Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camilla.. skriver: Ja, nemmelig er han en høj dreng?
Ja, nemmelig er han en høj dreng?
nogen og 80cm vil jeg mene, men han vejer 12 kg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fru Skovrup skriver: Min søn bruger str 24, han er 1 år og 2 mdr, da vi købte skoene i en skobutik sagde sko damen at han havde store fødder i forhold til hans alder, så nu jeg nysgerring.Hvad str sko bruger din søn på omkring 1 år?
Min søn bruger str 24, han er 1 år og 2 mdr, da vi købte skoene i en skobutik sagde sko damen at han havde store fødder i forhold til hans alder, så nu jeg nysgerring.Hvad str sko bruger din søn på omkring 1 år?
Storms-Mor skriver: Storm har små fødder ville jeg tro ? eller hvad er egentlig den alm str storm har ca brugt str 18. nu er han 15mdr og bruger str 19 i sko.
Storm har små fødder ville jeg tro ? eller hvad er egentlig den alm str storm har ca brugt str 18. nu er han 15mdr og bruger str 19 i sko.
alle børn er jo forskellige og derfor vil sko str jo også variere, men kom bare til at tænke på sko damens svar om min søns store fødder og ville jo bare høre jer andre
nu er min datter ikke så gammel endnu, men min niece på 2,5 år bruger str. 22-23
Fru Skovrup skriver: alle børn er jo forskellige og derfor vil sko str jo også variere, men kom bare til at tænke på sko damens svar om min søns store fødder og ville jo bare høre jer andre
Oliver brugte str.20 da han var 1 år
Min datter er 20 mdr og bruger str 21. Min søn på 5 år bruger str 25-26, det skal dog siges at det har han gjort de sidste 3½ år
MorAnna. skriver: Min datter er 20 mdr og bruger str 21. Min søn på 5 år bruger str 25-26
Min datter er 20 mdr og bruger str 21. Min søn på 5 år bruger str 25-26
Hold da op! er de så ikke så høje?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128