Erfaringer med Oister?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Sildefisk

OktoberMor skriver:

Det kan varmt anbefales, deres dækning er så god. Og deres service er i verdensklasse... ;-) Jeg har prøvet samtlige andre som telia, telenor, 3, Sonofon og telmore og ingen har jeg været mere glad For end oister.

;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Orkide86

twinny skriver:

Ja, det gjorde det også her. Men forbindelsen gik ud her, man kunne ikk sende smser eller hører folk.

Nåe for den ja så gider jeg ikke

Anmeld

6. august 2012

twinny

Mirjam123 skriver:

Nåe for den ja så gider jeg ikke

Nej tænk hvis der skete noget og man ikke kan komme igennem til 112.

Anmeld

6. august 2012

twinny

Baagøe skriver:

Havde samme udfordring med dækningen sm jer. Synes det er virkelig lavt at advisere med god dækning i et givent område, når virkeligheden er helt anderledes

ja, det er så strengt.  det er også dårlig service.

Anmeld

6. august 2012

Pige2009

twinny skriver:

ja, det er så strengt.  det er også dårlig service.

Lige præcis, så jeg nåede kun at være knude hos Oister i 4 mdr

Anmeld

6. august 2012

twinny

Baagøe skriver:

Lige præcis, så jeg nåede kun at være knude hos Oister i 4 mdr

hehe. Det gjorde vi også, kunne ikke holde det ud.  Det var både min mand og jeg der havde oister. Og vi have begge problemer. Så vi skiftede til onfone, har aldrig haft problemer.

Anmeld

6. august 2012

mortilnoahogmelina

Jeg har desværre heller ingen succes historie og fortælle om dem , jeg er såå skuffet , vi måtte skifte efteren måned da signalet var sååå dårligt ..

Anmeld

6. august 2012

JanetBJ

Jeg har dem, og jeg er TILFREDS . betaler 100 kr om måneden for 3 timers tale, fri sms og mms og fri data og inden opkaldsafgift :')

Anmeld

6. august 2012

Orkide86

JanetBJ skriver:

Jeg har dem, og jeg er TILFREDS . betaler 100 kr om måneden for 3 timers tale, fri sms og mms og fri data og inden opkaldsafgift :')

Bor du i en stor by?

Anmeld

6. august 2012

JanetBJ

Mirjam123 skriver:

Bor du i en stor by?

Bor i Aalborg . Så ja, men har haft oister de sidste 2 år, og jeg har altid været tilfreds deres netværk har kun været gået ned 2 gange mens jeg har været kunde hos dem(ihvertfald kun 2 gange jeg kender til )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.