OktoberMor skriver:
Hvor har du ret altså.. Det er præcis sådan det forgår.. :-)
Inden jeg blev gravid, der så jeg gravide med den tanke, ej hvor må de have det dejligt, hvor er det skønt for dem.. Haha, Men nu er jeg da vågnet op til virkeligheden!.. 
Jeg havde en veninde, der var gravid for et år siden, hun brokkede sig altid over at hun følte sig tyk, grim og at hun bare ikke gad mere, jeg kunne slet ikke forstå hun brokkede sig sådan konstant, men det ved jeg jo så nu..
Jeg tæller også dagene ned, hvor jeg har termin... For jeg syntes nu ikke det er sjovt at vente mere. Men jeg kan jo kun krydse for at tiden går ligeså hurtigt som hidtil.. 
Haha, ja, først blev jeg gift og der fik jeg et helt andet liv end det sædvanlig, jeg fik travlt på, og havde mindre tid til veninder, men selvfølgelig engang imellem, og på den måde mistede jeg en del veninder, så blev jeg gravid og så føler jeg mig fandme alene nu:-P de fleste af mine veninder er et helt andet sted i deres liv, og de kan slet ikke forstå når jeg fortæller om min usikkerhed omkring mit udseende og vægt, nu er jeg en person der elsker makeup og skønhedsprodukter, og elsker at lege rundt med det, så selve makeuppen er jeg ikke bange for sidder grimt, men der er sku dukket en lille ekstra hage op, som jeg ikke forventet :-P og så sidder der lidt ekstra på side benene, som slet ikke er velkommen :-D men trods alt det her, så får jeg min bamsebjørn dreng som jeg glæder mig til at holde i mine arme og elske højt!
Jeg tæller ikke dage kun uger, synes når jeg tæller dage så går alt så langsomt, så tæller uger, så går det stærkt :-D
Men alligevel 10 uger det jo 2 mdr og lidt ekstra grrr.. kom nu! håber der er 8 uger tilbage :-P haha