Erfaringer med Oister?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.598 visninger
26 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Orkide86

Hej

Overvejer at skifte til Oister på mobilen, men er der nogen der har nogen erfaringer i vil dele?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

OktoberMor

Mirjam123 skriver:

Hej

Overvejer at skifte til Oister på mobilen, men er der nogen der har nogen erfaringer i vil dele?

Det kan varmt anbefales, deres dækning er så god. Og deres service er i verdensklasse... ;-) Jeg har prøvet samtlige andre som telia, telenor, 3, Sonofon og telmore og ingen har jeg været mere glad For end oister.

;-)

Anmeld

6. august 2012

MorDk

Ingen erfaringer... desværre... men jeg mener Oister er under 3? Men er ikke sikker. Bare reklamen gør at jeg ikke har lyst til at skifte til det abb.

Anmeld

6. august 2012

MorDk

OktoberMor skriver:

Det kan varmt anbefales, deres dækning er så god. Og deres service er i verdensklasse... ;-) Jeg har prøvet samtlige andre som telia, telenor, 3, Sonofon og telmore og ingen har jeg været mere glad For end oister.

;-)

Det lyder da positivt! Fedt!

Anmeld

6. august 2012

twinny

Vi bor i lyngby og inde på deres hjemmeside, står der forbindelsen er fin herude.

Men vores forbindelse stank for hårdt herude. Så vi blev nødt til at skifte igen.

Samt vi bestilte nogle telefoner på deres hjemmeside også var de udsolgt, min bank ville have mail fra dem for at slette resevationen af pengene. Så vi skrev det skulle de sende denne mail, vi skrev og ringet 7-8 gange før der var en der gjorde det.

Anmeld

6. august 2012

Orkide86

OktoberMor skriver:

;-)

Godt at høre

Anmeld

6. august 2012

Orkide86

twinny skriver:

Vi bor i lyngby og inde på deres hjemmeside, står der forbindelsen er fin herude.

Men vores forbindelse stank for hårdt herude. Så vi blev nødt til at skifte igen.

Samt vi bestilte nogle telefoner på deres hjemmeside også var de udsolgt, min bank ville have mail fra dem for at slette resevationen af pengene. Så vi skrev det skulle de sende denne mail, vi skrev og ringet 7-8 gange før der var en der gjorde det.

På deres hjemmeside ser det nemlig ud til at der er god dækning her(Brønderslev)

Anmeld

6. august 2012

Pige2009

Mirjam123 skriver:

Hej

Er lige skiftet til samme abonnement til Telia, men til billigere penge, da dækningen hos Oister ikke var optimal

Anmeld

6. august 2012

twinny

Mirjam123 skriver:

På deres hjemmeside ser det nemlig ud til at der er god dækning her(Brønderslev)

Ja, det gjorde det også her. Men forbindelsen gik ud her, man kunne ikk sende smser eller hører folk.

Anmeld

6. august 2012

Pige2009

twinny skriver:

Havde samme udfordring med dækningen sm jer. Synes det er virkelig lavt at advisere med god dækning i et givent område, når virkeligheden er helt anderledes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.