jeg ved ik om du er hys, personligt går jeg ikke selv så meget op i det.
Jeg ved min søn for det grønt/frugt og andre gode ting igennem hans måltider både herhjemme og i vuggestue ( i vug spiser de kun øko ), så derfor ser jeg ikke noget problem at han smager både ckokolade, is, sodavand, kage osv engang i mellem. dog ikke hverdag, men om det er tirsdag eller lørdag han smager noget sød er lige meget for mig.
Og må der indrømme at her hvor vi har haft ferie har han dagligt fået en is smagt saftevand osv.
Det er ikke sådan at jeg ikke gå op i hans helbred for både hans far og jeg selv er overvægtige så jeg ved han har en større chance for at blive det, men jeg prøver bare at give ham så naturligt et forhold til mad, slik osv så han ikke som voksen spiser meget slik fordi det som barn var fy fy.
I bund og grund handler det jo om at VISE sine børn modorathed ( staves ) og vise/lære dem ordenlig spisevaner ved at tilbyde dem forskellige former for mad smat at lade dem være med i køkknet, og mener at vis man gør det så tror jeg skam ikke en is i ny og næ gør den store forskel..
katrine26
Anmeld