Uge 12 imorgen, tiden går så stærkt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

dukke

BabyWish2012 <3 skriver:

Ej hvor sjovt... Så lad os se om vi ender med samme termin d. 17

Hehe ja det ku være så sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Frk-Lotusblomst

BabyWish2012 <3 skriver:

Sidder lige og trækker lidt på smilebåndet..

Sikke en sød besked, er ikke i tvivl om NF er en stor ting. Jeg tror jeg tuder ligeså snart lægen/sonografen/jordemoderen har gode ting at sige og vores lille blob har vokset som den skal! Jeg tror virkelig bare jeg stor tuder den dag og min mave vil være fulgt med sommerfugle. 

Og samtidig havde angst for at det samme vil ske som sidst. Men det er bare en helt anderledes graviditet, det er jo dejligt og giver et dejligt håb.

Har ingen dårlig mavefornemmelse, det havde jeg sidste gang... Og der holdte det jo stik... 

Glæder mig og glæder mig vildt til også at kunne skrive at nu er det OS som har veloverstået denne NF-scanning og det er godt PERFEKT. 

Og så at fortælle det til familie og venner, det er hårdt at holde sådan en STOR hemmelighed hemmelig i 12 uger...!!! Men det ved du JO 

Jeg troede også at jeg ville tude, er meget følsom normalt og endnu mere nu jeg er gravid, men jeg grinede bare og smilte over hele femøren, mens kæreste måtte slippe en lille tåre.

Angsten vil altid være der, den vil bare blvie mindre og mindre. Er sikker på det nok skal gå godt denne gang!

Det kan jeg godt forstå. det er så dejligt. At hele verden ved det, så blvier det lige pludselig en kæmpe realitet. Men en skøn en af slagsen..

Anmeld

6. august 2012

AnthonsMor

BabyWish2012 <3 skriver:

Tusind tak.

Ej hvor sjovt.. Jeg kan se du har termin d. 24 feb. Jeg har d. 26 feb.

Kan se du skal føde på Hvidovre, det skal jeg også. Og vi har tid til NF samme dag.. Haha lidt spøjst. Hvad tid har du??? Jeg har kl 10. 

Blander mig lige

Jeg har termin d. 28 februar Så vi nedkommer da lige i rumpen af hinanden

Jeg har endnu ikke været ved læge vedr. blodprøve og har endnu ikke fået tid til NF desværre.. Grundet min læge har holdt ferie, og de synes når jeg var helt ny i det lægehus, at jeg så skulle have ordnet det hele hos dem

Held og lykke med jeres graviditeter

Anmeld

7. august 2012

dukke

Riixen90 skriver:

Blander mig lige

Jeg har endnu ikke været ved læge vedr. blodprøve og har endnu ikke fået tid til NF desværre.. Grundet min læge har holdt ferie, og de synes når jeg var helt ny i det lægehus, at jeg så skulle have ordnet det hele hos dem

Ej hvor sjovt stort tillykke til dig også

Anmeld

8. august 2012

Pige2009

BabyWish2012 <3 skriver:

Ja det er super skønt.. Er så glad 

Kan jeg godt forstå

Anmeld

8. august 2012

M&N

Riixen90 skriver:

Blander mig lige

Haha så bliver det trip trap træsko

Ej hvor dejligt for jer, stort tillykke med graviditeten. Synes det ville være så hyggeligt hvis vi kunne følges.

Er i allerede gået ind i terminsgrupper osv?

Anmeld

9. august 2012

AnthonsMor

BabyWish2012 <3 skriver:

Haha så bliver det trip trap træsko

Ej hvor dejligt for jer, stort tillykke med graviditeten. Synes det ville være så hyggeligt hvis vi kunne følges.

Er i allerede gået ind i terminsgrupper osv?

Nej ikke endnu..

Men så vidt jeg kan se kommer vi vidst også fra forskellige steder i landet, men derfor kunne det være sjovt at følge hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.