Bækkenbælte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

SaNiNa

Kay skriver:

ja sys alle er uenige når det gæller gravide... også læger og jm... og apotekere... det er ski ik til at hitte rede i når de alle sammen er så uenige...

Det har du helt ret i...

Det er bedstem ikke let at være gravid, tror man ofte skal lytte til den sunde fornuft og gøre det man har det bedst med.

Så der de overordne område hvor man/vi nok har brug for mere professionet rådgivning og der kan de ski også være uenige og tit glemme at lytte til den gravide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Kay

SaNiNa skriver:

Det har du helt ret i...

Det er bedstem ikke let at være gravid, tror man ofte skal lytte til den sunde fornuft og gøre det man har det bedst med.

Så der de overordne område hvor man/vi nok har brug for mere professionet rådgivning og der kan de ski også være uenige og tit glemme at lytte til den gravide.

helt enig... spurgte lægen angående halsbrand og han sagde alminox... kom på apoteket de siger det måtte jeg ikke...

næste gang hos lægen nevnete jeg at de sagde nej... og lægen var inde og læse op og sige jo... og at hans egen kone spiste dem i graviditeten...

tilbage på apoteket hvor de så begynder at diskutere og er dybt uenige... ej men altså!!

Anmeld

2. august 2012

SaNiNa

Kay skriver:

helt enig... spurgte lægen angående halsbrand og han sagde alminox... kom på apoteket de siger det måtte jeg ikke...

næste gang hos lægen nevnete jeg at de sagde nej... og lægen var inde og læse op og sige jo... og at hans egen kone spiste dem i graviditeten...

tilbage på apoteket hvor de så begynder at diskutere og er dybt uenige... ej men altså!!

Hihi men der ville jeg nok stole på min læge (hvilket jeg altid gør) og ikke apoteket da de ikke altid er faglærte.

Anmeld

2. august 2012

Kay

SaNiNa skriver:

Hihi men der ville jeg nok stole på min læge (hvilket jeg altid gør) og ikke apoteket da de ikke altid er faglærte.

det var enda de faglærte på apoteket der skændes  men ja... de dage det er rigtig slemt tager jeg en

Anmeld

2. august 2012

SaNiNa

Kay skriver:

det var enda de faglærte på apoteket der skændes  men ja... de dage det er rigtig slemt tager jeg en

Mathilde den blå kakao hjælp mig mest i den første garvidiet.

Nå nu må vi heller stoppe så vi ikke ødelægger ts indlæg

Anmeld

2. august 2012

Kay

SaNiNa skriver:

Mathilde den blå kakao hjælp mig mest i den første garvidiet.

Nå nu må vi heller stoppe så vi ikke ødelægger ts indlæg

Anmeld

2. august 2012

Camillos

Babymamma skriver:

Nåe, jamen min fys er ikke på sygehuset, det er igennem egen læge og det er jo ikke for mit bækken men for min ryg.

Tror du så stadig at jeg kan få lov til det? 

det skal jeg ikke rigtig kunne svare på .. men du kunne da prøve at ringe ned til fysiotearapien og spørge.. det er jo en slags hjælpemiddel?

Anmeld

2. august 2012

Miin'Baby'Mus

SaNiNa skriver:

Det jeg har koster 580 fra ny det spændes først rund om maven og så er der så bånd eller hvad man skal kalde dem som skal spændes ind i siderne.

Hvis du køber eller lejer et vild jeg anbefale dig at få din fys til at vise dig hvordan det skal siddet.

Okay, men kan købe et nyt hos fys for 350 kr, så dit er nok for dyrt 

Anmeld

2. august 2012

Miin'Baby'Mus

Kay skriver:

oki  jeg har også fået afvide det ik må gøre mere ondt bagefter end før man kom ind...

og det min fys har gjort for mig er guld værd... lægerne havde forudset jeg ville sidde i kørestol de sidste 2-3 måneder af graviditeten... og jeg går endnu med under en uge til termin... og det kan jeg (bla.) takke hende for...

men ja... fysser er lige som læger og JM MEGET forskellige....

Ja jeg tænkte også lidt at jeg skulle have det bedre bagefter end før jeg kom ind. Nu må vi, skal afsted igen mandag og har jeg det på samme måde så ringer jeg til min læge og giver hende en tur. Det eneste hun kan sige er at jeg skal slappe af og give fys en chance..

Anmeld

2. august 2012

Miin'Baby'Mus

Camillos skriver:

det skal jeg ikke rigtig kunne svare på .. men du kunne da prøve at ringe ned til fysiotearapien og spørge.. det er jo en slags hjælpemiddel?

Hm, mærkelig at hos min kan jeg leje eller købe, men på sygehuset må man låne. 

Nå jamen, jeg finder nok ud af det, tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.