30+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
29 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Ønskebarnet12

Wuhuuuu! Så nåede jeg de 30+0 nu mangler der 10 uger tilbage + eller - det for vi vel at se :-D er bare så glad, så der ikke så længe før jeg får min lille bamsebjørn søn i mine arme, så skal mor og far give dig alt den kærlighed vi har

Spørgsmål til dem som har født før, da i var første gangs gravid hvornår fødte i ? før tid eller til tiden, eller over tid?

jeg håber så meget han bliver født i uge 38 :-P jeg sover så dårligt om natten :-P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Uhh....ja, de 10 uger de går hurtigt  

Her fødte jeg lige akkurat på terminsdatoen  

Anmeld

6. august 2012

Frk.S

Dejligt, før du ved af det så har du ham i dine arme. 

Jeg fik veer sent om aftenen da jeg var 41+5 og Freja kom til verden dagen efter, da jeg var 41+6... den dag, hvor jeg egentlig skulle have ringet og bedt om tid til igangsættelse. Men hun nåede heldigvis at sætte gang i det selv.

Jeg kan sagtens huske utålmodgheden. Men husk, at baby kommer når baby er klar.

Anmeld

6. august 2012

Ønskebarnet12

Omsorgsgiver skriver:

Uhh....ja, de 10 uger de går hurtigt  

Her fødte jeg lige akkurat på terminsdatoen  

Jeg synes tiden er gået stærkt, men når jeg tænker præcis 10 uger synes jeg der er langt endnu selvom tiden flyver der ud, og hvem ved hvornår han ankommer til denne verden:-D indtil nu bevæger han sig godt og grundigt og det så dejligt at mærke ham hele tiden <3

Anmeld

6. august 2012

Ønskebarnet12

Frk.S skriver:

Dejligt, før du ved af det så har du ham i dine arme. 

Jeg fik veer sent om aftenen da jeg var 41+5 og Freja kom til verden dagen efter, da jeg var 41+6... den dag, hvor jeg egentlig skulle have ringet og bedt om tid til igangsættelse. Men hun nåede heldigvis at sætte gang i det selv.

Jeg kan sagtens huske utålmodgheden. Men husk, at baby kommer når baby er klar.

Jeg læste at de fleste første gangs fødende føder lidt over tid, jeg synes allerede det er begyndt at blive tungt og er utålmodig :-P haha, men tiden flyver der ud af selvom 10 uger virker meget så skal de vel nok gå stærkt :-D jeg kan stadig ikke tro det, at jeg skal være mor om 10 uger!!!:-D

Anmeld

6. august 2012

Frk.S

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg læste at de fleste første gangs fødende føder lidt over tid, jeg synes allerede det er begyndt at blive tungt og er utålmodig :-P haha, men tiden flyver der ud af selvom 10 uger virker meget så skal de vel nok gå stærkt :-D jeg kan stadig ikke tro det, at jeg skal være mor om 10 uger!!!:-D

Ja, altså det er der jo mange der siger.

Ikke desto mindre var jeg den eneste i min mødregruppe (hvoraf de 4 af os var førstegangsfødende) der gik over tid.
Alle de andre fødte FØR tid.  

Når man tænker 10 uger lyder det jo af meget - men det er jo kun 1/4 af al den tid du skal være gravid.
Jeg synes det gik STÆRKT - lige indtil jeg ramte termin og gik over tid, så synes jeg det gik langsomt.  

Anmeld

6. august 2012

Frk.S

Dobbelt!

Anmeld

6. august 2012

Ønskebarnet12

Frk.S skriver:

Ja, altså det er der jo mange der siger.

Ikke desto mindre var jeg den eneste i min mødregruppe (hvoraf de 4 af os var førstegangsfødende) der gik over tid.
Alle de andre fødte FØR tid.  

Når man tænker 10 uger lyder det jo af meget - men det er jo kun 1/4 af al den tid du skal være gravid.
Jeg synes det gik STÆRKT - lige indtil jeg ramte termin og gik over tid, så synes jeg det gik langsomt.  

Ja når jeg tænker over det, så mangler vi stadig og købe en del til vores bamsebjørn, vi mangler sengen, dyne, pude, sutteflaske, brystpumper, skråstol, og ja bleer og creme/produkter, så der meget endnu, så må hellere så småt komme igang med de sidste ting, :-D men glæder mig så meget!

Anmeld

6. august 2012

Frk.S

Ønskebarnet12 skriver:

Ja når jeg tænker over det, så mangler vi stadig og købe en del til vores bamsebjørn, vi mangler sengen, dyne, pude, sutteflaske, brystpumper, skråstol, og ja bleer og creme/produkter, så der meget endnu, så må hellere så småt komme igang med de sidste ting, :-D men glæder mig så meget!

Det kan jeg virkelig godt forstå du gør.

Det er også bare det STØRSTE du snart skal opleve! 

Anmeld

6. august 2012

Ønskebarnet12

Frk.S skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå du gør.

Det er også bare det STØRSTE du snart skal opleve! 

Ihhhhh, jeg kan slet ikke vente :-P sad og så de unge mødre forleden hvor de viste genudsendelse af Natascha Nikita's fødsel, og jeg blev ved med at sige, åh hold så op med at det der brok :-P så siger manden ja, så får vi at se hvordan du råber og skriger :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.