30+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Ønskebarnet12

OktoberMor skriver:

Uhh, ja så starter de 10 uger.. Det begynder at gå stærkt nu syntes jeg godt nok også.. Syntes lige det var forleden jeg skrev at nu havde jeg nået 30+0, og var så glad, men så bemærkede jeg at der jo stadig var 2 måneder endnu! Men inden jeg nåede at se mig om, ja så endte jeg i uge 31+4 idag.. Så de 10 uger, de går godt nok stærkt her! Det må de godt nok også gerne blive ved med, jeg vil så gerne have min lille pige ud nu! 

Jeg kan snart ikke vente mere, håber godt nok hun vil ud lidt før tid, for syntes ikke det er sjovt at være gravid mere!

Haha kender følelsen, først når man står med en positiv test så tænker man hvornår bliver jeg 12+0 så jeg kan føle lidt sikker, så tænker man hvornår kan vide kønnet, så tænker man hvornår når jeg de 20+0 så jeg er halvvejs, så når man de 20+0 så tænker man hvornår vil jeg mærke babyen hver dag og så kommer bekymringerne omkring vægt og usikkerheden omkring udseendet :-P så kommer de 30+0 og så tænker man hvornår er kommer du ud til mor, så mor kan sove ordentlig og holde dig i sine arme :-D

der er så mange tanker i løbet af graviditeten, og gud hvor jeg roser d'damer som har født før og er gravid, det jo pisse hårdt både fysisk og psykisk, jeg troede da bare maven bliver kæmpe og så skal man (bare) føde det, men ja som sagt er der jo meget mere end det, og har elsket min graviditet, men er begyndt at sove rigtig dårligt om natten især i aften hvor jeg slet ikke sov mere en 2 timer, har været vågne som en zombie! lol

Nu vil jeg bare have min baby ud om 10 uger + eller - så længe han er klar til at komme ud til os :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Ønskebarnet12

fairlady skriver:

Hvis du søger på Anja Bay- metoden. Eller prøv at gå ind her: www.smertefrifoedsel.dk

Taaak

Anmeld

6. august 2012

OktoberMor

Ønskebarnet12 skriver:

Haha kender følelsen, først når man står med en positiv test så tænker man hvornår bliver jeg 12+0 så jeg kan føle lidt sikker, så tænker man hvornår kan vide kønnet, så tænker man hvornår når jeg de 20+0 så jeg er halvvejs, så når man de 20+0 så tænker man hvornår vil jeg mærke babyen hver dag og så kommer bekymringerne omkring vægt og usikkerheden omkring udseendet :-P så kommer de 30+0 og så tænker man hvornår er kommer du ud til mor, så mor kan sove ordentlig og holde dig i sine arme :-D

der er så mange tanker i løbet af graviditeten, og gud hvor jeg roser d'damer som har født før og er gravid, det jo pisse hårdt både fysisk og psykisk, jeg troede da bare maven bliver kæmpe og så skal man (bare) føde det, men ja som sagt er der jo meget mere end det, og har elsket min graviditet, men er begyndt at sove rigtig dårligt om natten især i aften hvor jeg slet ikke sov mere en 2 timer, har været vågne som en zombie! lol

Nu vil jeg bare have min baby ud om 10 uger + eller - så længe han er klar til at komme ud til os :-D

Hvor har du ret altså.. Det er præcis sådan det forgår.. :-) 

Inden jeg blev gravid, der så jeg gravide med den tanke, ej hvor må de have det dejligt, hvor er det skønt for dem.. Haha, Men nu er jeg da vågnet op til virkeligheden!.. 

Jeg havde en veninde, der var gravid for et år siden, hun brokkede sig altid over at hun følte sig tyk, grim og at hun bare ikke gad mere, jeg kunne slet ikke forstå hun brokkede sig sådan konstant, men det ved jeg jo så nu..

Jeg tæller også dagene ned, hvor jeg har termin... For jeg syntes nu ikke det er sjovt at vente mere. Men jeg kan jo kun krydse for at tiden går ligeså hurtigt som hidtil.. 

Anmeld

6. august 2012

Ønskebarnet12

OktoberMor skriver:

Hvor har du ret altså.. Det er præcis sådan det forgår.. :-) 

Inden jeg blev gravid, der så jeg gravide med den tanke, ej hvor må de have det dejligt, hvor er det skønt for dem.. Haha, Men nu er jeg da vågnet op til virkeligheden!.. 

