Nupo+alm mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2012

mpr

Storms-Mor skriver:

er det ikkedyrt at tabe sig på den måde ?

Jo så det er lige at kordinere det så alle pengene ikke bliver brugt på nupo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Moar2011

Chel1992 skriver:

Jo så det er lige at kordinere det så alle pengene ikke bliver brugt på nupo

ja, det tænkte jeg nok hihi - hvorfor ikke bare spise sundere og så skære ned på nupo? (bare ett spærgsmål)

Anmeld

1. august 2012

mpr

Storms-Mor skriver:

ja, det tænkte jeg nok hihi - hvorfor ikke bare spise sundere og så skære ned på nupo? (bare ett spærgsmål)

Det er også min hensigt når jeg har tabt mig lidt mere Hvis jeg har tabt mig 3 kg på en uge så kan det være det måske kan forsætte lidt tid når jeg er nået en 10-13 kg ned vil jeg skære ned så det er mest rigtig mad

Men skal have tabt mig 25 kg inden jul så det er egentlig derfor jeg holder mig til nupo det meste af tiden

Anmeld

1. august 2012

Moar2011

Chel1992 skriver:

Det er også min hensigt når jeg har tabt mig lidt mere Hvis jeg har tabt mig 3 kg på en uge så kan det være det måske kan forsætte lidt tid når jeg er nået en 10-13 kg ned vil jeg skære ned så det er mest rigtig mad

Men skal have tabt mig 25 kg inden jul så det er egentlig derfor jeg holder mig til nupo det meste af tiden

jeg ville gerne tabe mig 8kg .- (bliver and på hvor de forsvinder henne) .. men jeg er startet på nutrillet , startet i mandags, og bliver simpelthen dårlig..

jeg drikker en shake 2gange om dagen - og spise 3mål tider.

havde før et kæmpe sodavands forbrug - 3-5dåse cola om dagen, kan man blive dårlig ved at stoppe med at drikke det fra den ene dag til den anden?

Anmeld

1. august 2012

MorDk

Må man egentligt bruge Nupo imens man ammer? Nogle der ved det?

Anmeld

1. august 2012

mpr

Storms-Mor skriver:

jeg ville gerne tabe mig 8kg .- (bliver and på hvor de forsvinder henne) .. men jeg er startet på nutrillet , startet i mandags, og bliver simpelthen dårlig..

jeg drikker en shake 2gange om dagen - og spise 3mål tider.

havde før et kæmpe sodavands forbrug - 3-5dåse cola om dagen, kan man blive dårlig ved at stoppe med at drikke det fra den ene dag til den anden?

husker du at drikke en masse vand også? det kan i hvert fald hjælpe på når du får det dårligt, men er det fordi du er sulten eller får du det bare skidt når du drikker de shakes?

Og ja du kan få det rigtig skidt (det gjorde jeg i hvert fald) jeg havde også selv et kæmpe forbrug af sodavand inden jeg startede og jeg blev høne syg de første par dage efter jeg var stoppet med det, men efter de dage så kunne jeg klare det igen dog skal du finde noget der kan være bedre måske drikke light saft eller noget så du kan drikke noget der er lidt sødt men uden at være proppet med alt det der er i sodavand

Anmeld

1. august 2012

mpr

MorDk skriver:

Må man egentligt bruge Nupo imens man ammer? Nogle der ved det?

Der står på pakken at ammer man så skal man have en aftale med lægen om at bruge det

Anmeld

1. august 2012

Moar2011

Chel1992 skriver:

husker du at drikke en masse vand også? det kan i hvert fald hjælpe på når du får det dårligt, men er det fordi du er sulten eller får du det bare skidt når du drikker de shakes?

Og ja du kan få det rigtig skidt (det gjorde jeg i hvert fald) jeg havde også selv et kæmpe forbrug af sodavand inden jeg startede og jeg blev høne syg de første par dage efter jeg var stoppet med det, men efter de dage så kunne jeg klare det igen dog skal du finde noget der kan være bedre måske drikke light saft eller noget så du kan drikke noget der er lidt sødt men uden at være proppet med alt det der er i sodavand

Jeg er dårlig til at få drikket vand!
Jeg har været dårlig i tre dage og idag kastet jeg op.

Jamen nogen gange føler jeg suult .. Men tror også det skyldes lidt alt mit sodavand..

Hvad drikker du?
Hvad du tabt indtil nu?
Hvor længe har du være på nupo?

Anmeld

1. august 2012

mpr

Storms-Mor skriver:

Jeg er dårlig til at få drikket vand!
Jeg har været dårlig i tre dage og idag kastet jeg op.

Jamen nogen gange føler jeg suult .. Men tror også det skyldes lidt alt mit sodavand..

Hvad drikker du?
Hvad du tabt indtil nu?
Hvor længe har du være på nupo?

:s Du er nød til at drikke vand! Med den kur der får du det rigtig skidt hvis du ikke får drukket vand, fordi den kur får din krop til at udskille så meget væske fra din krop (Nok også derfor du har kastet op.) for at rense den for alt unødvendigt. De råder til at drikke imellem 2-3 liter om dagen for at lige vægte det der forsvinder ud af kroppen, plus det giver en større mætheds fornemmelse hvis du drikker vand og nemmere ved at tabe dig . Men det behøver ikke kun være vand hele vejen igennem, bare du får væske så er det næsten lige meget hvad du drikker så længe det ikke er fuld af alt muligt skidt fx light produkter må du gerne, men helst vand det er også bedst for din krop
Har selv været rigtig dårlig til at drikke vand men hvis du har en android mobil kan du få en app der minder dig om at drikke vand

Sulten skulle forsvinde lige så stille når din krop har vænnet sig til at få så lidt nogle vænner sig hurtigere til det end andre du skal bare holde ud

Jeg drikker nupo chokolade shake både to go og nu også pulver blandingen Og så spiser jeg deres barer enten med chokolade eller kokus

Jeg har tabt mig 3,3 kg og har været igang med nupo siden torsdag sidste uge (uge 30)

Anmeld

1. august 2012

MorDk

Chel1992 skriver:

Der står på pakken at ammer man så skal man have en aftale med lægen om at bruge det

OK tak for svar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.