Sko størrelse til dreng omkring 1 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.862 visninger
48 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Min søn bruger str 24, han er 1 år og 2 mdr, da vi købte skoene i en skobutik sagde sko damen at han havde store fødder i forhold til hans alder, så nu jeg nysgerring.

Hvad str sko bruger din søn på omkring 1 år?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

LinLin

Str 20 ca... Adam er næsten to og hans nyeste sko er str 23... Men der er jo forskel på mærker :-)

Anmeld

31. juli 2012

Pige2009

Fru Skovrup skriver:

Min søn bruger str 24, han er 1 år og 2 mdr, da vi købte skoene i en skobutik sagde sko damen at han havde store fødder i forhold til hans alder, så nu jeg nysgerring.

Jo, det lyder som om han lige bruger et nummer større end normalt, men det kan hurtigt ændre sig. Her gik vi fra str. 22 til 25 på 5 mdr.

Anmeld

31. juli 2012

Leneur

Og min datter på snart 3 er først lige kommet i str. 25. Ved godt der er forskel på drenge og piger men det lyder til en stor fod. Er han så også høj? Det plejer jo at følges ad.

Anmeld

31. juli 2012

Pige2009

Leneur skriver:

Og min datter på snart 3 er først lige kommet i str. 25. Ved godt der er forskel på drenge og piger men det lyder til en stor fod. Er han så også høj? Det plejer jo at følges ad.

Wow. Laura brugte 25, da hun var 2 år. Nu er hun 2år og 9 mdr. og bruger 27

Anmeld

31. juli 2012

Camilla..

Hehe. Det tror jeg også han har.

Min søn brugte str 19/20 i 1 års alderne.

Nu er han to år og fire måneder og bruger str 25/26

Anmeld

31. juli 2012

louisevl

Fru Skovrup skriver:

Min knægt er lige blevet 1 år og han bruger str. 20-21 afhænig af hvilken sko det er

Anmeld

31. juli 2012

Nadia&Daniel

Fru Skovrup skriver:

Laura er 21 mdr.  og hun bruger str. 22

Anmeld

31. juli 2012

Leneur

Baagøe skriver:

Wow. Laura brugte 25, da hun var 2 år. Nu er hun 2år og 9 mdr. og bruger 27

Jamen hun er også et lille Nus på 90,5 cm. Vi mødte en fra mg den anden anden dag, der er 2 dage ældre og hun var et hoved højere. Silje bruger også str 92 i tøj, så hun er bette men fuld af krudt....

Anmeld

31. juli 2012

Isabella_mor

villads er 19 mdr og skal snart op i en str 22...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.