MorDk skriver:
Jo men kampen skal jo tages før eller siden. Om han er 2 år eller 3 år så vil det stadig være nyt for ham... Men kan godt følge dig... MEN han sover altså HELE natten igennem hvilket han IKKE gjorde før... så helt slemt kan det jo ikke være tænker jeg!
Jeg øler bare ikke for at gå over til tremmesengen igen... efter 14 dage i juniorseng. (min holdning) Så har han og vi kæmpet 14 dage til ingen verdens nytte. Det er da også synd for ham! Vi har valgt som vi har pga. vi ikke ville have han skulle føle at ALT blev taget fra ham mm. pga. en ny lillesøster... Føler heller ikke det er særlig fedt at ligge og være nervøs for han hopper ud over tremmesengen og kommer til skade.
Kampen skal tages før eller siden...
Han fik et hys. anfald idag... MEN han ligger også og "græder" uden tårer... han rejser sig og fjoller.... FORDI han kan... men han sover jo trygt i sengen ellers ville vi jo ikke få nattero (tænker jeg)
Han beder selv om at komme i seng... hvilket han ikke gjorde da han lå i tremmesengen...
Jeg hæfter mig ved at du skriver at kampen skal tages før eller siden - har du overvejet om han om et år måske IKKE gør det til en kamp? (hvis I havde ventet) Altså, jeg mener, du kan da ikke være sikker på at han, ligemeget hvad, bliver hysterisk om aftenen, "bare" fordi det er noget nyt. 
Jeg skriver det kun fordi det du gør ikke er noget jeg selv kunne finde på. Jeg synes det lyder rigtig synd. Du skriver at han ikke skal føle at ALT bliver taget fra ham - men du tager jo hans tremmeseng fra ham, hvilket han jo tydeligvis reagerer på.
Ej, jeg ved ikke.... Jeg synes bare det lyder meget drastisk. Jeg tror slet ikke min moderhjerte ville holde til det, hvis jeg skulle tage sådan en kamp med min søn (hvis jeg havde en 
)
Anmeld