Erfaringer med Oister?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Orkide86

JanetBJ skriver:

Bor i Aalborg . Så ja, men har haft oister de sidste 2 år, og jeg har altid været tilfreds deres netværk har kun været gået ned 2 gange mens jeg har været kunde hos dem(ihvertfald kun 2 gange jeg kender til )

Okay jeg bor i Brønderslev så måske der er dækning her os?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Fru.Mäes <3

Er MEGA tilfreds med OISTER!!

Jeg har 11 timers tale (Taler UFATTELIG meget med min MOR ) gratis SMS og MMS + 11 gb. data for 179 kr. i måneden..

Her hvor vi bor er der super dækning - så kan kun sige  for det! Har osse deres fri internet til computeren, 100 kr. i måneden! Dælme billigt!

Anmeld

6. august 2012

eliasmum

Min mand og jeg havde Oister i 2 månederog måtte skifte pga manglende signal, på trods af at deres oversigt sagde det sku være fint... Det holder simpelthen ikke.

Anmeld

7. august 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Vi har det alle 3 her,og kunne ikke finde på at skifte,vi er så glade for det.

Dækningen er i orden,ligegyldig hvor vi er henne i dk.

Vi har aldrig oplevet problemer med dem,heller ikke deres kundeservice,har der været noget med. 

Anmeld

7. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Mirjam123 skriver:

Hej

Overvejer at skifte til Oister på mobilen, men er der nogen der har nogen erfaringer i vil dele?

Kan varmt anbfale OiSTER - det er det bedste abbonoment jeg har haft. Har haft Telia, cbb og nu Telenor - men OiSTER er det bedste jeg har haft, og skifter også tilbage ligeså snart der er gået et halvt år. Der er go' forbindelse, og go' Kundeservice

Anmeld

7. august 2012

modesty

Dækningen stinker! De bruger 3's netværk. Når jeg f.eks er i Rørvig, så dur min mobil simpelthen ikke. Det er SÅ skod. Jeg skifter så snart jeg får taget mig sammen.

Anmeld

7. august 2012

Pige2009

twinny skriver:

hehe. Det gjorde vi også, kunne ikke holde det ud.  Det var både min mand og jeg der havde oister. Og vi have begge problemer. Så vi skiftede til onfone, har aldrig haft problemer.

Jeg har haft Telia i en del år og skiftede så til Oister, da jeg kunne få samme abonnement noget billigere. Blev så ringet op af Telia, som tilbød mig at vende tilbage til samme abonnement, men til billigere penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.