Dot D skriver:
vi brugte den fra Føtex til Sophus, og den var bare rigtigt god. han har faktisk ikke haft dyne i sin barnevogn efter vi fik drømmeposen. han var altid dejlig varm, og det var først efter halvandet års brug, at han fik revet en lille løkke ud, så her holdt den rigtigt godt.
den har to dyner, så vi tog bare en ud, når det var varmt, og når det var rigtigt varmt var der slet ingen i. to i om vinteren, og han havde en lidt tyk fleece/vamset jakke, lille hue og vanter, og det har været nok til ham...
så jeg kan godt anbefale den

Super, dejligt at høre den holdte din bebse varm
Jeg ser på om det bliver den fra bilka eller føtex, hvis en af dem kommer ned i pris så tror jeg jeg køber den
Jeg troede var en voksipose og drømmepose var det samme, da vi var inde hos en baby butik var den på 50% til 1000 fra 2000, og jeg tænkte jamen den kan jeg da bare købe i bilka eller føtex, det jo det samme :-P men så opdager jeg at det ikke er. for den hun viste os, kunne holde babyen varm op til -10 grader, så den var virkelig god, men ja, nu når jeg alligevel ikke har købt den, kan jeg sagtens nøjes med en drømmepose, så fancy pancy har jeg hellere ikke råd til 
Anmeld