Tøjvask (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke vaskeforhold har du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.586 visninger
30 svar
0 synes godt om
3. august 2012

MorDk

Vi har et lækkert vaskerum i kælderen med 2 store maskiner og en tumbler.... + flere tørrerum m.m

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Rosengreen

Vi har vaskemaskine og tørretumbler i lejligheden.

Det er nyere byggeri, og der er ikke vaskeri i nærheden

Har tidligere været vant til vaskekælder, og må indrømme at jeg elsker at have min egen vaskemaskine  

Anmeld

3. august 2012

MorDk

Rosengreen skriver:

Vi har vaskemaskine og tørretumbler i lejligheden.

Det er nyere byggeri, og der er ikke vaskeri i nærheden

Har tidligere været vant til vaskekælder, og må indrømme at jeg elsker at have min egen vaskemaskine  

Kender det godt *S* Har også selv haft vaskemaskine. Men sys det fungerer udemærket her i ejendommen (heldigvis) Der hvor jeg boede før... der stjal folk ens vasketider... såååå irriterende!!

Anmeld

3. august 2012

Solstrålebørn

Vi har egen maskiner i lejligheden... 

Anmeld

3. august 2012

trunte89

Vi har vaskekælder. Har ikke plads til vaskemansike hvor vi bor nu, men jeg SAVNER den godt nok!!
Er ikke så god til at få vasket mere, så det hober sig gerne op. Og så synes jeg det er smadder tungt at slæbe op på 2. Sal.

Anmeld

3. august 2012

Dustmuz

Der hvor vi bor, har vi vaskekælder..
folk er rigtigt gode til at overholde tiderne,  og ikke tage hinandens..
på trods af at vi er 42 lejemål om 3 vaskemaskiner og 2 tumblere..
så er der ALTID en tid at få, enten dagen efter eller 2 dage efter..
det er meget sjællendt at man faktisk skal vente 2 dage på at vaske..

så her fungere det rigtigt godt

Dog syntes jeg det er lidt træls at vi bor på 2 sal, og vaskerummet, er i den anden ende af blokken Så skal vade igennem helere kælderen for at få vasket..

Anmeld

3. august 2012

Maja_4000

Har stemt at vi har egen vaskemaskine .. Men den er ikke sat til  Det har den ikke været siden vi flyttede ind (i november !!) .. Men det kræver at vi får besøg af en vvs'er og en elektriker , så det er sgu lidt besværgeligt

Så lige nu går vi i vaskekælder .. Tror vi er 3 som bruger den , så det fungerer rigtig godt Har aldrig prøvet at der har været optaget

Anmeld

3. august 2012

MorDk

trunte89 skriver:

Vi har vaskekælder. Har ikke plads til vaskemansike hvor vi bor nu, men jeg SAVNER den godt nok!!
Er ikke så god til at få vasket mere, så det hober sig gerne op. Og så synes jeg det er smadder tungt at slæbe op på 2. Sal.

Enig! Man skal jo liiige booke vasketid mm. Og jeg sys også det er tung til 2.sal. specielt nu hvor jeg er gravid Pyha

Anmeld

3. august 2012

Lusi

Har vaskemaskine, men ingen tørretumbler
Men det fungere egentlig fint alligevel.. Er bare irriterende og knap så sundt at der jo bliver lidt fugtigt i hele huset..
Så når der engang bliver råd, skal vi ha tumbler også..

Anmeld

3. august 2012

MorDk

Dustmuz skriver:

Der hvor vi bor, har vi vaskekælder..
folk er rigtigt gode til at overholde tiderne,  og ikke tage hinandens..
på trods af at vi er 42 lejemål om 3 vaskemaskiner og 2 tumblere..
så er der ALTID en tid at få, enten dagen efter eller 2 dage efter..
det er meget sjællendt at man faktisk skal vente 2 dage på at vaske..

så her fungere det rigtigt godt

Dog syntes jeg det er lidt træls at vi bor på 2 sal, og vaskerummet, er i den anden ende af blokken Så skal vade igennem helere kælderen for at få vasket..

Ja der hvor vi boet før der skulle man ud i gården og hen i en helt anden opgang... og ned i kælderen. Rigtig belastende. Specielt i regnvejr  Nu skal vi bare gå ned af trappen hele vejen ned i kælderen. Så det er blevet nemmere *S*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.