Bækkenbælte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.423 visninger
29 svar
0 synes godt om
1. august 2012

Miin'Baby'Mus

-Ved ikke om det er forkert at lave denne tråd her..

Nå men hej tøser,

Har haft min første fys aftale i dag og hold da op et mareridt, lå og kæmpede med at holde tårene tilbage imens jeg følte at hun ødelagde mine ryg endnu mere af  Siden uge 10 ca har jeg døjet med læn, ryg, nak og hovedpine hver eneste dag - nogle dage er værre end andre.

Nå men, fys-damen sagde at hun syntes jeg skulle få fat i en bækkenbælte der skulle støtte mig. De har godt nok nogen på klinikken til 350 kr, og det er ikke fordi det er alverden, men tænkte at der måske var nogen derude der ikke havde behov for deres mere og gerne ville af med det  og så kunne jeg spare lidt penge hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Camillos

Babymamma skriver:

Nå men hej tøser,

Har haft min første fys aftale i dag og hold da op et mareridt, lå og kæmpede med at holde tårene tilbage imens jeg følte at hun ødelagde mine ryg endnu mere af  Siden uge 10 ca har jeg døjet med læn, ryg, nak og hovedpine hver eneste dag - nogle dage er værre end andre.

Nå men, fys-damen sagde at hun syntes jeg skulle få fat i en bækkenbælte der skulle støtte mig. De har godt nok nogen på klinikken til 350 kr, og det er ikke fordi det er alverden, men tænkte at der måske var nogen derude der ikke havde behov for deres mere og gerne ville af med det  og så kunne jeg spare lidt penge hehe.

Jeg låner et fra sygehuset jeg fik af en fys til en aftale jeg havde deroppe?... er der ikke mulighed for du kan låne det fra sygehuset igennem graviditeten?

Anmeld

1. august 2012

Miin'Baby'Mus

Camillos skriver:

Jeg låner et fra sygehuset jeg fik af en fys til en aftale jeg havde deroppe?... er der ikke mulighed for du kan låne det fra sygehuset igennem graviditeten?

Det ved jeg faktisk ikke, det kan da godt være  Det må jeg da spørge om næste gang jeg skal afsted på sygehuset

Anmeld

1. august 2012

Camillos

Babymamma skriver:

Det ved jeg faktisk ikke, det kan da godt være  Det må jeg da spørge om næste gang jeg skal afsted på sygehuset

Ja det synes jeg næsten. skulle på sygehuset til fys for at få hjælp til mit bækken og hun lånte mig det med hjem gratis i hvertfald...

Anmeld

2. august 2012

Miin'Baby'Mus

Camillos skriver:

Ja det synes jeg næsten. skulle på sygehuset til fys for at få hjælp til mit bækken og hun lånte mig det med hjem gratis i hvertfald...

Nåe, jamen min fys er ikke på sygehuset, det er igennem egen læge og det er jo ikke for mit bækken men for min ryg.

Tror du så stadig at jeg kan få lov til det? 

Anmeld

2. august 2012

Kay

du må ik købe det brugt  det er slet ik sundt for din ryg at bæltet er gået til... og slet ik af en anden....

Anmeld

2. august 2012

Miin'Baby'Mus

Kay skriver:

du må ik købe det brugt  det er slet ik sundt for din ryg at bæltet er gået til... og slet ik af en anden....

Virkelig  ? Ej, det var ski fys-damen der sagde at jeg evt kunne købe det brugt 

Anmeld

2. august 2012

SaNiNa

Babymamma skriver:

Nå men hej tøser,

Hvis du bliver henvist til en fys på syghuset kan du låne et af dem derude.

men kun på den måde kan du lånet et ellers kan man leje et ved nogle fys.

men hvis det er så har jeg et som du må købe.

Anmeld

2. august 2012

Kay

Babymamma skriver:

Virkelig  ? Ej, det var ski fys-damen der sagde at jeg evt kunne købe det brugt 

oki  min fys der havde specielt uddannet sig i bækken og underliv sagde at jeg ikke måtte købe det brugt... at det overhoved ik var godt... og det er selvom de ik solgte det på klinikken så det var ik fordi hun tjente penge på jeg købte et

Anmeld

2. august 2012

SaNiNa

Kay skriver:

jeg blev anbefalet af min fys og syghuset til at købe et brugt da det bliver spændt ind så det passer til en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.