Sko størrelse til dreng omkring 1 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

Pige2009

Leneur skriver:

Ja det er hun da. Det ser jo bare ikke sådan ud på dit fine profilbillede.

Nej, hun har virkelig arvet mine æblekinder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Leneur

Baagøe skriver:

Nej, hun har virkelig arvet mine æblekinder!

Jamen i ser nu så søde ud begge 2.
Der er nu heller ingen der helt kan forstå Silje er på fedekur. Alle der ser hende, synes hun ser meget normal ud men nu får hun lidt ekstra indtil lægen er tilfreds, hvis hun da nogensinde bliver det.

Anmeld

2. august 2012

Pige2009

Leneur skriver:

Jamen i ser nu så søde ud begge 2.
Der er nu heller ingen der helt kan forstå Silje er på fedekur. Alle der ser hende, synes hun ser meget normal ud men nu får hun lidt ekstra indtil lægen er tilfreds, hvis hun da nogensinde bliver det.

Tak Samme her - hun får stadig sødmælk, smør i maden osv. Har I det ellers godt?

Anmeld

2. august 2012

Mother-love

Isabella er 14 mdr og ligger i enden af str 21. Hvis man går efter det med at der skal være en cm længere i foden altså.

Anmeld

2. august 2012

Leneur

Baagøe skriver:

Tak Samme her - hun får stadig sødmælk, smør i maden osv. Har I det ellers godt?

Åh ja vi har det godt. Er jo i fuld gang med at indkøre banditten i bh og det ser meget lovende ud. I dag spiste hun heldigvis næsten alt i madpakken og det er jo dejligt. Hun har heller ikke travlt med at komme med hjem, så mangler vi jo bare at moren her også bliver lidt tryg ved forandringen men det kommer jo nok, når jeg lærer dem at kende.
Har i det også godt?

Anmeld

3. august 2012

Silas&Mille

Silas brugte str 19 da han var 1 år. Nu er han 19 måneder og svinger lidt imellem 20 og 21, alt efter hvilket mærke

Anmeld

3. august 2012

merle2010

merle på 27 mdr bruger str 25 i sko..

hendes søster på 6 bruger str 31 - 32 og hendes bror på 6 bruger 29 - 30..

hun brugte str 20 da hun var 1 år

Anmeld

5. august 2012

Pige2009

Leneur skriver:

Åh ja vi har det godt. Er jo i fuld gang med at indkøre banditten i bh og det ser meget lovende ud. I dag spiste hun heldigvis næsten alt i madpakken og det er jo dejligt. Hun har heller ikke travlt med at komme med hjem, så mangler vi jo bare at moren her også bliver lidt tryg ved forandringen men det kommer jo nok, når jeg lærer dem at kende.
Har i det også godt?

Griner! Dejligt at høre. Det er svært at acceptere, vi forældrenogle gange gør os unødige bekymringer Vi har det også super godt og har lige nu ferie sammen, som vi virkelig nyder  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.