Uge 12 imorgen, tiden går så stærkt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.200 visninger
26 svar
0 synes godt om
6. august 2012

M&N

Ja så går jeg ind i uge 12 imorgen (11+0) og 2 uger fra at gå ind i 2. trimester. Glæder mig simpelthen sådan..

Jeg har døjet med kvalme og opkast hele graviditeten igennem indtil videre, har den sidste uges tid kunne spise igen, dog ikke kød stadig men kun fisk  Men lige da jeg troede det var på vej til at blive godt igen så kom kvalmen igen og har det bare så skidt igen, øv øv, men det er det HELE VÆRD. Elsker min graviditet på trods af de her gener.

Jeg har fået lavet doubletest og nu går jeg bare og venter på det bliver d 17 august hvor det er tid til NF  Kan IKKE vente!

Jeg ville ikke noget med indlægget bare ud med lidt glæde... 

God mandag til alle trods regnvejr 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

MorDk

Tillykke!! Det er også en dejlig milepæl at nå ♥ Husker det tydeligt... både i min første graviditet og i denne *S* Glæder mig til en update... og krydser fingre for at ALT er som det skal være

Anmeld

6. august 2012

M&N

MorDk skriver:

Tillykke!! Det er også en dejlig milepæl at nå ♥ Husker det tydeligt... både i min første graviditet og i denne *S* Glæder mig til en update... og krydser fingre for at ALT er som det skal være

Mange tak!! Er simpelthen så lykkelig.. Håber sådan den lille spire har det godt derinde.. Det er jo det aller vigtigste, kan bare ikke vente til d 17  

Tak for dine krydsede fingre, er sikker på det nok skal hjælpe 

Anmeld

6. august 2012

dukke

BabyWish2012 <3 skriver:

Ja så går jeg ind i uge 12 imorgen (11+0) og 2 uger fra at gå ind i 2. trimester. Glæder mig simpelthen sådan..

Jeg har døjet med kvalme og opkast hele graviditeten igennem indtil videre, har den sidste uges tid kunne spise igen, dog ikke kød stadig men kun fisk  Men lige da jeg troede det var på vej til at blive godt igen så kom kvalmen igen og har det bare så skidt igen, øv øv, men det er det HELE VÆRD. Elsker min graviditet på trods af de her gener.

Jeg har fået lavet doubletest og nu går jeg bare og venter på det bliver d 17 august hvor det er tid til NF  Kan IKKE vente!

Jeg ville ikke noget med indlægget bare ud med lidt glæde... 

God mandag til alle trods regnvejr 

Stort tillykke

Jeg kan godt forstå du glæder dig jeg skal også selv til NF den 17 ærkerivalerne finger for dig 

Anmeld

6. august 2012

M&N

dukke skriver:

Stort tillykke

Jeg kan godt forstå du glæder dig jeg skal også selv til NF den 17 ærkerivalerne finger for dig 

Tusind tak.

Ej hvor sjovt.. Jeg kan se du har termin d. 24 feb. Jeg har d. 26 feb.

Kan se du skal føde på Hvidovre, det skal jeg også. Og vi har tid til NF samme dag.. Haha lidt spøjst. Hvad tid har du??? Jeg har kl 10. 

Anmeld

6. august 2012

Pige2009

Dejligt

Anmeld

6. august 2012

M&N

Baagøe skriver:

Dejligt

Ja det er super skønt.. Er så glad 

Anmeld

6. august 2012

dukke

BabyWish2012 <3 skriver:

Tusind tak.

Ej hvor sjovt.. Jeg kan se du har termin d. 24 feb. Jeg har d. 26 feb.

Kan se du skal føde på Hvidovre, det skal jeg også. Og vi har tid til NF samme dag.. Haha lidt spøjst. Hvad tid har du??? Jeg har kl 10. 

Ej hvor sjovt jeg har tid 08:30

Anmeld

6. august 2012

M&N

dukke skriver:

Ej hvor sjovt jeg har tid 08:30

Nåå så ser vi nok ikke hinanden medmindre det varer i en time  God fornøjelse og HUSK en update!

Hvornår fik du lavet doubletest så?

Anmeld

6. august 2012

dukke

BabyWish2012 <3 skriver:

Nåå så ser vi nok ikke hinanden medmindre det varer i en time  God fornøjelse og HUSK en update!

Hvornår fik du lavet doubletest så?

Ja det skal jeg nok og det må du også

Det har jeg ikke fået lavet og ved ikke hvad det er  Jeg fik den heller ikke lavet da jeg ventede min søn.

Hvornår skal du til JM første gang, jeg skal d 27/8

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.