voksipose/drømmepose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

Chili

Ønskebarnet12 skriver:

Super sødt navn! Ja her er det manden som mumler elias konstant, og vi kan ikke enes om andre navne så han kommer til st hedde elias, vi kalder ham allerede for det, så det svært at kalde ham noget andet da han er blevet kaldt for elias lige siden jeg stod med en positiv test :-D

Det er også et sødt navn  

Vi kalder også allerede vores for Oliver og Ollie, og har sagt til min mor vi ønsker os håndklæder med navn! Så altså, det bliver Oliver, haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

Ønskebarnet12

Dot D skriver:

vi brugte den fra Føtex til Sophus, og den var bare rigtigt god. han har faktisk ikke haft dyne i sin barnevogn efter vi fik drømmeposen. han var altid dejlig varm, og det var først efter halvandet års brug, at han fik revet en lille løkke ud, så her holdt den rigtigt godt.

den har to dyner, så vi tog bare en ud, når det var varmt, og når det var rigtigt varmt var der slet ingen i. to i om vinteren, og han havde en lidt tyk fleece/vamset jakke, lille hue og vanter, og det har været nok til ham...

så jeg kan godt anbefale den

Super, dejligt at høre den holdte din bebse varm Jeg ser på om det bliver den fra bilka eller føtex, hvis en af dem kommer ned i pris så tror jeg jeg køber den

Jeg troede var en voksipose og drømmepose var det samme, da vi var inde hos en baby butik var den på 50% til 1000 fra 2000, og jeg tænkte jamen den kan jeg da bare købe i bilka eller føtex, det jo det samme :-P men så opdager jeg at det ikke er. for den hun viste os, kunne holde babyen varm op til -10 grader, så den var virkelig god, men ja, nu når jeg alligevel ikke har købt den, kan jeg sagtens nøjes med en drømmepose, så fancy pancy har jeg hellere ikke råd til

Anmeld

4. august 2012

Ønskebarnet12

Månsson skriver:

Vi havde den fra bilka da laura var helt lille og var super glade for den, hun havde bare hue,vanter og futter på.. Det eneste minus er at den ikke er så lang så nu hvor hun ska i dagpleje har vi købt en brugt voksi

Den ser også super lækker ud, jeg har været forbi bilka flere gange, og kigget på den, nu synes jeg den ser godt nok enorm, men ja, babyerne vokser jo konstant så jeg må se om det bliver føtex elr bilka, generalt synes jeg den fra bilka er pænere end den fra føtex, men det burde ikke være grunden vel :-P så længe vores baby ligger godt i den og har det varmt så jeg gladddd!:-D

Anmeld

4. august 2012

Ønskebarnet12

Chili skriver:

Det er også et sødt navn  

Vi kalder også allerede vores for Oliver og Ollie, og har sagt til min mor vi ønsker os håndklæder med navn! Så altså, det bliver Oliver, haha

Det er også et super sødt navn Eeeej hvor fedt hvor kan man da få lavet håndklæder med navn på!!? det kunne jeg godt tænke mig til vores lille Elias bamsebjørn!.:-D

Anmeld

4. august 2012

Chili

Ønskebarnet12 skriver:

Det er også et super sødt navn Eeeej hvor fedt hvor kan man da få lavet håndklæder med navn på!!? det kunne jeg godt tænke mig til vores lille Elias bamsebjørn!.:-D

Jeg ved det faktisk ikke  

Min mor bestiller dem hos en dame i jylland, tror jeg...

Anmeld

4. august 2012

LinLin

Ønskebarnet12 skriver:

Sødt tillykke! vi venter også en lille bamsebjørn dreng :-D har i tænkt på navn? - Jaaa haha, jeg søger både på nettet for at se andre baby butikker har tilbud på dem, og bilka bladet kigger jeg konstant i, de havde den på tilbud for en månedstids siden synes jeg til 500 kr, men desværre tænkte jeg JAJA det skal nok komme igen, og nu når jeg er desperat kommer den bare ikke ned til de 500 kr :-P

Den koster 500 i næste uge....

Anmeld

4. august 2012

L&V

Ønskebarnet12 skriver:

Den ser også super lækker ud, jeg har været forbi bilka flere gange, og kigget på den, nu synes jeg den ser godt nok enorm, men ja, babyerne vokser jo konstant så jeg må se om det bliver føtex elr bilka, generalt synes jeg den fra bilka er pænere end den fra føtex, men det burde ikke være grunden vel :-P så længe vores baby ligger godt i den og har det varmt så jeg gladddd!:-D

Tror ikke jeg har set den fra føtex ihvert fald ikke hvad jeg ved af... Men den fra bilka er super. Og på tilbud i næste uge til 500kr.. Nej det er da ikke udsende også lidt alligevel, jeg ska ha ombetrukket min gamle voksi

Anmeld

4. august 2012

foto på lærred

Ønskebarnet12 skriver:

Mig og min mand har købt en kombivogn mærket brio single, og synes ikke kassen vil kunne holde vores kommende dreng varm, så vi har besluttet os at købe en voksipose, var forbi en babybutik på vesterbro men den koster skam 2000 kr, og det synes jeg er lige lovligt dyrt, så fandt jeg en i føtex til 650 kr på tilbud, men synes godt nok den ikke var pæn og hellere ikke særlig praktisk som den anden jeg havde set :-P

Men nu er spørgsmålet så er den fra bilka god? synes den var lidt bedre end den fra føtex, nogle med erfaring?

og kan den holde babyen varm i hele vinteren? jeg er nemlig blevet sat til d.15 oktober, så det bliver jo koldt, og babyen vokser i vinteren..

giver i også jakke på hvis i har barnet i voksiposen? eller bare almindelig tøj, er bare bange for det bliver ALT for varmt..

håber i kan hjælpe

Jeg har haft både en slee-bee og en voksi og var klart gladest for Slee-been. Men ved ikke om det var fordi voksien var en ældre model (købt brugt) men den var meget "firkantet" og lå slet ikke så sæt og blødt op af babyen som den anden.

Dog har vi ikke brugt slee-been her om sommeren, det blev for varmt.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager på lærred, invitationer og wallstickers til børneværelset

Anmeld

6. august 2012

Ønskebarnet12

Chili skriver:

Jeg ved det faktisk ikke  

Min mor bestiller dem hos en dame i jylland, tror jeg...

Nåh okay, så må jeg nøjes med dem med bamser på :-D

Anmeld

6. august 2012

Ønskebarnet12

DAs mor skriver:

Den koster 500 i næste uge....

I know :-D så det i bladet, men tak alligevel:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.