Frk-Lotusblomst skriver:
Mange tak!. <3
Det er jo meget individuelt. Havde lyst til at råbe det ud herinde, men da min søster er gravid og snager herinde - Hun ahr ikke profil her men følger lidt med herinde og kigger om der sker noget på min profil/indlæg, så turde ikke skrive noget her, da vi holdte det hemmeligt for familien. (Der var flere familiemedlemmer der havde ytret sig om at de ikke ville vide noget 3. gang da det var for hårdt for dem at få beskeden om at det var gået galt igen.. )
Nej, NF er lige om lidt og det er bare den største oplevelse. Havde overhovedet ikke troet det var sååå stort.. Vidste godt det var kæmpe, men blev alligevel overrasket over hvilken følelse jeg gik derfra med. 
3. gang er lykkens gang.. Sådan er det bare. <3 Alting sker af en årsag og jeg er bare lykkelig for at kunne blive gravid, være så fertil, og nu gravid med ønskebebs!. 
Sidder lige og trækker lidt på smilebåndet..
Sikke en sød besked, er ikke i tvivl om NF er en stor ting. Jeg tror jeg tuder ligeså snart lægen/sonografen/jordemoderen har gode ting at sige og vores lille blob har vokset som den skal! Jeg tror virkelig bare jeg stor tuder den dag og min mave vil være fulgt med sommerfugle.
Og samtidig havde angst for at det samme vil ske som sidst. Men det er bare en helt anderledes graviditet, det er jo dejligt og giver et dejligt håb.
Har ingen dårlig mavefornemmelse, det havde jeg sidste gang... Og der holdte det jo stik...
Glæder mig og glæder mig vildt til også at kunne skrive at nu er det OS som har veloverstået denne NF-scanning og det er godt PERFEKT.
Og så at fortælle det til familie og venner, det er hårdt at holde sådan en STOR hemmelighed hemmelig i 12 uger...!!! Men det ved du JO 
Anmeld