Tøjvask (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

2babygirls

MorDk skriver:

Vi har et lækkert vaskerum i kælderen med 2 store maskiner og en tumbler.... + flere tørrerum m.m

Vi har egen vaskemaskine, og så har vi en tørretumbler der ikke er sat til i skuret,

Men savner da lidt industri vaskemaskinen fra da vi boede i blok.

Der vaskede jeg een gang om ugen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Bellas Mor

Vi har egen vaskemaskine - kan slet ikke undvære den! Slet ikke med et børnehave barn!!

Plus jeg er gravid (har kun 2 måneder igen), så hvis jeg skal slææææbe vasketøj, op og ned af trapper, så ofte, som jeg vasker - så ville jeg falde om..!!

Elsker min vaskemaskine

Anmeld

3. august 2012

Lusi

MorDk skriver:

Ja det er en ulempe... nogle gange tørre vi lidt tøj oppe i lejl. MEN så er det med åbne vinduer... Bare pænt koldt hvis det er vinter...

Vi har heldigvis sådan en udsuger ting, der kører når lyset er tændt på badeværelset, så det får lov at stå tændt for det meste..

Anmeld

3. august 2012

trunte89

MorDk skriver:

Enig! Man skal jo liiige booke vasketid mm. Og jeg sys også det er tung til 2.sal. specielt nu hvor jeg er gravid Pyha

Jeg booker aldrig. Overvejede det dog en periode da jeghele tiden kom ned og den var igang, eller deet var hjemmehjælpernes dag. Men hørte så fra en anden beboer i opgangen, at især hjemmehjælperne ikke tjekker om der er booket når de vasker, og så kan det være lige meget.
Men ja tungt er det hvertfald. Tager gerne 2-3 ikea poser af gangen med vådt tøj. Puha.

Anmeld

3. august 2012

Clisolka

Har min helt egen vaskemaskine i min lejlighed 

Anmeld

3. august 2012

jydeinden

Dustmuz skriver:

Der hvor vi bor, har vi vaskekælder..
folk er rigtigt gode til at overholde tiderne,  og ikke tage hinandens..
på trods af at vi er 42 lejemål om 3 vaskemaskiner og 2 tumblere..
så er der ALTID en tid at få, enten dagen efter eller 2 dage efter..
det er meget sjællendt at man faktisk skal vente 2 dage på at vaske..

så her fungere det rigtigt godt

Dog syntes jeg det er lidt træls at vi bor på 2 sal, og vaskerummet, er i den anden ende af blokken Så skal vade igennem helere kælderen for at få vasket..

ja især når man ikke kan hjælpe dig

men synes nu også det er trælst når folk ikke gider tømme tørren efter deres brug

Anmeld

3. august 2012

Kløver

Vi har vores eget da vi bor i hus

Anmeld

3. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har egen vaskemaskine og tørretumbler.

Jeg har haft egen i for mange år til pludselig at skulle dele med andre.

Derudover vasker jeg to-tre maskiner om dagen, og ville derfor ikke kunne lave andet end at prøve at booke tider, tror jeg.

Anmeld

3. august 2012

Christabelle

MorDk skriver:

Ja der hvor vi boet før der skulle man ud i gården og hen i en helt anden opgang... og ned i kælderen. Rigtig belastende. Specielt i regnvejr  Nu skal vi bare gå ned af trappen hele vejen ned i kælderen. Så det er blevet nemmere *S*

Sådan er det hos nu. Ned fra 2. sal, udenfor, over til en anden blok, ned i kælderen. Hader det. Havde vaskemaskine før, men den gik i stykker og så gad vi (min kæreste) ikke købe ny. Han er heldigvis sød til at tage vasketider de dage han har fri og jeg er på arbejde, så jeg slipper

Anmeld

3. august 2012

Frk.S

Vi har egen vaskemaskine. Vi har også tørretumbler, den bruger vi dog ikke så meget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.