Så tog han lige fusen på mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2012

MortilElias2010

crille skriver:

Mmm stranden, det overvejer vi også, men det danske vejr er bare så svært at planlægge efter, så der skal klart være en backup plan.

Vi lejede en lejrskole i Juelsminde lige ned til stranden så der var masser af siddepladser indenfor skulle det være nok  mak  MEN det blev det ikke, vi fik høj sol og 30gr. Tæt på at være alt for varmt i solen, men lidt skyer indimellem hjalp selvom det var varmt alligevel. Godt med brise fra vandet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Camillos

crille skriver:

Wauuuw en overraskelse, så er vi da lige blevet forlovet.

Vi har snakket om det, da emnet er kommet op i forhold til hvad vores søn skal hedde til efternavn, men jeg var overbevist om at der ikke ville ske noget på den front, før efter Magnes fødsel.. 

Meeeen så i går da vi var ude at gå tur i den smukke aftensol, friede han pludselig på toppen af bakken. Det var helt simpelt, enkelt og tog fuldstandig fusen på mig. Så jeg faldt også på knæ og kyssede og krammede ham. 

Forstår det vist ikke helt endnu, men i dag skal der snakkes lidt mere om hvornår og hvordan og efterhånden som nyheden bredes, bliver det helt sikkert også mere virkeligt <3

Life is the greatest

graviditets hormonerne får mig da til at stortude nu! hvor smukt! stort tillykke herfra 

Anmeld

1. august 2012

crille

MortilElias2010 skriver:

Vi lejede en lejrskole i Juelsminde lige ned til stranden så der var masser af siddepladser indenfor skulle det være nok  mak  MEN det blev det ikke, vi fik høj sol og 30gr. Tæt på at være alt for varmt i solen, men lidt skyer indimellem hjalp selvom det var varmt alligevel. Godt med brise fra vandet 

Tror jeg er ved at have en plan.. 

tror det bliver til at vi holder det i kærestens mormor og morfars have (der ligger lige ned til vandet). De bor lige veds siden af den campingplads vi kommer på og der kan vi låne fælleshuset, går det helt galt.. og så vil jeg forsøge at se om vi kan blive viet på den bakke for det blev friet, for det er lige min gang herfra..  

Så er omkostningerne helt i bund.. Overvejer faktisk også at frabede gaver og i stedet bede folk om at tage med til grillen. Så sikrer man ligesom at det bliver helt casual.. OG det er virkelig ikke gaverne det må handle om, det skal være en fest og det er kærligheden der skal fejres. Lyder temmelig flippet når man siger det sådan, men det føles helt rigtig.. hehe

Anmeld

1. august 2012

crille

Camillos skriver:

graviditets hormonerne får mig da til at stortude nu! hvor smukt! stort tillykke herfra 

Hehe, ja de kære hormoner.. Tak for hilsen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.