Nupo+alm mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

Moar2011

Chel1992 skriver:

:s Du er nød til at drikke vand! Med den kur der får du det rigtig skidt hvis du ikke får drukket vand, fordi den kur får din krop til at udskille så meget væske fra din krop (Nok også derfor du har kastet op.) for at rense den for alt unødvendigt. De råder til at drikke imellem 2-3 liter om dagen for at lige vægte det der forsvinder ud af kroppen, plus det giver en større mætheds fornemmelse hvis du drikker vand og nemmere ved at tabe dig . Men det behøver ikke kun være vand hele vejen igennem, bare du får væske så er det næsten lige meget hvad du drikker så længe det ikke er fuld af alt muligt skidt fx light produkter må du gerne, men helst vand det er også bedst for din krop
Har selv været rigtig dårlig til at drikke vand men hvis du har en android mobil kan du få en app der minder dig om at drikke vand

Sulten skulle forsvinde lige så stille når din krop har vænnet sig til at få så lidt nogle vænner sig hurtigere til det end andre du skal bare holde ud

Jeg drikker nupo chokolade shake både to go og nu også pulver blandingen Og så spiser jeg deres barer enten med chokolade eller kokus

Jeg har tabt mig 3,3 kg og har været igang med nupo siden torsdag sidste uge (uge 30)

Wow du er sej ! Men du spiser kun aftensmad som alm ikk ?
Jeg har tabt 1kg siden mandag .. Jeg vejer mig om morgen - meningen er jeg kun må om søndagen

Har en iphone - har fået manden til at hjælpe mig med at minde mig om det vand hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

mpr

Storms-Mor skriver:

Wow du er sej ! Men du spiser kun aftensmad som alm ikk ?
Jeg har tabt 1kg siden mandag .. Jeg vejer mig om morgen - meningen er jeg kun må om søndagen

Har en iphone - har fået manden til at hjælpe mig med at minde mig om det vand hihi

Tak! Jo og så spiser jeg lidt frugt men ellers er det kun aftens mad jeg får af rigtig mad

Haha jeg kan ikke lade være med at veje mig hver morgen selvom jeg egentlig også kun måtte gøre det om søndagen ^^''

Og super flot!

Godt du får det i hvert fald meget bedre når du husker at få vand ^^

Anmeld

2. august 2012

AnnePedersen

Nu har jeg hørt så meget om Nupo. Kan nogen forklare mig hvad det er og hvor man køber det?

Anmeld

2. august 2012

mpr

AnnePedersen skriver:

Nu har jeg hørt så meget om Nupo. Kan nogen forklare mig hvad det er og hvor man køber det?

Det er "mad" med lavt kalorie indhold når jeg siger mad så skal du tage det med et gram salt. der er 5 forskellige produkter med mange forskellige smagsvarianter at vælge imellem. Der er suppe, to forskellige slags shakes den man selv blander og den som er blandet på forhånd som bare skal rystes, (suppe og bland selv shake er pulver) derud over er der to slags barer en måltids bar, og en snak bar til når du er små sulten

Du kan få det stort set i alle butikker med fødevarer, men jeg køber det gerne over nettet hvor der er tilbud på det og nogle ganske få gange i butikkerne hvis der er meget tilbud nupo har sin egen hjemme side hvor du kan læse meget mere om det

Nupo.dk - ved ikke lige hvorfor jeg ikke kan lave det til et dirkete link

Anmeld

2. august 2012

mpr

AnnePedersen skriver:

- og går ud fra at du nok godt ved det er et slanke produkt

Anmeld

2. august 2012

Carl-Emil's mor

Chel1992 skriver:

Jeg er omsider kommet igang med nupo og min vægt er faldet med 3 kg allerede på kun en uge

Men nu skal vi til og igang med hverdagen igen eller i hvert fald kæresten skal jeg har lige en måneds ferie endnu

Men er kommet til at tænke... Nupo er dyrt... Vi har cirka 3000 kr til rådighed til ALT mad og husholdnings artikler pr måned

Er der nogen der har gode råd til hvordan man kan sætte en plan sammen så det kan fungere for 3 personer?

Der skal jo laves madpakke til kæresten og aftensmad for kæresten og hans datter og nupo til mig men syntes det ser rigtig uoverskueligt ud

Efter nupo er kommet igang er ting som sodavand og slik/chips ikke noget vi har i huset længere så det er bedre for økonomien

Bor i Holstebro så hvor er det godt at skulle hen og handle og hvor meget skal man købe ind ad gangen? Har lagt mærke til, at når man køber ind en dag af gangen bliver det hurtigt til mange hundrede kroner i ugen

Synes du skal være at bruge madlog.dk som andre også siger..

Men jeg er også totalt modstander af Nupo osv da det i det lange løb ikke hjælper nok - Nupo er en kur madlog.dk er en livsstil Set med mine øjne

men flot med vægttabet

Anmeld

2. august 2012

mpr

Carl-Emil's mor skriver:

Synes du skal være at bruge madlog.dk som andre også siger..

Men jeg er også totalt modstander af Nupo osv da det i det lange løb ikke hjælper nok - Nupo er en kur madlog.dk er en livsstil Set med mine øjne

men flot med vægttabet

det kommer også til at blive en livsstil når jeg har tabt mig næsten det jeg skal - vi har vægtvogterne i vores by og har planer om at når jeg er en 8 - kg fra mit mål at jeg vil søge til dem

Anmeld

2. august 2012

Carl-Emil's mor

Chel1992 skriver:

det kommer også til at blive en livsstil når jeg har tabt mig næsten det jeg skal - vi har vægtvogterne i vores by og har planer om at når jeg er en 8 - kg fra mit mål at jeg vil søge til dem

Ja vi vælger jo heldigvis selv hvad vi vil

Jeg ville aldrig vælge " hurtig " løsningerne da de ryger tilbage så snart man spiser normalt mad..

Madlog.dk har du jo dit MAKS kcal du må spise på en dag ( du kan endda selv indstille det til færre kcal end den udregner for dig ) hvilket jo gør at det du taber er reelt og ikke vender tilbage

Men bliver du interesseret så sig til så skriver jeg gerne lidt om det

Og du kan jo bruge nupo på madlog.dk

Anmeld

2. august 2012

Moar2011

Chel1992 skriver:

Tak! Jo og så spiser jeg lidt frugt men ellers er det kun aftens mad jeg får af rigtig mad

Haha jeg kan ikke lade være med at veje mig hver morgen selvom jeg egentlig også kun måtte gøre det om søndagen ^^''

Og super flot!

Godt du får det i hvert fald meget bedre når du husker at få vand ^^

Det flot adu kan nøjes med et måltid om dagen!gid det var mig hihi

Anmeld

3. august 2012

mpr

Storms-Mor skriver:

Det flot adu kan nøjes med et måltid om dagen!gid det var mig hihi

Må indrømme de første 4 dage gik jeg godt nok også og længtes efter rigtig morgen mad og rigtig middags mad men har aldrig oplevet at jeg har glædet mig så meget til aftensmad som jeg gør nu, det er ligesom dagens optur og en lille belønning til mig selv ^^ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.