(hvorfor) læser du blogs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
24 svar
1 synes godt om
5. august 2012

Fru Hansen

Til tider når der bliver lagt invitationer på blogs herind kigger jeg lige lidt på det. Men jeg syntes faktisk ikke at jeg endnu er stødt på nogle jeg var intereseeret i at følge.
Så jer der læser blogs hvad får i ud af at læse blogs?

Og hos dem der skriver blogs så er der ofte en meget lang liste over dem de selv følger. Men hvordan i alverdan kan man følge 20+ blogs?
Ja, selfølgelig kan man læse lidt hist og pist men hvor meget får man så ud af det?

Jeg forstår det altså ikke - så vær sød at gøre mig klogere på facinationen i de der blogs.
Jeg forstår til fulde trangen til at skrive Men heller ikke helt hvorfor man f.eks. vil dele sin tur til bonbonland med fremmede mennesker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

modesty

Jeg synes også at den slags blogs du taler om er dybt uinteressante. De blogs jeg kan lide at følge med i ind imellem, er blogs der taler til specifikke interesser jeg har - politiske, kulturelle og deslige.

Anmeld

5. august 2012

Dinna88

Jeg har læst med på een blog, og det er Kandee Johnsons blog. Den absolut dygtigste make-up artist, som laver de VILDESTE videoer med make-up. Men som hun blev mere og mere kendt viste hun mere af sit liv - jeg har fulgt hendes seneste graviditet, og hun lavede endda en vlog som hun smed på bloggen da hun havde veer! Hun er en helt fantastisk person - hun er SÅ sprudlende. Lige sådan en person jeg godt ville være. Elsker alle, smiler altid, har et kæmpe hjerte - men har også meget faste meninger. Hun er SÅ spændende Jeg startede med at følge hende på youtube, men senere lavede hun en blog

Der finder så så så så mange kedelige vlogs og blogs på nettet, jeg fatter det slet ikke. Men dem går man jo bare udenom  
jeg lander dog på mange kreative blogs i jagten på hækleopskrifter - dem er jeg dybt taknemmelige for  

Anmeld

8. august 2012

Fru Hansen

Jeg synes også at den slags blogs du taler om er dybt uinteressante. De blogs jeg kan lide at følge med i ind imellem, er blogs der taler til specifikke interesser jeg har - politiske, kulturelle og deslige.

Hvor finder du så de blogs henne? Søger du bare på det eller falder du tilfældigt over det.

Er der nogen du kan anbefale?

Anmeld

8. august 2012

Fru Hansen

Dinna88 skriver:

Jeg har læst med på een blog, og det er Kandee Johnsons blog. Den absolut dygtigste make-up artist, som laver de VILDESTE videoer med make-up. Men som hun blev mere og mere kendt viste hun mere af sit liv - jeg har fulgt hendes seneste graviditet, og hun lavede endda en vlog som hun smed på bloggen da hun havde veer! Hun er en helt fantastisk person - hun er SÅ sprudlende. Lige sådan en person jeg godt ville være. Elsker alle, smiler altid, har et kæmpe hjerte - men har også meget faste meninger. Hun er SÅ spændende Jeg startede med at følge hende på youtube, men senere lavede hun en blog

Der finder så så så så mange kedelige vlogs og blogs på nettet, jeg fatter det slet ikke. Men dem går man jo bare udenom  
jeg lander dog på mange kreative blogs i jagten på hækleopskrifter - dem er jeg dybt taknemmelige for  

Jegkender ikke noget til Kandee Johnson men jeg kan godt forstå at du læser en blog når hun er så fascinerende og enmet selvfølgelig interesserer dig

Anmeld

8. august 2012

MorDk

Jeg skriver selv lidt på min i ny og næ fordi jeg sys det er hyggeligt! Jeg "følger" også nogle stykker men tjekker det langt fra hver dag! Skriver jo heller ikke selv hver dag.

Anmeld

8. august 2012

M (:

Jeg læser fast superheltemors bekendelser og HverdagsNadia, fordi jeg synes blogindlæggene er søde, sjove og super underholdende.

På superheltemors bekendelser kommer der ofte små indlæge om alm. hverdagsting, men superheltemor skriver super sjovt, og så har hun de sødeste, mest charmerende og helt vildt skægge superheltepiger. 

HverdagsNadia er en tegnet blog, og synes den er nem at gå til, da hun blogger i tegninger, og blogger om små hverdagsepisoder, som man ofte kan smile af og nikke genkendende til.. 

Synes det er to super hyggelige blogs, og læser dem trofast (:

Anmeld

8. august 2012

Fru Hansen

MorDk skriver:

Jeg skriver selv lidt på min i ny og næ fordi jeg sys det er hyggeligt! Jeg "følger" også nogle stykker men tjekker det langt fra hver dag! Skriver jo heller ikke selv hver dag.

Hvad skriver du om på din blog?

Anmeld

8. august 2012

Maja_4000

Jeg læser (og skriver) fordi jeg synes det er hyggeligt .. 

Det handler om børn , kage og kreative ting Hehe

Anmeld

8. august 2012

Laulund87

Jeg føler fast 3 blogs.

Frøken J's blog fordi hun er min bedste veninde.

Babydutten fordi jeg godt kan lide at læse om hendes FTF søn og hendes shoppeture.

En tidligere baby.dk bruger som skriver meget fascinerende om alt og intet.

Generelt synes jeg blogs er kedelige og jeg skal gerne have en relation til dem, ellers mister jeg interessen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.