Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fru Skovrup skriver: Min søn bruger str 24, han er 1 år og 2 mdr, da vi købte skoene i en skobutik sagde sko damen at han havde store fødder i forhold til hans alder, så nu jeg nysgerring.Hvad str sko bruger din søn på omkring 1 år?
Min søn bruger str 24, han er 1 år og 2 mdr, da vi købte skoene i en skobutik sagde sko damen at han havde store fødder i forhold til hans alder, så nu jeg nysgerring.Hvad str sko bruger din søn på omkring 1 år?
Jo, det lyder som om han lige bruger et nummer større end normalt, men det kan hurtigt ændre sig. Her gik vi fra str. 22 til 25 på 5 mdr.
Leneur skriver: Og min datter på snart 3 er først lige kommet i str. 25. Ved godt der er forskel på drenge og piger men det lyder til en stor fod. Er han så også høj? Det plejer jo at følges ad.
Og min datter på snart 3 er først lige kommet i str. 25. Ved godt der er forskel på drenge og piger men det lyder til en stor fod. Er han så også høj? Det plejer jo at følges ad.
Wow. Laura brugte 25, da hun var 2 år. Nu er hun 2år og 9 mdr. og bruger 27
Hehe. Det tror jeg også han har.Min søn brugte str 19/20 i 1 års alderne.Nu er han to år og fire måneder og bruger str 25/26
Min knægt er lige blevet 1 år og han bruger str. 20-21 afhænig af hvilken sko det er
Laura er 21 mdr. og hun bruger str. 22
Baagøe skriver: Wow. Laura brugte 25, da hun var 2 år. Nu er hun 2år og 9 mdr. og bruger 27
villads er 19 mdr og skal snart op i en str 22...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128