Uge 12 imorgen, tiden går så stærkt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Frk-Lotusblomst

Det er en skøn følelse . <3 Husker den tydeligt.. Men det er jo heller ikke længe siden.

Og hvor er det dejligt at du mærker til graviditeten. Som du selv siger er det, det hele værd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

M&N

dukke skriver:

Ja det skal jeg nok og det må du også

Det har jeg ikke fået lavet og ved ikke hvad det er  Jeg fik den heller ikke lavet da jeg ventede min søn.

Hvornår skal du til JM første gang, jeg skal d 27/8

Tak... Det er min første gang på Hvidovre til NF, var på Roskilde sidste gang hvor det desværre ikke gik så godt. :/

Jeg har ikke været til 1. lægeundersøgelse, kun den hvor jeg skulle tjekke hvor langt jeg var og henvisning til terminsscanning. Ringer imorgen for at få lavet min vandrejournal

Doubletesten er en blodprøve, du får lavet hvis du skal have lavet en risikoberegning for Downs osv. hvor man får hele beregningen med.

Går udfra de bare beregner ud fra din alder og de tal fra næsebenet og nakkefolden til din NF så???

Her der tager de alder+blodprøve+nakkefold+næseben hvis du har fået lavet doubletesten. 

Anmeld

6. august 2012

M&N

dukke skriver:

Ja det skal jeg nok og det må du også

Det har jeg ikke fået lavet og ved ikke hvad det er  Jeg fik den heller ikke lavet da jeg ventede min søn.

Hvornår skal du til JM første gang, jeg skal d 27/8

Mht til jordmoderbesøget ved jeg det ikke endnu og det tror jeg er fordi jeg endnu ikke har fået lavet vandrejournal og alt det der. 

I Roskilde fik jeg lavet mine blodprøver for tidligt til NF og min vandrejournal allerede i 7. uge, men nu har min læge haft ferielukket så det har ikke været muligt før nu så tæt på NF

Sidst fik jeg indkaldelsen til jordmoder kort tid efter jeg havde fået tid til NF

Anmeld

6. august 2012

M&N

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er en skøn følelse . <3 Husker den tydeligt.. Men det er jo heller ikke længe siden.

Og hvor er det dejligt at du mærker til graviditeten. Som du selv siger er det, det hele værd.

Hæhæ tak og endnu en gang tillykke med graviditeten. Det er så stort.

Måske skulle jeg have ventet ligesom dig? Men ih, dette er der hvor jeg kommer ud med de ting jeg har på hjerte

Men ihh der er ikke så langt igen og det her er også vores 3. gang Håber også denne gang lykkes. Har haft 1 SA og 1 MA, desværre, men er sikker på det er en sund bebs denne gang... 

Anmeld

6. august 2012

dukke

Tak... Det er min første gang på Hvidovre til NF, var på Roskilde sidste gang hvor det desværre ikke gik så godt. :/

Jeg har ikke været til 1. lægeundersøgelse, kun den hvor jeg skulle tjekke hvor langt jeg var og henvisning til terminsscanning. Ringer imorgen for at få lavet min vandrejournal

Doubletesten er en blodprøve, du får lavet hvis du skal have lavet en risikoberegning for Downs osv. hvor man får hele beregningen med.

Går udfra de bare beregner ud fra din alder og de tal fra næsebenet og nakkefolden til din NF så???

Her der tager de alder+blodprøve+nakkefold+næseben hvis du har fået lavet doubletesten. 

Når okay jamen jeg har fået taget blodprøver til NF det mig jeg d 30/7  så ved jeg godt hvad det er

Anmeld

6. august 2012

M&N

dukke skriver:

Når okay jamen jeg har fået taget blodprøver til NF det mig jeg d 30/7  så ved jeg godt hvad det er

Hehe, okay godt nok.. Nå okay så er det ikke samme dag. Jeg fik min her i torsdags.. Det gik godt, på trods af jeg må ligge ned hver gang da 1. gang sidst gik helt galt.. Ad ad.. Hader det sådan, men måtte bare bide det i mig.. 

Er spændt på at se om vi også kommer til at ligge samme dag ved jm når jeg har været ved lægen osv. 

Anmeld

6. august 2012

Frk-Lotusblomst

BabyWish2012 <3 skriver:

Hæhæ tak og endnu en gang tillykke med graviditeten. Det er så stort.

