Chel1992 skriver:
Jeg er omsider kommet igang med nupo og min vægt er faldet med 3 kg allerede på kun en uge 

Men nu skal vi til og igang med hverdagen igen eller i hvert fald kæresten skal jeg har lige en måneds ferie endnu 
Men er kommet til at tænke... Nupo er dyrt... Vi har cirka 3000 kr til rådighed til ALT mad og husholdnings artikler pr måned 
Er der nogen der har gode råd til hvordan man kan sætte en plan sammen så det kan fungere for 3 personer?
Der skal jo laves madpakke til kæresten og aftensmad for kæresten og hans datter og nupo til mig men syntes det ser rigtig uoverskueligt ud 
Efter nupo er kommet igang er ting som sodavand og slik/chips ikke noget vi har i huset længere så det er bedre for økonomien 
Bor i Holstebro så hvor er det godt at skulle hen og handle og hvor meget skal man købe ind ad gangen? Har lagt mærke til, at når man køber ind en dag af gangen bliver det hurtigt til mange hundrede kroner i ugen 
woow hvor floot

(vægttabet)
hmm spiser du kun Nupo hele dagen ??
er selv lige startet igår på nutrillet.. og jeg blev dårlig af ikke at få nået mad .. har idag har jeg besluttet mig for at det skal se sådan herud.
Morgenmad. Rugbrød med ost - peber eller agurk.
formiddag. en shaker. (altså pulveret)
Middagsmad; tun æg og en tomat evt,
eftermiddag en shaker
aftensmad: alt som familien får.
hvordan gør du ?
Ang med at handle ind, er det så ikke bare med at tag en liste med, på de ting man skal have, og så UD igen, så man ikke får de andre ting med
Anmeld