(hvorfor) læser du blogs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Frk. Himmelblå

Jeg føler fast 3 blogs.

Frøken J's blog fordi hun er min bedste veninde.

Babydutten fordi jeg godt kan lide at læse om hendes FTF søn og hendes shoppeture.

En tidligere baby.dk bruger som skriver meget fascinerende om alt og intet.

Generelt synes jeg blogs er kedelige og jeg skal gerne have en relation til dem, ellers mister jeg interessen.

(Sidebemærkning, undskylder til TS: Sjovt du er bedste veninder med Frøken J, - jeg har nemlig lagt mærke til jer begge, og synes I er nogle fornuftige størrelser)

Angående blogs:  Marensblog.dk er da den bedste! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

MorDk

Kamulla skriver:

Do It Yourself altså hjemmelavede ting med guides til hvordan det laves

Nåhhhr haha... oki på den måde  

Anmeld

9. august 2012

MomInTheMaking

Fru Hansen skriver:

Til tider når der bliver lagt invitationer på blogs herind kigger jeg lige lidt på det. Men jeg syntes faktisk ikke at jeg endnu er stødt på nogle jeg var intereseeret i at følge.
Så jer der læser blogs hvad får i ud af at læse blogs?

Og hos dem der skriver blogs så er der ofte en meget lang liste over dem de selv følger. Men hvordan i alverdan kan man følge 20+ blogs?
Ja, selfølgelig kan man læse lidt hist og pist men hvor meget får man så ud af det?

Jeg forstår det altså ikke - så vær sød at gøre mig klogere på facinationen i de der blogs.
Jeg forstår til fulde trangen til at skrive Men heller ikke helt hvorfor man f.eks. vil dele sin tur til bonbonland med fremmede mennesker

Jeg har lige startet min egen blog, og min begrundelse.. tjah, vi har familie i udlandet, der godt kan lide at følge med, jeg laver kreative ting og vil gerne vise hvad jeg kan og måske inspirere andre (som jeg selv bliver inspireret af de blogs jeg følger med i.), jeg vil gerne deltage mere aktivt i blogland, med deres fællesskab, give aways, DIY's and so on. synes det er en hyggelig og fascinerende verden.

Jeg følger fast 3 blogs og mere sporadisk en masse andre.

Jeg deler aldrig noget jeg ikke kan tåle at blive spurgt ud om, eller noget der går over mine egne grænser for privatlivet.

Anmeld

9. august 2012

Laulund87

Frk. Himmelblå skriver:

(Sidebemærkning, undskylder til TS: Sjovt du er bedste veninder med Frøken J, - jeg har nemlig lagt mærke til jer begge, og synes I er nogle fornuftige størrelser)

Angående blogs:  Marensblog.dk er da den bedste! 

Tak det var da vildt sødt sagt

Anmeld

9. august 2012

Thereseh

Da jeg startede min blog for over 7 år siden, var det egentlig for at skrive dagbog for mig selv. Med tiden er det blevet til en vane, og jeg skriver næsten hver dag. Jeg har opbygget et stort netværk i hele danmark, har mange veninder som jeg har mødt via min blog og får rigtig meget ud af det sammenhold 

Jeg startede med at skrive om livet i københavn, så handlede det om min musik uddannelse, så om min kæreste, job, x-kæreste, singleliv, ny kæreste, bolig, baby...ja, bloggen følger min udvikling. Lige nu fylder min søn en del og vores kamp for at sælge lejligheden. Jeg elsker boligindretning så der skriver jeg også en del om. 

Jeg skriver ikke for at få en masse kommentarer eller for at komme med til arrangementer. Jeg blir ofte tilbudt at teste ting, fra diverse firmaer men vil gerne have en reklamefri blog uden "give-aways" hver dag. Men det er jo smag og behag, hvilken type blog man foretrækker at læse/at ha. 

Min blog kan du se her CopenhagenDaily

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.