Måske skulle jeg have ventet ligesom dig? Men ih, dette er der hvor jeg kommer ud med de ting jeg har på hjerte

Men ihh der er ikke så langt igen og det her er også vores 3. gang Håber også denne gang lykkes. Har haft 1 SA og 1 MA, desværre, men er sikker på det er en sund bebs denne gang... 

Mange tak!. <3

Det er jo meget individuelt. Havde lyst til at råbe det ud herinde, men da min søster er gravid og snager herinde - Hun ahr ikke profil her men følger lidt med herinde og kigger om der sker noget på min profil/indlæg, så turde ikke skrive noget her, da vi holdte det hemmeligt for familien. (Der var flere familiemedlemmer der havde ytret sig om at de ikke ville vide noget 3. gang da det var for hårdt for dem at få beskeden om at det var gået galt igen.. )

Nej, NF er lige om lidt og det er bare den største oplevelse. Havde overhovedet ikke troet det var sååå stort.. Vidste godt det var kæmpe, men blev alligevel overrasket over hvilken følelse jeg gik derfra med.

3. gang er lykkens gang.. Sådan er det bare. <3 Alting sker af en årsag og jeg er bare lykkelig for at kunne blive gravid, være så fertil, og nu gravid med ønskebebs!.

Anmeld

6. august 2012

dukke

BabyWish2012 <3 skriver:

Hehe, okay godt nok.. Nå okay så er det ikke samme dag. Jeg fik min her i torsdags.. Det gik godt, på trods af jeg må ligge ned hver gang da 1. gang sidst gik helt galt.. Ad ad.. Hader det sådan, men måtte bare bide det i mig.. 

Er spændt på at se om vi også kommer til at ligge samme dag ved jm når jeg har været ved lægen osv. 

Det kender jeg godt..

Ja det bliver da lidt sjovt jeg var også sat til d 26/2 men så ringede min læge og sage at han rykkede mig til d 24/2

Anmeld

6. august 2012

M&N

Frk-Lotusblomst skriver:

Mange tak!. <3

Det er jo meget individuelt. Havde lyst til at råbe det ud herinde, men da min søster er gravid og snager herinde - Hun ahr ikke profil her men følger lidt med herinde og kigger om der sker noget på min profil/indlæg, så turde ikke skrive noget her, da vi holdte det hemmeligt for familien. (Der var flere familiemedlemmer der havde ytret sig om at de ikke ville vide noget 3. gang da det var for hårdt for dem at få beskeden om at det var gået galt igen.. )

Nej, NF er lige om lidt og det er bare den største oplevelse. Havde overhovedet ikke troet det var sååå stort.. Vidste godt det var kæmpe, men blev alligevel overrasket over hvilken følelse jeg gik derfra med.

3. gang er lykkens gang.. Sådan er det bare. <3 Alting sker af en årsag og jeg er bare lykkelig for at kunne blive gravid, være så fertil, og nu gravid med ønskebebs!.

Sidder lige og trækker lidt på smilebåndet..

Sikke en sød besked, er ikke i tvivl om NF er en stor ting. Jeg tror jeg tuder ligeså snart lægen/sonografen/jordemoderen har gode ting at sige og vores lille blob har vokset som den skal! Jeg tror virkelig bare jeg stor tuder den dag og min mave vil være fulgt med sommerfugle. 

Og samtidig havde angst for at det samme vil ske som sidst. Men det er bare en helt anderledes graviditet, det er jo dejligt og giver et dejligt håb.

Har ingen dårlig mavefornemmelse, det havde jeg sidste gang... Og der holdte det jo stik... 

Glæder mig og glæder mig vildt til også at kunne skrive at nu er det OS som har veloverstået denne NF-scanning og det er godt PERFEKT. 

Og så at fortælle det til familie og venner, det er hårdt at holde sådan en STOR hemmelighed hemmelig i 12 uger...!!! Men det ved du JO 

Anmeld

6. august 2012

M&N

dukke skriver:

Det kender jeg godt..

Ja det bliver da lidt sjovt jeg var også sat til d 26/2 men så ringede min læge og sage at han rykkede mig til d 24/2

Ej hvor sjovt... Så lad os se om vi ender med samme termin d. 17

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.