Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
OktoberMor skriver: Det kan varmt anbefales, deres dækning er så god. Og deres service er i verdensklasse... ;-) Jeg har prøvet samtlige andre som telia, telenor, 3, Sonofon og telmore og ingen har jeg været mere glad For end oister. ;-)
Det kan varmt anbefales, deres dækning er så god. Og deres service er i verdensklasse... ;-) Jeg har prøvet samtlige andre som telia, telenor, 3, Sonofon og telmore og ingen har jeg været mere glad For end oister.
;-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinny skriver: Ja, det gjorde det også her. Men forbindelsen gik ud her, man kunne ikk sende smser eller hører folk.
Ja, det gjorde det også her. Men forbindelsen gik ud her, man kunne ikk sende smser eller hører folk.
Nåe for den ja så gider jeg ikke
Mirjam123 skriver: Nåe for den ja så gider jeg ikke
Nej tænk hvis der skete noget og man ikke kan komme igennem til 112.
Baagøe skriver: Havde samme udfordring med dækningen sm jer. Synes det er virkelig lavt at advisere med god dækning i et givent område, når virkeligheden er helt anderledes
Havde samme udfordring med dækningen sm jer. Synes det er virkelig lavt at advisere med god dækning i et givent område, når virkeligheden er helt anderledes
ja, det er så strengt. det er også dårlig service.
twinny skriver: ja, det er så strengt. det er også dårlig service.
Lige præcis, så jeg nåede kun at være knude hos Oister i 4 mdr
Baagøe skriver: Lige præcis, så jeg nåede kun at være knude hos Oister i 4 mdr
hehe. Det gjorde vi også, kunne ikke holde det ud. Det var både min mand og jeg der havde oister. Og vi have begge problemer. Så vi skiftede til onfone, har aldrig haft problemer.
Jeg har dem, og jeg er TILFREDS . betaler 100 kr om måneden for 3 timers tale, fri sms og mms og fri data og inden opkaldsafgift :')
JanetBJ skriver: Jeg har dem, og jeg er TILFREDS . betaler 100 kr om måneden for 3 timers tale, fri sms og mms og fri data og inden opkaldsafgift :')
Bor du i en stor by?
Mirjam123 skriver: Bor du i en stor by?
Bor i Aalborg . Så ja, men har haft oister de sidste 2 år, og jeg har altid været tilfreds deres netværk har kun været gået ned 2 gange mens jeg har været kunde hos dem(ihvertfald kun 2 gange jeg kender til )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128