Nogle der kender til mini piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Kløver

MortilCilas skriver:

Så den kommer regelmæssigt nu?

nej, har slet ikke fået mens, men er meget normalt på mini-piller, hvilket jeg bare ikke vidste jeg fik efter fødsel en smp blødning i 3 dage, som jeg tror har været 1 mens efter fødsel, og intet haft siden, og er nu 3½ mdr siden jeg har født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

MortilCilas

JulieWH skriver:

Jeg havde så store problemer med p-piller. Jeg havde nærmest alle bivirkninger - træt, hovedpine, manglende sexlyst, depressionslignende symptomer osv osv osv... Har slet ingen problemer (endnu) på mini pillerne, har endda fået min menstruation for fuld styrke til normal tid.

Det er dem her jeg får
http://www.netdoktor.dk/interactive/medicin/praepe ratinfo.php?docid=praeparat_info&id=430 og der er jo nærmest ingen mulige bivirkninger:

Almindelige (1-10%) Brystspænding.
Menstruationsforstyrrelser, udebleven menstruation.
Ikke almindelige (0,1-1%) Kvalme.
Hovedpine, depression.

Man kan desuden få bumser og opleve øget hårvækst, opkastninger og oppustethed

Det lyder ret positivt. Overvejer det virkelig!
Også fordi min læge vil ike fjerne min spiral hvis det ikke er fordi jeg planlægger graviditet,

Anmeld

6. august 2012

anynom

MortilCilas skriver:

Det lyder ret positivt. Overvejer det virkelig!
Også fordi min læge vil ike fjerne min spiral hvis det ikke er fordi jeg planlægger graviditet,

Øøøøøhhhh, hvorfor vil din læge ikke det?!

Anmeld

6. august 2012

MortilCilas

KarinaA skriver:

jep, bivirkningen her var EKSTREMT meget blødning, både pletblødning, og voldsomme blødninger som varede i 3-4 dage, men så kom igen  

p-ringen er nem at sætte op og meget nem at bruge .. man skal bare huske at tage den ud, og sætte den op på det rigtie tidspunkt, jeg satte en alarm så jeg huskede det  

http://www.apoteket.dk/KropOgHelbred/Praevention/Til%20kvinder/P-ringen.aspx

desuden er der andre fordele ved en p-ring:

P-ringen modvirker cyster og kræft i æggestokkene, og øger modstandskraften mod underlivsbetændelse.

Det var sådan jeg havde det med kobberspiralen, voldsom blødning, også pletblødte jeg i ugen op til ægløsning, ugen efter ægløsning, ugen op til mens og ugen efter. Også havde jeg konstante smerter! Og med denne bløder jeg åbenbart 3 gange på 5 uger

Må lige ind og kigge på linket, det lyder ret simpelt

Anmeld

6. august 2012

MortilCilas

Maja84 skriver:

nej, har slet ikke fået mens, men er meget normalt på mini-piller, hvilket jeg bare ikke vidste jeg fik efter fødsel en smp blødning i 3 dage, som jeg tror har været 1 mens efter fødsel, og intet haft siden, og er nu 3½ mdr siden jeg har født

Nårh, ja der kan man bare se

Anmeld

6. august 2012

MortilCilas

JulieWH skriver:

Øøøøøhhhh, hvorfor vil din læge ikke det?!

Ingen ide. Da jeg ville have fjernet min kobberspiral sagde han om jeg plandlagde graviditet, og jeg svarede nej da Cilas kun var 6 måneder. Så sagde han at han ikke ville fjerne den før jeg havde fundet noget andet!

Men det kan han jo sådan set ikke bestemme.

Anmeld

6. august 2012

KarinaA

MortilCilas skriver:

Det var sådan jeg havde det med kobberspiralen, voldsom blødning, også pletblødte jeg i ugen op til ægløsning, ugen efter ægløsning, ugen op til mens og ugen efter. Også havde jeg konstante smerter! Og med denne bløder jeg åbenbart 3 gange på 5 uger

Må lige ind og kigge på linket, det lyder ret simpelt

uha, kan sagtens huske det  

er ked af at du også skal den tur igennem .. 

- for at du finder noget der virker for dig .. 

Anmeld

6. august 2012

MortilCilas

KarinaA skriver:

uha, kan sagtens huske det  

er ked af at du også skal den tur igennem .. 

- for at du finder noget der virker for dig .. 

Det er møg irriterende, og kondom er ikke lige mig

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.