Storms-Mor skriver:
Jeg er dårlig til at få drikket vand! 
Jeg har været dårlig i tre dage og idag kastet jeg op.
Jamen nogen gange føler jeg suult .. Men tror også det skyldes lidt alt mit sodavand..
Hvad drikker du?
Hvad du tabt indtil nu?
Hvor længe har du være på nupo?
:s Du er nød til at drikke vand! Med den kur der får du det rigtig skidt hvis du ikke får drukket vand, fordi den kur får din krop til at udskille så meget væske fra din krop (Nok også derfor du har kastet op.) for at rense den for alt unødvendigt. De råder til at drikke imellem 2-3 liter om dagen for at lige vægte det der forsvinder ud af kroppen, plus det giver en større mætheds fornemmelse hvis du drikker vand og nemmere ved at tabe dig
. Men det behøver ikke kun være vand hele vejen igennem, bare du får væske så er det næsten lige meget hvad du drikker så længe det ikke er fuld af alt muligt skidt fx light produkter må du gerne, men helst vand det er også bedst for din krop
Har selv været rigtig dårlig til at drikke vand men hvis du har en android mobil kan du få en app der minder dig om at drikke vand 
Sulten skulle forsvinde lige så stille når din krop har vænnet sig til at få så lidt nogle vænner sig hurtigere til det end andre du skal bare holde ud 
Jeg drikker nupo chokolade shake både to go og nu også pulver blandingen
Og så spiser jeg deres barer enten med chokolade eller kokus 
Jeg har tabt mig 3,3 kg og har været igang med nupo siden torsdag sidste uge (uge 30)
Anmeld