag, dog er det oftest fra min tlf og den VIL IKKE lade mig skrive herinde ØV! men det hænder at jeg er på fra min com, og så kommentere jeg gerne

Anmeld

7. august 2012

HeidiØ

Og jeg er lige her Jeg er sååå tit på baby! Næsten for tit .. så jeg både følger med på sidelinjen og skriver

Glæder mig helt enormt til billeder og beretninger fra 1 års fødselsdage!!

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

Jemion skriver:

Jeg er her stadig, ser dog bare lidt med fra sidelinjen og svare engang imellem.. Har lidt svært ved at koncentrere mig om at skulle svare osv når jeg har noah om benene.. Men nu er han startet i vuggeren så skulle gerne blive lidt mere aktiv nu

Ja jeg tænkte godt, at der måske ville blive mere aktivt, nu hvor alle ungerne efterhånden er startet i vs/dp  

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

Frk.S skriver:

Jeg er her.

Jeg var her så ikke rigtig da jeg var gravid, men jeg er her nu.

Jeg har da også abonneret på dine tråde om 1 års update og den med at komme med 13 billeder. Så jeg kan læse jeres updates - og ikke mindst selv huske at skrive i dem når Freja runder 1 år. 

Det er dejligt at du også er kommet til 

Jeg glæder mig også meget til opdateringerne begynder at komme ind!

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

JEG er heeeer  er online hver dag, dog er det oftest fra min tlf og den VIL IKKE lade mig skrive herinde ØV! men det hænder at jeg er på fra min com, og så kommentere jeg gerne

Ja, jeg er også oftest fra telefonen, fordi det er nemmest - derfor jeg skriver meget i perioder. Det er når jeg er ved pc'en hehe

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Og jeg er lige her Jeg er sååå tit på baby! Næsten for tit .. så jeg både følger med på sidelinjen og skriver

Glæder mig helt enormt til billeder og beretninger fra 1 års fødselsdage!!

Kender det godt! hihi

Jeg glæder mig også til at se alle opdateringerne! Glæder mig til den første runder 1 år  Og så håber jeg bare at alle er med på at være med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.