Bækkenbælte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

Miin'Baby'Mus

SaNiNa skriver:

Hvis du bliver henvist til en fys på syghuset kan du låne et af dem derude.

men kun på den måde kan du lånet et ellers kan man leje et ved nogle fys.

men hvis det er så har jeg et som du må købe.

Ja min fys sagde også at jeg måtte leje et hos dem, men tænkte bare at det var totalt åndssvagt.

Ja men nu har jeg lige fået af vide at jeg ikke må købe et brugt alligevel - er meget forvirret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Miin'Baby'Mus

Kay skriver:

oki  min fys der havde specielt uddannet sig i bækken og underliv sagde at jeg ikke måtte købe det brugt... at det overhoved ik var godt... og det er selvom de ik solgte det på klinikken så det var ik fordi hun tjente penge på jeg købte et

Suk altså, og hun er irriterende i forvejen, det her hjalp da slet ikke  Betalte 240 kr for en massage og en tur på en varmepude, det fatter jeg da slet ikke, og det irritere mig - var fuldstændig smadret bagefter og kunne næsten ikke gå

Anmeld

2. august 2012

SaNiNa

Babymamma skriver:

Ja min fys sagde også at jeg måtte leje et hos dem, men tænkte bare at det var totalt åndssvagt.

Ja men nu har jeg lige fået af vide at jeg ikke må købe et brugt alligevel - er meget forvirret?

Jeg blev anbefalet af både min fys og fys på syghuset at købe et brug da de er ret dyre som nye og det bliver jo spændt ind så det passer en.

Så jeg købet et brugt som var i meget pæn stand og det virkede super

Anmeld

2. august 2012

Miin'Baby'Mus

SaNiNa skriver:

Jeg blev anbefalet af både min fys og fys på syghuset at købe et brug da de er ret dyre som nye og det bliver jo spændt ind så det passer en.

Okay, syntes nu ikke at 350 kr er dyrt, men tænkte bare at hvis jeg nu kunne spare, ja så kunne jeg spare  Nå jamen, hvad skal du så have for det?

Anmeld

2. august 2012

Miin'Baby'Mus

SaNiNa skriver:

Okay, syntes nu ikke at 350 kr er dyrt, men tænkte bare at hvis jeg nu kunne spare, ja så kunne jeg spare  Nå jamen, hvad skal du så have for det?

Anmeld

2. august 2012

SaNiNa

Babymamma skriver:

Det jeg har koster 580 fra ny det spændes først rund om maven og så er der så bånd eller hvad man skal kalde dem som skal spændes ind i siderne.

Hvis du køber eller lejer et vild jeg anbefale dig at få din fys til at vise dig hvordan det skal siddet.

Anmeld

2. august 2012

Kay

SaNiNa skriver:

jeg blev anbefalet af min fys og syghuset til at købe et brugt da det bliver spændt ind så det passer til en

kan ik sige andet end hvad jeg fik afvide...

Anmeld

2. august 2012

Kay

Babymamma skriver:

Suk altså, og hun er irriterende i forvejen, det her hjalp da slet ikke  Betalte 240 kr for en massage og en tur på en varmepude, det fatter jeg da slet ikke, og det irritere mig - var fuldstændig smadret bagefter og kunne næsten ikke gå

oki  jeg har også fået afvide det ik må gøre mere ondt bagefter end før man kom ind...

og det min fys har gjort for mig er guld værd... lægerne havde forudset jeg ville sidde i kørestol de sidste 2-3 måneder af graviditeten... og jeg går endnu med under en uge til termin... og det kan jeg (bla.) takke hende for...

men ja... fysser er lige som læger og JM MEGET forskellige....

Anmeld

2. august 2012

SaNiNa

Kay skriver:

kan ik sige andet end hvad jeg fik afvide...

Det er der jo heller ikke noget ondt i.

Vi har bare fået noget forskelligt afvide jo og sådan er det jo tit her i lille dk

Anmeld

2. august 2012

Kay

SaNiNa skriver:

Det er der jo heller ikke noget ondt i.

Vi har bare fået noget forskelligt afvide jo og sådan er det jo tit her i lille dk

ja sys alle er uenige når det gæller gravide... også læger og jm... og apotekere... det er ski ik til at hitte rede i når de alle sammen er så uenige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.