30+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Frk.S

Ønskebarnet12 skriver:

Ihhhhh, jeg kan slet ikke vente :-P sad og så de unge mødre forleden hvor de viste genudsendelse af Natascha Nikita's fødsel, og jeg blev ved med at sige, åh hold så op med at det der brok :-P så siger manden ja, så får vi at se hvordan du råber og skriger :-D

He he, det så jeg faktisk også... selvom jeg ellers ikke rigtig ser De Unge Mødre.

Min kæreste bemærkede, at sådan gjorde jeg da slet ikke. Jeg råbte/skreg ikke rigtig. Men han sagde at jeg nærmest begyndte at ryste helt da det var aller værst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Ønskebarnet12

Frk.S skriver:

He he, det så jeg faktisk også... selvom jeg ellers ikke rigtig ser De Unge Mødre.

Min kæreste bemærkede, at sådan gjorde jeg da slet ikke. Jeg råbte/skreg ikke rigtig. Men han sagde at jeg nærmest begyndte at ryste helt da det var aller værst.

Jeg lovede min mand at jeg ikke ville skubbe ham væk :-P lad os se hvad der sker, jeg synes det var overfladisk hendes fødsel hun råbte for meget, men nu ved jeg jo ikke hvordan det er, så må ikke sige for meget det ender med jeg er værre :-P håber da jeg kan holde stemmen lidt lavt:-D

Anmeld

6. august 2012

fairlady

Ønskebarnet12 skriver:

Ja når jeg tænker over det, så mangler vi stadig og købe en del til vores bamsebjørn, vi mangler sengen, dyne, pude, sutteflaske, brystpumper, skråstol, og ja bleer og creme/produkter, så der meget endnu, så må hellere så småt komme igang med de sidste ting, :-D men glæder mig så meget!

du kan også bruge tiden på at prøve at forberede dig lidt på fødslen....

Det skal du helt selv om, bare et godt råd. Tror hvis man ved lidt om hvad der skal ske, kan man også bedre have en holdning til hvordan ens fødsel skal være/foregå og måske undgå forskellige gener.

Anmeld

6. august 2012

Ønskebarnet12

fairlady skriver:

du kan også bruge tiden på at prøve at forberede dig lidt på fødslen....

Det skal du helt selv om, bare et godt råd. Tror hvis man ved lidt om hvad der skal ske, kan man også bedre have en holdning til hvordan ens fødsel skal være/foregå og måske undgå forskellige gener.

Jeg har en meget sart sjæl :-P jeg har set på fødsler i starten af graviditeten og det skræmmer mig mere frem for jeg bliver forberedt:-P nu ved jeg ikke om jeg får en hård eller nem fødsel, så vil hellere vente med alt det, det må komme som det skal:-D jeg er lidt af en kylling når jeg ser på fødsler men har læst om det lidt:-D

Anmeld

6. august 2012

Guldimaven

Jeg var 41+1 da jeg fødte. Laaaang ventetid! 

Anmeld

6. august 2012

fairlady

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg har en meget sart sjæl :-P jeg har set på fødsler i starten af graviditeten og det skræmmer mig mere frem for jeg bliver forberedt:-P nu ved jeg ikke om jeg får en hård eller nem fødsel, så vil hellere vente med alt det, det må komme som det skal:-D jeg er lidt af en kylling når jeg ser på fødsler men har læst om det lidt:-D

men man kan f.eks. også øve sig på vejrtrækningsteknikker

Anmeld

6. august 2012

Ønskebarnet12

fairlady skriver:

men man kan f.eks. også øve sig på vejrtrækningsteknikker

God ide hvor kan man læse om alt det? her inde? eller skal jeg ud og låne bøger fra biblioteket? nu når jeg går og laver ingenting kunne det være rart med at vide lidt om hvad jeg præcis skal gøre, osv.

Anmeld

6. august 2012

Ønskebarnet12

Guldimaven skriver:

Jeg var 41+1 da jeg fødte. Laaaang ventetid! 

Åhhh, jeg må bare være tålmodig og håbe på jeg føder til tiden :-D

Anmeld

6. august 2012

fairlady

Ønskebarnet12 skriver:

God ide hvor kan man læse om alt det? her inde? eller skal jeg ud og låne bøger fra biblioteket? nu når jeg går og laver ingenting kunne det være rart med at vide lidt om hvad jeg præcis skal gøre, osv.

Hvis du søger på Anja Bay- metoden. Eller prøv at gå ind her: www.smertefrifoedsel.dk

Anmeld

6. august 2012

OktoberMor

Ønskebarnet12 skriver:

Wuhuuuu! Så nåede jeg de 30+0 nu mangler der 10 uger tilbage + eller - det for vi vel at se :-D er bare så glad, så der ikke så længe før jeg får min lille bamsebjørn søn i mine arme, så skal mor og far give dig alt den kærlighed vi har

Spørgsmål til dem som har født før, da i var første gangs gravid hvornår fødte i ? før tid eller til tiden, eller over tid?

jeg håber så meget han bliver født i uge 38 :-P jeg sover så dårligt om natten :-P

Uhh, ja så starter de 10 uger.. Det begynder at gå stærkt nu syntes jeg godt nok også.. Syntes lige det var forleden jeg skrev at nu havde jeg nået 30+0, og var så glad, men så bemærkede jeg at der jo stadig var 2 måneder endnu! Men inden jeg nåede at se mig om, ja så endte jeg i uge 31+4 idag.. Så de 10 uger, de går godt nok stærkt her! Det må de godt nok også gerne blive ved med, jeg vil så gerne have min lille pige ud nu! 

Jeg kan snart ikke vente mere, håber godt nok hun vil ud lidt før tid, for syntes ikke det er sjovt at være gravid mere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.