(hvorfor) læser du blogs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

MorDk

Fru Hansen skriver:

Hvad skriver du om på din blog?

Livet som mor, hverdagsting.... ikke noget sindsoprivende... men det er hyggeligt at få nogle ting ned på skrift. Og ja så har jeg ikke noget imod at dele det med andre. Jeg ved at der ikke er så mange der læser med men det gør mig ikke så meget... Folk kan kigge forbi hvis de lyster...

Jeg deler ikke DYBT personlige ting... og jeg smider ikke alle mulige billeder af mit liv op på bloggen. Det er ikke lige mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

M (:

Laulund87 skriver:

Jeg føler fast 3 blogs.

Frøken J's blog fordi hun er min bedste veninde.

Babydutten fordi jeg godt kan lide at læse om hendes FTF søn og hendes shoppeture.

En tidligere baby.dk bruger som skriver meget fascinerende om alt og intet.

Generelt synes jeg blogs er kedelige og jeg skal gerne have en relation til dem, ellers mister jeg interessen.

Haha, jeg havde da helt glemt at skrive Frøken J's blog på min liste - og den ligger endda øverst i min blogroll og bliver tjekket som den første.. 

Anmeld

8. august 2012

Mette.

Fru Hansen skriver:

Til tider når der bliver lagt invitationer på blogs herind kigger jeg lige lidt på det. Men jeg syntes faktisk ikke at jeg endnu er stødt på nogle jeg var intereseeret i at følge.
Så jer der læser blogs hvad får i ud af at læse blogs?

Og hos dem der skriver blogs så er der ofte en meget lang liste over dem de selv følger. Men hvordan i alverdan kan man følge 20+ blogs?
Ja, selfølgelig kan man læse lidt hist og pist men hvor meget får man så ud af det?

Jeg forstår det altså ikke - så vær sød at gøre mig klogere på facinationen i de der blogs.
Jeg forstår til fulde trangen til at skrive Men heller ikke helt hvorfor man f.eks. vil dele sin tur til bonbonland med fremmede mennesker

Jeg blogger selv - om at være kreativ og alt det jeg syer. Jeg er en af dem som følger 50+blogs og jeg elsker det.

Jeg suger rigtig meget inspiration til mig og håber jeg selv giver lidt igen. Derudover føles det som om, man med tiden bliver en hel lille del af "blogland" og kommer til at kende ansigterne bag de blogs man følger.

Anmeld

8. august 2012

Linda-M

Jeg læser rigtig mange kreablogs, da jeg bliver inspireret derfra

Det er ganske nemt at følge mange blogs hvis man er tilmeldt f.eks. google reader. Jeg får en lang liste hvor alle de nye indlæg siden sidst er sat op, det er nemt og overskueligt og hurtigt at skimte igennem om noget er interessant.

Jeg har selv en blog ( www.tusindetanker.blogspot.com) fordi jeg syntes det er hyggeligt og håber da andre kan finde lidt inspiration. Det kan også være en godt sted at komme af med nogle tanker.

Det er jo heldigvis sådan, at mine læsere kan springe over hvis ikke de finder det interessant

Anmeld

8. august 2012

Laulund87

M (: skriver:

Haha, jeg havde da helt glemt at skrive Frøken J's blog på min liste - og den ligger endda øverst i min blogroll og bliver tjekket som den første.. 

Haha Jeg tjekker den også ofte, men jeg er efter hende fordi hun ikke skriver så tit. Kunne hun ellers godt gøre for vores skyld, om hun har tid eller ej

Anmeld

8. august 2012

M (:

Laulund87 skriver:

Haha Jeg tjekker den også ofte, men jeg er efter hende fordi hun ikke skriver så tit. Kunne hun ellers godt gøre for vores skyld, om hun har tid eller ej

JAAAAA, jeg synes også der er aaaaaalt for stille - men okay, Rose-pigen og vuggestuestarten fylder jo en hel del for tiden! Men elsker hendes blog, og det er så dejligt, når der er lidt liv på den (:

Anmeld

8. august 2012

Kamulla

Jeg blogger og følger selv blogs..

jeg blogger om mine billeder, mine pinlige pinligheder, boligdrømme, mad, DIY mm.

dem jeg følger er blogs om mode og makeup, bolig og DIY mm

Anmeld

8. august 2012

MorDk

Kamulla skriver:

Jeg blogger og følger selv blogs..

jeg blogger om mine billeder, mine pinlige pinligheder, boligdrømme, mad, DIY mm.

dem jeg følger er blogs om mode og makeup, bolig og DIY mm

DIY?

Anmeld

8. august 2012

Laulund87

M (: skriver:

JAAAAA, jeg synes også der er aaaaaalt for stille - men okay, Rose-pigen og vuggestuestarten fylder jo en hel del for tiden! Men elsker hendes blog, og det er så dejligt, når der er lidt liv på den (:

Ja vi skal vist ikke forlange så meget Ja den er hyggelig

Anmeld

8. august 2012

Kamulla

DIY?

Do It Yourself altså hjemmelavede ting med guides til hvordan det laves

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.