Jeg havde en veninde, der var gravid for et år siden, hun brokkede sig altid over at hun følte sig tyk, grim og at hun bare ikke gad mere, jeg kunne slet ikke forstå hun brokkede sig sådan konstant, men det ved jeg jo så nu..

Jeg tæller også dagene ned, hvor jeg har termin... For jeg syntes nu ikke det er sjovt at vente mere. Men jeg kan jo kun krydse for at tiden går ligeså hurtigt som hidtil.. 

Haha, ja, først blev jeg gift og der fik jeg et helt andet liv end det sædvanlig, jeg fik travlt på, og havde mindre tid til veninder, men selvfølgelig engang imellem, og på den måde mistede jeg en del veninder, så blev jeg gravid og så føler jeg mig fandme alene nu:-P de fleste af mine veninder er et helt andet sted i deres liv, og de kan slet ikke forstå når jeg fortæller om min usikkerhed omkring mit udseende og vægt, nu er jeg en person der elsker makeup og skønhedsprodukter, og elsker at lege rundt med det, så selve makeuppen er jeg ikke bange for sidder grimt, men der er sku dukket en lille ekstra hage op, som jeg ikke forventet :-P og så sidder der lidt ekstra på side benene, som slet ikke er velkommen :-D men trods alt det her, så får jeg min bamsebjørn dreng som jeg glæder mig til at holde i mine arme og elske højt!

Jeg tæller ikke dage kun uger, synes når jeg tæller dage så går alt så langsomt, så tæller uger, så går det stærkt :-D

Men alligevel 10 uger det jo 2 mdr og lidt ekstra grrr.. kom nu! håber der er 8 uger tilbage :-P haha

Anmeld

6. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Uuuuh rundede de vidunderlige 10 uger til termin i onsdags  Nu synes jeg så ventetiden er RIGTIG lang .. 

Første gang fødte jeg 41+2 om eftermiddagen, havde (pluk)veer fra morgenen 41+1 og håber bestemt IKKE at jeg skal gå SÅ lang tid over igen!! 

Anmeld

6. august 2012

MorDk

Ønskebarnet12 skriver:

Wuhuuuu! Så nåede jeg de 30+0 nu mangler der 10 uger tilbage + eller - det for vi vel at se :-D er bare så glad, så der ikke så længe før jeg får min lille bamsebjørn søn i mine arme, så skal mor og far give dig alt den kærlighed vi har

Spørgsmål til dem som har født før, da i var første gangs gravid hvornår fødte i ? før tid eller til tiden, eller over tid?

jeg håber så meget han bliver født i uge 38 :-P jeg sover så dårligt om natten :-P

Jeg fødte vores søn 2 dage før termin! Sååå håber også jeg føder før denne gang *s* På torsdag rammer jeg 35+0 .... er SÅ spændt!

Anmeld

6. august 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

Wuhuuuu! Så nåede jeg de 30+0 nu mangler der 10 uger tilbage + eller - det for vi vel at se :-D er bare så glad, så der ikke så længe før jeg får min lille bamsebjørn søn i mine arme, så skal mor og far give dig alt den kærlighed vi har

Spørgsmål til dem som har født før, da i var første gangs gravid hvornår fødte i ? før tid eller til tiden, eller over tid?

jeg håber så meget han bliver født i uge 38 :-P jeg sover så dårligt om natten :-P

stort tillykke søde

Nu er der heller ikke længe før jeg når de 30+0

Anmeld

8. august 2012

Ønskebarnet12

Camillos skriver:

stort tillykke søde

Nu er der heller ikke længe før jeg når de 30+0

Tak søde Ja vi er jo lige efter hinanden haha:-D

Anmeld

8. august 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

Tak søde Ja vi er jo lige efter hinanden haha:-D

det er  jo det imorgen er det min tur til at fejre 30+0

Anmeld

8. august 2012

Ønskebarnet12

Camillos skriver:

det er  jo det imorgen er det min tur til at fejre 30+0

Det går ekstrem stærkt, føles som om det var igår vi alle var 12 uger henne hhahaa:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.