Tøjvask (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

MorDk

Har vaskemaskine, men ingen tørretumbler
Men det fungere egentlig fint alligevel.. Er bare irriterende og knap så sundt at der jo bliver lidt fugtigt i hele huset..
Så når der engang bliver råd, skal vi ha tumbler også..

Ja det er en ulempe... nogle gange tørre vi lidt tøj oppe i lejl. MEN så er det med åbne vinduer... Bare pænt koldt hvis det er vinter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Stéphanie

MorDk skriver:

Vi har et lækkert vaskerum i kælderen med 2 store maskiner og en tumbler.... + flere tørrerum m.m

Vi er næsten lige flyttet, så vi har nu fået plads til vores vaskemaskine på badeværelset, der hvor vi boede før var der vaskekælder, men det fungerede sådan at man skulle have sin egen vaskemaskine, og skulle tøjet med op og tørres i lejligheden, ret besværligt da vi boede på anden sal med en lille baby (og en vaskemaskine der kunne tage 8kg tøj)

Anmeld

3. august 2012

Dustmuz

MorDk skriver:

Ja der hvor vi boet før der skulle man ud i gården og hen i en helt anden opgang... og ned i kælderen. Rigtig belastende. Specielt i regnvejr  Nu skal vi bare gå ned af trappen hele vejen ned i kælderen. Så det er blevet nemmere *S*

det kender jeg fra min gamle lejlighed (inden jeg flyttede sammen med kæresten)

da skulle jeg også ud, helt ned i den anden ende af bygningen og så kunne jeg komme ind til vaskehuset..

mega belastende.. så blev ofte mega våd, bare af at gå de knap 70 meter der var udenfor..

Anmeld

3. august 2012

Nettemor

Vi har egen vaske maskine i vores egen vaskekælder

Anmeld

3. august 2012

MorDk

Dustmuz skriver:

det kender jeg fra min gamle lejlighed (inden jeg flyttede sammen med kæresten)

da skulle jeg også ud, helt ned i den anden ende af bygningen og så kunne jeg komme ind til vaskehuset..

mega belastende.. så blev ofte mega våd, bare af at gå de knap 70 meter der var udenfor..

Knapt så fedt når man kommer ud i regnen med tøj der lige har været 40 minutter om at tørre

Anmeld

3. august 2012

lisesp83

Vi har egen vaskemaskine.

Vi hænger det ude i haven, og hvis det er dårligt vejr, så under vores halvtag.

Anmeld

3. august 2012

Dustmuz

MorDk skriver:

Knapt så fedt når man kommer ud i regnen med tøj der lige har været 40 minutter om at tørre

yeps.. så kan man lige spendere 2 timer på at tørre tøj i lejligheden

HERLIGT

Anmeld

3. august 2012

Happiness

Vi har vaskekælder, MEN har invisteret i en vaske-tørremaskine lidt før vi fik Lukas! Og den er simpelthen GULD værd!

Ville ikke kunne overskue at skulle ned fra 3. sal og gennem kælderen for at vaske... Der er jo kommet en del mere vasketøj nu Så det er så rart at bare kunne sætte en vask over når man har tid og lyst

Anmeld

3. august 2012

Kofoed.

Den er svær for mig at svare på. Efter vi flyttede i februar må vi ikke vaske i lejligheden, men vi har maskinen, så vi vaske både i fælles maskinerne, men også hos mine forældre (bor under en km væk)... Har svare vaske kælder.

Anmeld

3. august 2012

Troldemommi

Vi har vaskemaskine og tumbler og jeg ELSKER det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.