Nupo+alm mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.321 visninger
34 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

mpr

Jeg er omsider kommet igang med nupo og min vægt er faldet med 3 kg allerede på kun en uge

Men nu skal vi til og igang med hverdagen igen eller i hvert fald kæresten skal jeg har lige en måneds ferie endnu

Men er kommet til at tænke... Nupo er dyrt... Vi har cirka 3000 kr til rådighed til ALT mad og husholdnings artikler pr måned

Er der nogen der har gode råd til hvordan man kan sætte en plan sammen så det kan fungere for 3 personer?

Der skal jo laves madpakke til kæresten og aftensmad for kæresten og hans datter og nupo til mig men syntes det ser rigtig uoverskueligt ud

Efter nupo er kommet igang er ting som sodavand og slik/chips ikke noget vi har i huset længere så det er bedre for økonomien

Bor i Holstebro så hvor er det godt at skulle hen og handle og hvor meget skal man købe ind ad gangen? Har lagt mærke til, at når man køber ind en dag af gangen bliver det hurtigt til mange hundrede kroner i ugen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

TrineMine86

Chel1992 skriver:

Jeg er omsider kommet igang med nupo og min vægt er faldet med 3 kg allerede på kun en uge

Men nu skal vi til og igang med hverdagen igen eller i hvert fald kæresten skal jeg har lige en måneds ferie endnu

Men er kommet til at tænke... Nupo er dyrt... Vi har cirka 3000 kr til rådighed til ALT mad og husholdnings artikler pr måned

Er der nogen der har gode råd til hvordan man kan sætte en plan sammen så det kan fungere for 3 personer?

Der skal jo laves madpakke til kæresten og aftensmad for kæresten og hans datter og nupo til mig men syntes det ser rigtig uoverskueligt ud

Efter nupo er kommet igang er ting som sodavand og slik/chips ikke noget vi har i huset længere så det er bedre for økonomien

Bor i Holstebro så hvor er det godt at skulle hen og handle og hvor meget skal man købe ind ad gangen? Har lagt mærke til, at når man køber ind en dag af gangen bliver det hurtigt til mange hundrede kroner i ugen

hej

jeg er lige startet på en mix af nupo og almindelig mad, jeg benytter mig af madlog, så jeg kan holde styr på hvor meget jeg må spise osv.

morgen: nupo
formiddag/middag: eks: 1 knækbrød med ost el leverpostej
                            150 g kogt grøntsager el. 2 tomater + 1 gulerod

Middag/eftermiddag: nupo

aften: mad som familien. eks. 150 g kylling + grøntsager + evt kartofler/pasta

sen aften hvis jeg er sulten: nupo

indtil videre fungere det super godt og er glad glad GLAD for madlog, og man kan taste stort set ALLE madvarer ind og jeg bruger ikke engang alle de kalorier jeg må få på en dag, så der er også plads til at "synde" lidt engang imellem

Anmeld

31. juli 2012

TrineMine86

Chel1992 skriver:

forresten - super flot vægttab

og ved ikke helt med indkøb osv

Anmeld

31. juli 2012

Moar2011

TrineMine86 skriver:

hej

jeg er lige startet på en mix af nupo og almindelig mad, jeg benytter mig af madlog, så jeg kan holde styr på hvor meget jeg må spise osv.

morgen: nupo
formiddag/middag: eks: 1 knækbrød med ost el leverpostej
                           150 g kogt grøntsager el. 2 tomater + 1 gulerod

Middag/eftermiddag: nupo

aften: mad som familien. eks. 150 g kylling + grøntsager + evt kartofler/pasta

sen aften hvis jeg er sulten: nupo

indtil videre fungere det super godt og er glad glad GLAD for madlog, og man kan taste stort set ALLE madvarer ind og jeg bruger ikke engang alle de kalorier jeg må få på en dag, så der er også plads til at "synde" lidt engang imellem

er madlog gratis at benytte sig af?

Anmeld

31. juli 2012

TrineMine86

Storms-Mor skriver:

er madlog gratis at benytte sig af?

nej det er det ikke, jeg har startet med at købe 4 uger for 49 kr, jo flere uger man køber, jo billigere, man kan også få 10 uger for 99

Anmeld

31. juli 2012

Moar2011

Chel1992 skriver:

woow hvor floot (vægttabet)
hmm spiser du kun Nupo hele dagen ??
er selv lige startet igår på nutrillet.. og jeg blev dårlig af ikke at få nået mad .. har idag har jeg besluttet mig for at det skal se sådan herud.

Morgenmad. Rugbrød med ost - peber eller agurk.

formiddag. en shaker. (altså pulveret)

Middagsmad; tun æg og en tomat evt,

eftermiddag en shaker

aftensmad: alt som familien får.

hvordan gør du ?

Ang med at handle ind, er det så ikke bare med at tag en liste med, på de ting man skal have, og så UD igen, så man ikke får de andre ting med

Anmeld

31. juli 2012

Moar2011

TrineMine86 skriver:

nej det er det ikke, jeg har startet med at købe 4 uger for 49 kr, jo flere uger man køber, jo billigere, man kan også få 10 uger for 99

det jo egentlig heller ikke dyrt, i forhold til den positiv virkning den har

Anmeld

31. juli 2012

TrineMine86

Storms-Mor skriver:

det jo egentlig heller ikke dyrt, i forhold til den positiv virkning den har

nej, jeg synes det er ret billigt og man kan blive meget overrasket over hvad forskellige produkter giver i kj, og så synes jeg det er skønt at stort set alle mærker og fødevarer er der

plus at hvis man løber/træner osv, så kan man også taste det ind, og vælge om man vil bruge de ekstra kj det giver, og så spise lidt mere mad istedet

Anmeld

31. juli 2012

mpr

Storms-Mor skriver:

woow hvor floot (vægttabet)
hmm spiser du kun Nupo hele dagen ??
er selv lige startet igår på nutrillet.. og jeg blev dårlig af ikke at få nået mad .. har idag har jeg besluttet mig for at det skal se sådan herud.

Morgenmad. Rugbrød med ost - peber eller agurk.

formiddag. en shaker. (altså pulveret)

Middagsmad; tun æg og en tomat evt,

eftermiddag en shaker

aftensmad: alt som familien får.

hvordan gør du ?

Ang med at handle ind, er det så ikke bare med at tag en liste med, på de ting man skal have, og så UD igen, så man ikke får de andre ting med

Tak Jeg spiser stort set kun nupo altså shakes (dem der er blandet til at tage med på farten) og så barerne (kan ikke få det pulver stads ned ) men får rigtig aftensmad fordi jeg ellers ville gå kold på kuren da jeg rigtig godt kan lide mad

Jo det gør vi også men syntes stadig vi kommer af med alt for mange penge

Anmeld

1. august 2012

Moar2011

Tak Jeg spiser stort set kun nupo altså shakes (dem der er blandet til at tage med på farten) og så barerne (kan ikke få det pulver stads ned ) men får rigtig aftensmad fordi jeg ellers ville gå kold på kuren da jeg rigtig godt kan lide mad

Jo det gør vi også men syntes stadig vi kommer af med alt for mange penge

er det ikkedyrt at tabe sig på den måde ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.