voksipose/drømmepose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Ønskebarnet12

Månsson skriver:

Tror ikke jeg har set den fra føtex ihvert fald ikke hvad jeg ved af... Men den fra bilka er super. Og på tilbud i næste uge til 500kr.. Nej det er da ikke udsende også lidt alligevel, jeg ska ha ombetrukket min gamle voksi

Hihi Taaak, jeg har set det :-D skal ned og købe en imorgen :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Ønskebarnet12

foto på lærred skriver:

Jeg har haft både en slee-bee og en voksi og var klart gladest for Slee-been. Men ved ikke om det var fordi voksien var en ældre model (købt brugt) men den var meget "firkantet" og lå slet ikke så sæt og blødt op af babyen som den anden.

Dog har vi ikke brugt slee-been her om sommeren, det blev for varmt.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager på lærred, invitationer og wallstickers til børneværelset

Ihhh, tak for du fortæller om din erfaring med slee-bee posen, den virker også dejlig blød, skal ned og have en imorgen :-D

Anmeld

6. august 2012

Thereseh

Ønskebarnet12 skriver:

Mig og min mand har købt en kombivogn mærket brio single, og synes ikke kassen vil kunne holde vores kommende dreng varm, så vi har besluttet os at købe en voksipose, var forbi en babybutik på vesterbro men den koster skam 2000 kr, og det synes jeg er lige lovligt dyrt, så fandt jeg en i føtex til 650 kr på tilbud, men synes godt nok den ikke var pæn og hellere ikke særlig praktisk som den anden jeg havde set :-P

Men nu er spørgsmålet så er den fra bilka god? synes den var lidt bedre end den fra føtex, nogle med erfaring?

og kan den holde babyen varm i hele vinteren? jeg er nemlig blevet sat til d.15 oktober, så det bliver jo koldt, og babyen vokser i vinteren..

giver i også jakke på hvis i har barnet i voksiposen? eller bare almindelig tøj, er bare bange for det bliver ALT for varmt..

håber i kan hjælpe

Vi blev anbefalet at købe Voksien, pga. allergi i familien. Isaac har heller ikke haft babydune med dun men en i uld og silke. 

Men har man ikke børn med allergi i generne, er dem i dun vel ok.

Anmeld

6. august 2012

Ønskebarnet12

Thereseh skriver:

Vi blev anbefalet at købe Voksien, pga. allergi i familien. Isaac har heller ikke haft babydune med dun men en i uld og silke. 

Men har man ikke børn med allergi i generne, er dem i dun vel ok.

Jeg har ikke allergi men ved ikke om babyen har, tag chancen og køber, og hvis der skulle opstå noget allergi så må jeg jo købe en voksi, og sælge den anden men tak for info!

Anmeld

6. august 2012

Vinker

Ønskebarnet12 skriver:

Ja jeg kan klart forstå at prisen og kvalitetet er sammen, men desværre kan jeg ikke give 2000 kr for en voksiPose, jeg dummede mig da jeg ikke købte den til 1000 kr på tilbud, mdn så må jeg nøjes med den fra Bilka sunes den ser skide god ud selvfølgelig bliver den ikke lige frem bedre end en ægte men tror nok den holder

Jeg tror også at I blir glad for den fra Bilka - Har ihvertfald hørt om andre der har været godt tilfredse, men jeg måtte bare lige fortælle at de ægte altså ER pengene værd (hvis man selvf har så mange penge til sådan en for JA den ER dyr! men nu skal vi så bruge vores til andet barn og er sikker på den kan sælges videre til en god pris efterfølgende så det hele værd)

Anmeld

6. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
SH-Baby skriver:

Vi har drømmeposen fra Føtex til vores datter, og vi er rigtig glade for den. Den er selvfølgelig ikke lige så fancy som en original Voksi, men er simpelthen for nærig til at betale så mange penge for en. 

Hun har ligget i den hele vinteren, og har aldrig været for kold. Hun har haft hue, handsker, futter og hendes almindelige tøj på. Det er så dejlig nemt. Så varme anbefalinger herfra 

Ville have skrevet det samme

Anmeld

7. august 2012

Chili

Ønskebarnet12 skriver:

Nåh okay, så må jeg nøjes med dem med bamser på :-D

De er også søde

Anmeld

7. august 2012

Missq4

her kan man få en voksi til 1699 og en anden der er billiger bare hvis det var noget

http://www.babysverden.dk/index.php?id=61

Anmeld

8. august 2012

Ønskebarnet12

Vinker skriver:

Jeg tror også at I blir glad for den fra Bilka - Har ihvertfald hørt om andre der har været godt tilfredse, men jeg måtte bare lige fortælle at de ægte altså ER pengene værd (hvis man selvf har så mange penge til sådan en for JA den ER dyr! men nu skal vi så bruge vores til andet barn og er sikker på den kan sælges videre til en god pris efterfølgende så det hele værd)

Helt klart, de ægte er jo bedre i kvalitet og i brug men desværre har jeg ikke råd til en ægte, og vil hellere ikke købe en brugt en, så har været nede i bilka og købt slee bee posen den er vidunderlig, gid jeg kunne ligge i den haha:-D

Anmeld

8. august 2012

Ønskebarnet12

Vinker skriver:

Helt klart, de ægte er jo bedre i kvalitet og i brug men desværre har jeg ikke råd til en ægte, og vil hellere ikke købe en brugt en, så har været nede i bilka og købt slee bee posen den er vidunderlig, gid jeg kunne ligge i den haha:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.