Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har vaskemaskine, men ingen tørretumbler Men det fungere egentlig fint alligevel.. Er bare irriterende og knap så sundt at der jo bliver lidt fugtigt i hele huset.. Så når der engang bliver råd, skal vi ha tumbler også..
Ja det er en ulempe... nogle gange tørre vi lidt tøj oppe i lejl. MEN så er det med åbne vinduer... Bare pænt koldt hvis det er vinter...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorDk skriver: Vi har et lækkert vaskerum i kælderen med 2 store maskiner og en tumbler.... + flere tørrerum m.m
Vi har et lækkert vaskerum i kælderen med 2 store maskiner og en tumbler.... + flere tørrerum m.m
MorDk skriver: Ja der hvor vi boet før der skulle man ud i gården og hen i en helt anden opgang... og ned i kælderen. Rigtig belastende. Specielt i regnvejr Nu skal vi bare gå ned af trappen hele vejen ned i kælderen. Så det er blevet nemmere *S*
Ja der hvor vi boet før der skulle man ud i gården og hen i en helt anden opgang... og ned i kælderen. Rigtig belastende. Specielt i regnvejr Nu skal vi bare gå ned af trappen hele vejen ned i kælderen. Så det er blevet nemmere *S*
det kender jeg fra min gamle lejlighed (inden jeg flyttede sammen med kæresten)da skulle jeg også ud, helt ned i den anden ende af bygningen og så kunne jeg komme ind til vaskehuset..mega belastende.. så blev ofte mega våd, bare af at gå de knap 70 meter der var udenfor..
Dustmuz skriver: det kender jeg fra min gamle lejlighed (inden jeg flyttede sammen med kæresten)da skulle jeg også ud, helt ned i den anden ende af bygningen og så kunne jeg komme ind til vaskehuset..mega belastende.. så blev ofte mega våd, bare af at gå de knap 70 meter der var udenfor..
Knapt så fedt når man kommer ud i regnen med tøj der lige har været 40 minutter om at tørre
Vi har egen vaskemaskine.
Vi hænger det ude i haven, og hvis det er dårligt vejr, så under vores halvtag.
MorDk skriver: Knapt så fedt når man kommer ud i regnen med tøj der lige har været 40 minutter om at tørre
yeps.. så kan man lige spendere 2 timer på at tørre tøj i lejligheden
HERLIGT
Vi har vaskekælder, MEN har invisteret i en vaske-tørremaskine lidt før vi fik Lukas! Og den er simpelthen GULD værd!
Ville ikke kunne overskue at skulle ned fra 3. sal og gennem kælderen for at vaske... Der er jo kommet en del mere vasketøj nu Så det er så rart at bare kunne sætte en vask over når man har tid og lyst
Vi har vaskemaskine og tumbler og jeg ELSKER det :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128