Hej... Jeg synes at det er extremt hårdt at vi i Danmark er så langt tilbage i bevistheden om at mobil master konstant trodløst net, Baby alarmer, mobiler, I Pat`s, mikrobølgeovne osv er meget sundheds skadeligt. Det er desvære ikke rigtigt at der ikke er nogle beviser som viser at det ikke er skadeligt! Tvært imod der er bunkevis!
Hvis vi kigger på Rusland så I Frankrig er mobiltelefoner forbudt i grundskolen pga. strålingen og de fraråder børn under 16år om at snakke i mobil telefon. Og i Rusland fraråder myndighederne at gravide og børn bruger mobiltelefoner. Rusland fjerner også mobil master væk fra skolerne.
I 2011 kategoriserede WHO (Verdens sundheds organisationen) trådløs stråling som muligt kræftfremkaldende.
Jeg synes at det er en skandale at vi intet stiller op her i Danmark!Men tværtigmod vil sætte flere mobil master op og giver vores børn Ipat`s i skolerne og har trodløst net. Derfor er det vigtigt at vi begynder at snakke med hinanden om det om er det her ansvarligt det der er ved at ske!.
Hvis i gerne vil beskytte jer, så er der en dansk hjemmeside hvor man kan købe mobil poser til jeres børn og jer selv. Vi skal huske på at telefonen giver stadig stråling så længe den er tændt. derfor er det rigtig godt at have en pose som beskytter 99% for stråling. Man kan også snakke i den. Jeg har selv en og jeg er rigtig glad for den og jeg kan mærke at jeg får ikke ondt i hovedet eller varm om øret når jeg snakker med mobil posen på.
http://e-safewear.dk/
Mvh Annemarie
Anmeld