Åhh i aften var en af de "stride" Det tog knapt 2 timer...
Bassen var super træt og vi skiftede til "vagten" ellers bliver det for hårdt for min lænd... puha!
Bassen faldt til ro MEN pludselig er han lysvågen igen og får et helt vildt hysterisk anfald! Det tog 15-20 minutter at få ham til at falde ned igen.
Han sover heldigvis nu... MEN hold nu op det trækker tænder ud det JUNIOR-SENGS-TRÆNING! Tænker nogle gange at jeg bare har luyst til at opgive og proppe ham i tremmesengen igen. MEN det går bare ikke!!
Lillesøster melder jo snart sin ankomst... og ville jo gerne have han vænnede sig til Junior sengen INDEN... så vi ikke skulle "KÆMPE" med det... MEN tænker... det her stopper jo ikke foreløbig! Han vil jo blive ved at at KÆMPE imod os... ihvertfald noget tid endnu. Ja... muligvis er han ikke klar! MEN hvornår så? Har snakket med min mor omkring dette (hun er pædagog) Hun siger dog at det vi gør er det helt rigtige... og hvis vi sys det er det rigtige... så skal vi fortsætte! Giver vi op nu... så kan det forvirre ham endnu mere...
SUK! Måtte bare liiige ud med det! PUHA! Frygter bare de fremtidige aftener... men amning, putning af Bassen osv! *SUK*
Anmeld