Så tog han lige fusen på mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.125 visninger
33 svar
0 synes godt om
1. august 2012

crille

Wauuuw en overraskelse, så er vi da lige blevet forlovet.

Vi har snakket om det, da emnet er kommet op i forhold til hvad vores søn skal hedde til efternavn, men jeg var overbevist om at der ikke ville ske noget på den front, før efter Magnes fødsel.. 

Meeeen så i går da vi var ude at gå tur i den smukke aftensol, friede han pludselig på toppen af bakken. Det var helt simpelt, enkelt og tog fuldstandig fusen på mig. Så jeg faldt også på knæ og kyssede og krammede ham. 

Forstår det vist ikke helt endnu, men i dag skal der snakkes lidt mere om hvornår og hvordan og efterhånden som nyheden bredes, bliver det helt sikkert også mere virkeligt <3

Life is the greatest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

MortilElias2010

crille skriver:

Vi har snakket om det, da emnet er kommet op i forhold til hvad vores søn skal hedde til efternavn, men jeg var overbevist om at der ikke ville ske noget på den front, før efter Magnes fødsel.. 

Meeeen så i går da vi var ude at gå tur i den smukke aftensol, friede han pludselig på toppen af bakken. Det var helt simpelt, enkelt og tog fuldstandig fusen på mig. Så jeg faldt også på knæ og kyssede og krammede ham. 

Forstår det vist ikke helt endnu, men i dag skal der snakkes lidt mere om hvornår og hvordan og efterhånden som nyheden bredes, bliver det helt sikkert også mere virkeligt <3

Life is the greatest

Årh så sødt og uventet  Hjerteligt tillykke med forlovelsen og det kommende bryllup! Svæv du bare rundt i skyerne idag 

Anmeld

1. august 2012

SS82

Åhhh tillykke  Hvor dejligt sikke en dejlig måde og overraskelse 

Anmeld

1. august 2012

nielsen80

Nej hvor dejligt kæmpe tillykke, fantastisk overraskelse

Anmeld

1. august 2012

MaleneLarsen

crille skriver:

Life is the greatest

Hold da op! STORT tillykke med det. Dejlig overraskelse at få midt i det hele.

Anmeld

1. august 2012

crille

MortilElias2010 skriver:

Årh så sødt og uventet  Hjerteligt tillykke med forlovelsen og det kommende bryllup! Svæv du bare rundt i skyerne idag 

Tak 

Ja havde forventet at jeg i det mindste ville kunne mærke noget på ham, men intet.. han rystede dog lidt bagefter, så han havde været nervøs-- Kære mand  

Anmeld

1. august 2012

Loa

crille skriver:

Life is the greatest

Dejligt!!

Stort tillykke!!

Anmeld

1. august 2012

crille

MaleneLarsen skriver:

Hold da op! STORT tillykke med det. Dejlig overraskelse at få midt i det hele.

TAK!!.. 

Ja det må du nok sige.. Sådan kan der ske ting og sager når man mindst venter det.. Så nu sidder jeg jo og overvejer om vi kan nå noget i år eller om vi skal vente til næste sommer.. Er ikke så god til vinterbrllup selvom det kunne være smukt.. og er bare også så pokkers utålmodig.. dilemmaet er jo at jeg også gerne vil gøre det ordentligt og få det meste ud af det  

Anmeld

1. august 2012

crille

Loa skriver:

Dejligt!!

Stort tillykke!!

Tak  

Anmeld

1. august 2012

MaleneLarsen

crille skriver:

TAK!!.. 

Ja det må du nok sige.. Sådan kan der ske ting og sager når man mindst venter det.. Så nu sidder jeg jo og overvejer om vi kan nå noget i år eller om vi skal vente til næste sommer.. Er ikke så god til vinterbrllup selvom det kunne være smukt.. og er bare også så pokkers utålmodig.. dilemmaet er jo at jeg også gerne vil gøre det ordentligt og få det meste ud af det  

Uh, ja selvfølgelig vil man ha mest ud af det. Hvis jeg var dig/jer ville jeg helt sikkert vente til næste år. Både fordi der så er mere ro på med den lille osv. og fordi det det tager tid at planlægge sådan noget rigtigt. Desuden tager det måske også lidt tid at komme af med kiloene Ved selvfølgelig ikke, hvor meget du har taget på, og det sidder jo fint på mavsen på dine billeder
Men pøj pøj med det hele!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.