voksipose/drømmepose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

Vinker

Ønskebarnet12 skriver:

Mig og min mand har købt en kombivogn mærket brio single, og synes ikke kassen vil kunne holde vores kommende dreng varm, så vi har besluttet os at købe en voksipose, var forbi en babybutik på vesterbro men den koster skam 2000 kr, og det synes jeg er lige lovligt dyrt, så fandt jeg en i føtex til 650 kr på tilbud, men synes godt nok den ikke var pæn og hellere ikke særlig praktisk som den anden jeg havde set :-P

Men nu er spørgsmålet så er den fra bilka god? synes den var lidt bedre end den fra føtex, nogle med erfaring?

og kan den holde babyen varm i hele vinteren? jeg er nemlig blevet sat til d.15 oktober, så det bliver jo koldt, og babyen vokser i vinteren..

giver i også jakke på hvis i har barnet i voksiposen? eller bare almindelig tøj, er bare bange for det bliver ALT for varmt..

håber i kan hjælpe

vi har en rigtig voksipose som vi var super glade for til vores første barn. han er fra 25. sep så også perfekt årstid til sådan en. vi brugte stort set ikke overtøj til ham. kun hue og vanter og evt en tyk trøje, men ellers bare alm. tøj på.

nu glæder jeg mig til at bruge den til lillebror som kommer i sep

jeg kna ihvertfald varmt anbefale en ægte voksipose - ja den er dyr, men for os er den alle pengene værd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Chili

Ønskebarnet12 skriver:

Sødt tillykke! vi venter også en lille bamsebjørn dreng :-D har i tænkt på navn? - Jaaa haha, jeg søger både på nettet for at se andre baby butikker har tilbud på dem, og bilka bladet kigger jeg konstant i, de havde den på tilbud for en månedstids siden synes jeg til 500 kr, men desværre tænkte jeg JAJA det skal nok komme igen, og nu når jeg er desperat kommer den bare ikke ned til de 500 kr :-P

Ja, jeg venter også bare på den kommer på tilbud igen! Ih  

Ja, han skal hedde Oliver, da det virkelig er det eneste navn vi begge er enige om, hahaha  

Hvad med jer?

Anmeld

2. august 2012

maria_wlt

Chili skriver:

Jeg har også kigget på den fra Bilka, vidste slet ikke føtex havde en.

Jeg har termin 20. Oktober og tænker også det kan gå hen og blive koldt om vinteren!

Men har selvfølgelig ingen erfaring med den, andet end jeg synes den fra Bilka virker ganske god

Den er helt som den skal være..

I KAN ROLIG KØBE DEN og i bliver GLADE for den

Anmeld

2. august 2012

Chili

maria_wlt skriver:

Ih, det var dejligt  

Så holder jeg lystigt øje med nettet og deres aviser og  for den når at komme på tilbud igen!

Anmeld

3. august 2012

Ønskebarnet12

Mor til Liva skriver:

Vi havde først den fra føtex, men den gik i stykker efter få gange brug, så den afleverede jeg tilbage... Sys heller ikk at den lukkede ordenlig til... Nu har vi købt en rigtig voksi, og den virker meget bedre og lukker meget bedre til, og virker varmere...

Ja, den kan hellere ikke lukkes som en rigtig voksipose, men jeg dummede mig nok ved ikke at købe da den var på tilbud til 1000 kr, så nu må jeg nøjes med den fra Bilka, den koster 900 kr. Den ser meget bedre ud i forhold til den fra Føtex, men ja, dumt at ikke købe den da den lå på tusind den kostede ellers rigtig 2000, men håber da min bebse kan holde varmen i den fra Bilka

Anmeld

3. august 2012

Ønskebarnet12

Vinker skriver:

vi har en rigtig voksipose som vi var super glade for til vores første barn. han er fra 25. sep så også perfekt årstid til sådan en. vi brugte stort set ikke overtøj til ham. kun hue og vanter og evt en tyk trøje, men ellers bare alm. tøj på.

nu glæder jeg mig til at bruge den til lillebror som kommer i sep

jeg kna ihvertfald varmt anbefale en ægte voksipose - ja den er dyr, men for os er den alle pengene værd.

Ja jeg kan klart forstå at prisen og kvalitetet er sammen, men desværre kan jeg ikke give 2000 kr for en voksiPose, jeg dummede mig da jeg ikke købte den til 1000 kr på tilbud, mdn så må jeg nøjes med den fra Bilka sunes den ser skide god ud selvfølgelig bliver den ikke lige frem bedre end en ægte men tror nok den holder

Anmeld

3. august 2012

Ønskebarnet12

Chili skriver:

Ja, jeg venter også bare på den kommer på tilbud igen! Ih  

Ja, han skal hedde Oliver, da det virkelig er det eneste navn vi begge er enige om, hahaha  

Hvad med jer?

Super sødt navn! Ja her er det manden som mumler elias konstant, og vi kan ikke enes om andre navne så han kommer til st hedde elias, vi kalder ham allerede for det, så det svært at kalde ham noget andet da han er blevet kaldt for elias lige siden jeg stod med en positiv test :-D

Anmeld

3. august 2012

Ønskebarnet12

maria_wlt skriver:

Hihi super taaak taaak så skal jeg bare holde øje med tilbudsavisen fra Bilka :-d

Anmeld

3. august 2012

Dot D

vi brugte den fra Føtex til Sophus, og den var bare rigtigt god. han har faktisk ikke haft dyne i sin barnevogn efter vi fik drømmeposen. han var altid dejlig varm, og det var først efter halvandet års brug, at han fik revet en lille løkke ud, så her holdt den rigtigt godt.

den har to dyner, så vi tog bare en ud, når det var varmt, og når det var rigtigt varmt var der slet ingen i. to i om vinteren, og han havde en lidt tyk fleece/vamset jakke, lille hue og vanter, og det har været nok til ham...

så jeg kan godt anbefale den

Anmeld

3. august 2012

L&V

Ønskebarnet12 skriver:

Mig og min mand har købt en kombivogn mærket brio single, og synes ikke kassen vil kunne holde vores kommende dreng varm, så vi har besluttet os at købe en voksipose, var forbi en babybutik på vesterbro men den koster skam 2000 kr, og det synes jeg er lige lovligt dyrt, så fandt jeg en i føtex til 650 kr på tilbud, men synes godt nok den ikke var pæn og hellere ikke særlig praktisk som den anden jeg havde set :-P

Men nu er spørgsmålet så er den fra bilka god? synes den var lidt bedre end den fra føtex, nogle med erfaring?

og kan den holde babyen varm i hele vinteren? jeg er nemlig blevet sat til d.15 oktober, så det bliver jo koldt, og babyen vokser i vinteren..

giver i også jakke på hvis i har barnet i voksiposen? eller bare almindelig tøj, er bare bange for det bliver ALT for varmt..

håber i kan hjælpe

Vi havde den fra bilka da laura var helt lille og var super glade for den, hun havde bare hue,vanter og futter på.. Det eneste minus er at den ikke er så lang så nu hvor hun ska i dagpleje har vi købt en brugt voksi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.