Anonym skriver:
Hej piger,
da jeg er meget nygravid og endnu ikke har fortalt det til venner og familie vælger jeg at være anonym.
Desværre har jeg (formodentlig pga. min graviditet) fået vildt meget acne på ryggen, brystet og i ansigtet, hvilket jeg døjede også meget i de tidlige teenageår (= når der er rod i mine hormoner)..
Det hjælper ikke med sol og saltvand, ej heller rensemælk o.l. produkter og de cremer og piller (heriblandt p-piller) jeg brugte mod acne som teenager må jeg (selvfølgelig) ikke tage under graviditeten..
Er der nogen, der har gode råd til, hvordan jeg får det til at blive bedre/mindre da det virkelig generer mig og min selvtillid? Jeg kan jo ikke så godt bruge store mængder make up til at skjule de mange urenheder..
På forhånd tak!
Min hud er også meget påvirket af min graviditet, og var det også sidste gang.
Jeg køber en serie i matas fra clearface tror jeg det hedder. Det er i blå tuber og sådan. Men der er noget i, som tager rødmen og gør lidt a la det samme zink gør ved røde babynumser.
Det skal nok blive bedre, men jeg har også været igennem en masse produkter som ikke hjælper før hormonbalancen ændre sig igen.
Så rens huden dagligt, det er det bedste du kan gøre og så væbne dig med tålmodighed.
Og hold dig fra solen!!!
Anmeld