Jeg skriver ano da jeg ikke ved hvem der læser med. Nogen genkender mig nok men shhh

Sagen er den at vi har et barn på 15mdr. Han ELSKER mad og det er alt mad:-) Vi vil ikke give ham dårlig spise vaner hvad angår søde sager og alt for usundt mad. Det skal han nok lære.
Så vi holder ham fra det skal meste men der er nogle gange svært med bedsteforældre

Min mor syntes jeg er hysterisk fordi han kun må få vand eller mælk at drikke. Og han tager vel heller ikke skade af at smage lidt is.. Nej siger det gør han ikke og han også smagt. Men han syntes det er lige så fint at få noget frugt eller en knækbrød.
Jeg var så sammen med nogen i dag med børn på samme alder. De fortalte så at de ikke kunne få deres børn til at spise noget rigtig.
Og heller ikke frugt eller noget smagt sødt. Også sagde de en masse forskellige slik de ikke ville spise. Den ene siger så " det eneste af sådan vi kan få i "barnet" er chokolade kiks"
Jeg sad bare og tænkte øh jeg ved ikke om min kan li noget slik for han har ikke prøvet. Og så tænkte jeg ved " jamen det skal "barnet" da ikke ha så hvorfor overhovedet prøve at få det i det"
Men piger er det mig der er gal på den og er for hys ?? Og det syntes jeg ikke jeg er. Kan bare ikke se hvorfor små børn skal ha det.
Anmeld