Så tog han lige fusen på mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2012

B&J

fantastisk tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

MortilElias2010

crille skriver:

Tak 

Ja havde forventet at jeg i det mindste ville kunne mærke noget på ham, men intet.. han rystede dog lidt bagefter, så han havde været nervøs-- Kære mand  

Min gik på knæ juleaften 2009 foran min familie og han havde været gnaven hele aftenen, hvilket jeg bare fandt belastende, men så skyldtes det at han ikke kunne sige noget om hvor nervøs og spændt han var og i hvilken anledning - All forgiven  

Han gik så på knæ med Elias i mavestolen ved Helligdomsklipperne på Bornholm da Elias var 5 mdr. Han havde i al hemmelighed gået og plukket lidt vilde blomster til en sød lille buket og gik så på knæ og sagde; "Vil du gifte dig med os?"  Så det blev også en lille intim og intens oplevelse. 

Anmeld

1. august 2012

crille

MaleneLarsen skriver:

Uh, ja selvfølgelig vil man ha mest ud af det. Hvis jeg var dig/jer ville jeg helt sikkert vente til næste år. Både fordi der så er mere ro på med den lille osv. og fordi det det tager tid at planlægge sådan noget rigtigt. Desuden tager det måske også lidt tid at komme af med kiloene Ved selvfølgelig ikke, hvor meget du har taget på, og det sidder jo fint på mavsen på dine billeder
Men pøj pøj med det hele!

Tak for input.. Den med kiloene ramte lige i skabet.. haha.. DET var et rigtig godt argument.. 

Har taget ca 15 på nu, men tog også på inden da jeg stoppede med at ryge. Var godt nok også et lille nips på 50kg, men jeg har et mål om at stå snorlige næste sommer. Glæder mig til at komme igang med at træne og klatre igen  

Anmeld

1. august 2012

Kay

ihhh stort tillykke

hvor er det bare fedt at han kunne tage fusen på dig

Anmeld

1. august 2012

crille

MortilElias2010 skriver:

Min gik på knæ juleaften 2009 foran min familie og han havde været gnaven hele aftenen, hvilket jeg bare fandt belastende, men så skyldtes det at han ikke kunne sige noget om hvor nervøs og spændt han var og i hvilken anledning - All forgiven  

Han gik så på knæ med Elias i mavestolen ved Helligdomsklipperne på Bornholm da Elias var 5 mdr. Han havde i al hemmelighed gået og plukket lidt vilde blomster til en sød lille buket og gik så på knæ og sagde; "Vil du gifte dig med os?"  Så det blev også en lille intim og intens oplevelse. 

Var han på knæ to gange? 

Begge lyder nu vidunderligt. Det er så smukt når de mænd kommer lidt ud af kurs oghvad er mere intenst end at udtrykke sin kærlighed til hinanden ved frieri og bryllup?  

Jeg glæææææder mig

Anmeld

1. august 2012

crille

Kay skriver:

ihhh stort tillykke

hvor er det bare fedt at han kunne tage fusen på dig

Ja det havde jeg ikke lige set komme.. Troede jeg kunne lure ham, men nu ved jeg bedre.. hehe.. 

Anmeld

1. august 2012

Kay

crille skriver:

Ja det havde jeg ikke lige set komme.. Troede jeg kunne lure ham, men nu ved jeg bedre.. hehe.. 

det er dejligt når man ik altid kan gennemskue dem

Anmeld

1. august 2012

MortilElias2010

crille skriver:

Var han på knæ to gange? 

Begge lyder nu vidunderligt. Det er så smukt når de mænd kommer lidt ud af kurs oghvad er mere intenst end at udtrykke sin kærlighed til hinanden ved frieri og bryllup?  

Jeg glæææææder mig

Ja, hverhang med sin egen charme for han fik hele familien til at græde imens han kiggede mig i øjnene og fortalte mig hvor højt han elskede mig. Den anden gang var Elias blevet født, så han nu også kunne være med. Det var i 2010 

Anmeld

1. august 2012

crille

MortilElias2010 skriver:

Ja, hverhang med sin egen charme for han fik hele familien til at græde imens han kiggede mig i øjnene og fortalte mig hvor højt han elskede mig. Den anden gang var Elias blevet født, så han nu også kunne være med. Det var i 2010 

Hvor er det smukt.. og er i så blevet gift nu? 

Anmeld

1. august 2012

Dot D

uuuuuuha, en romantisk tråd at starte dagen på 

sidder helt med tårer i øjnene..... stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.