Skouboe skriver:
Jeg har arbejdet med trådløs teknologi i en årrække og det er faktisk ikke en ubetydelig stråling der kommer fra en babyalarm, specielt de billige (der er ikke brugt penge på at afskærme og minimere strålingen) og walkie-talkies som der også er en del der bruger som babyalarm.
Samtidig er alle undersøgelser vedr. mobilstråling udført på voksne og ikke små hjerner under udvikling, og det kan betyde en væsentlig forskel.
Der er ingen grund til at male fanden på vægen, men jeg har personligt valgt at være på den sikre side og købe en babyalarm hvor man har tænkt over strålingen (Super-Nova) og samtidigt lagt den i fodenden af barnevognen.
nu har jeg aldrig prøvet og skille en baby alarm ad (må jeg lige jeg tager prøve) og måle strålingen på disse..
jeg tager udgangspunkt i de offentlige udgivet resultater der er, og så den viden jeg har omkring dette (dog ikke den største, da jeg ikke er uddannet, men selvlært)
men der skal da alligevel en del stråling til, før end at der bliver "synlige" skader.
Anmeld